واحد مرکزی خبر نوشت:

گروههای مسلح تروریستی به کشتار مردم سوریه و تشکیل جوخه های قتل برای اجرای این ماموریت جنایتکارانه اعتراف کرده اند.

 اعتراف به کشتار مردم این بار از طریق مصاحبه در تلویزیون سوریه صورت نگرفته بلکه از طریق تحقیق و بررسی هفته نامه آلمانی اشپیگل در این زمینه با عنوان «جلاد بابا عمرو» چنین اعترافی صورت گرفته است.
رامیتا شحود در گزارشی از این تحقیق گفت: پس از همه جنایات کشف و تایید شده گروههای مسلح تروریستی در سوریه و پس از آن که سازمانهای بین المللی اعتراف کردند که گروههای مسلح در سوریه مرتکب جنایات علیه بشریت شده اند امروز این گروههای تروریستی از لانه های خود بیرون آمده اند و به اقدامات خبیثانه خود که در اجرای برنامه های غرب، کشورهای منطقه و عربها برای هدف قرار دادن سوریه و مردم آن صورت گرفته است افتخار می کنند. هفته نامه آلمانی اشپیگل در گزارشی که به قلم اولریگا بوتس گزارشگر خود در بیروت با عنوان «جلاد باباعمرو» منتشر کرده چهره واقعی مدعیان فعالیت مسالمت آمیز را افشاء کرده است چهره ای که همچنان تصاویر کشتارهای وحشیانه ای که گروههای مسلح تروریستی آن را مرتکب شده اند فاش می کند. این زن روزنامه نگار آلمانی با یکی از این جنایتکاران که به طرابلس گریخته و خود را حسین می نامد مصاحبه کرده است. ماموریت وی کشتن اسرای نظامی و غیرنظامی سوری بوده است. این جنایتکار پس از نخستین جنایتش در کشتن اسرای بیگناه، به عضویت گروهی که آن را گردان دفن نامیده اند در آمده است. ماموریت این گردان جنایتکار، با پایان یافتن ماموریت گردان بازجویی آغاز می شود که مامور ربودن شهروندان و نظامیان و شکنجه کردن آنان است. بعلاوه آن گونه که جلاد حسین اعتراف کرده است یک گردان جنایتکار دیگر در این گروه وجود دارد که مسئول دفن دسته جمعی قربانیان این جنایات است. وی اقرار کرده است که بیست درصد از افرادی را که ربوده اند با چاقو سر بریده است.
گروههای تروریستی که این روزنامه نگار با آنها مصاحبه کرده است اذعان کرده اند که اقدامات جنایتکارانه خود را از ماه اوت سال گذشته آغاز کرده اند. این گردانهای جنایتکار که درصدد گسترش ناامنی و آشوب در شهرهای امن سوریه برآمده اند اسامی مختلفی دارند و کشورهای عربی و غربی از این گروههای جنایتکار حمایت مالی و تسلحاتی می کنند تا خون مردم سوریه را برزمین بریزند.51261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =