علی​اصغر یوسف​نژاد با مدرک دکترای صنایع، هم دوره محمود احمدی​نژاد و بسیاری از وزرایش در دانشگاه علم و صنعت بوده است.

نماینده ساری در گفت​وگو با خبرآنلاین، در تشریح خاطراتش از دوره نمایندگی مجلس هشتم، یادآور شد: هنگام معرفی کابینه دهم به عنوان مخالف کابینه، نطق کردم و نسبت به تراز کابینه و عملکرد آنها انتقاد کردم. اغلب آن وزرایی که مخالفشان بودم، هم دانشگاهی من بودند. از جمله آقای غضنفری، خود آقای احمدی​نژاد، محصولی، میرکاظمی، بهبهانی و علی احمدی که در دانشگاه علم و صنعت با هم هم دوره بودیم و از همین رو برایم سخت بود که با آنها مخالفت کنم.
وی افزود: اما بر اساس تعهد و قسمی که خورده بودم تا پایبند اصول و منافع شخصی و مصلحت نباشم، علی​رغم همه دوستی​های گذشته، در مخالفت با آنها نطق کردم. البته خود اعضای هیات دولت هم انتقادات مرا قبول داشتند.
این نماینده اصلاح​طلب در پاسخ به اینکه این اظهارات وی با واکنش رئیس​جمهور مواجه شد یا نه؟، ادامه داد: اتفاقا آقای احمدی​نژاد هم همان روز به شوخی جواب مرا دادند. البته او نگفت که رئیس​جمهور دقیقا به او چه گفته و تنها به بیان این نکته اکتفا کرد که این شوخی مربوط به دوره دانشگاه​ آنها بوده است.
یوسف​نژاد که می​گفت 750 بار در طول چهار سال نمایندگی​اش در مجلس هشتم، اظهار نظر کرده است، خاطرنشان کرد: تمامی این اظهارنظرها درباره طرح ها و لوایح مختلف بوده و بیش از 700 بار هم به رئیس​جمهور و اعضای هیات دولت تذکر داده یا از آنها سوال پرسیده و یا طرح استیضاحشان را امضا کرده است.
او بر این اساس خود را رکورد دار بیشترین میزان اظهارنظر در میان دیگر نماینگان مجلس هشتم می​خواند یادآور شد که رئیس مجلس نیز در یکی از سخنرانی​هایش به این رکورد وی اشاره کرده است. پوسف​نژاد افزود: اگرچه من از ابزارهای نمایندگی بیشترین استفاده را کردم ولی با این حال برای حضور در مجلس نهم رای نیاوردم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
    14 1
    کاش تعداد اظهارنظر همه نمایندگان مجلس هشتم را میزدید
  • محمد رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
    1 1
    خیلی خوبه از تاثیر انتقادت بگو برادر آقای احمد نزاد که خودش بیشتر از همه انتقاد میکنه مهم انتقاد کردنه حالا تاثیرش چقدر وکجاست خدا عالمه دلخور نباش از اینکه رای نیاوردی انشائالله جاهای دیگه کار کنید برای سازندگی مملکت
  • بدون نام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    1 0
    لازم شد توی کتابهای گینس بنویسند
  • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    1 0
    یوسف نژاد واقعا نماینده لایقی بود . کاردانی ایشون زبانزد مجلسیها بود .حیف که مردم ساری قدرشو ندونستن .