سازمان راهداری ایران اعلام کرده است غیر از محور شمشک دیزین، تمام جاده های ایران باز است، اما چهار مسیر اصلی، ترافیک سنگین دارند.

به گزارش خبرآنلاین، باتوجه به تصاویر دوربین های نظارتی مرکز و براساس آخرین گزارشات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شماری برخط، درحال حاضر ترافیک در اکثر محورهای ارتباطی بصورت عادی و روان است؛ ضمنا باتوجه به ادامه دور دوم سفرهای نوروزی کماکان ترافیک محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – قم نیمه سنگین، اما درحال حرکت گزارش شده است.

همچنین غیراز محور فرعی شمشک به دیزین واقع در استانهای تهران والبرزکه به علت نبود ایمنی کافی تااطلاع بعدی مسدود می باشد، تمامی راههای اصلی کشورباز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
راهداری همچنین اعلام کرده است در مجموع کل تردد ثبت شدهتا روز 6 فروردین  9883580 وسیله بوده است.

از 25 اسفندماه 90 تا 5 فروردین ماه 91 از آزادراه کرج ـ تهران و بالعکس، آزادراه کرج ـ قزوین و بالعکس،‌ آزادراه تهران ـ قم و بالعکس، بزرگراه مرودشت ـ شیراز و بالعکس، بزرگراه قائمشهر ـ ساری و بالعکس. بیشترین تردد ثبت شده است.

همچنین استان مازندران با 6 میلیون و 739 هزار و 796 تردد، استان البرز با 4 میلیون و 394 هزار و 702 تردد، استان خراسان رضوی با 3 میلیون و 186 هزار و 285 تردد، استان فارس با 3 میلیون و 844 هزار و 450 تردد و در نهایت استان قزوین با یک میلیون 799 هزار و 762 تردد بیشترین سهم در تردد وسایل نقلیه را داشته اند.

پیش بینی می شود با شروع بارندگی ها در نیمه دوم هفته، ترافیک در محورهای اصلی ایران سنگین تر شود. سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است سامانه باران زایی در نیمه دوم این هفته اکثر نقاط ایران را در بر بگیرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =