شما نظر بدهید/ با تشدید برخورد پلیس با زورگیران و ارازل و اوباش، سرقت و زورگیری در شهر کمتر می‌شود؟

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران از آغاز طرح تشدید برخورد با سارقان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، قتل امیرمحمد خالقی، دانشجوی دانشگاه تهران در جریان یک زورگیری سبب‌ساز واکنش‌های زیادی درباره کاهش امنیت شهر و جولان سارقان شد، اما ناگفته پیداست آن اتفاق تلخ فقط یک مورد از ده‌ها مورد زورگیری در سطح شهر بود، حالا به‌نظر می‌رسد موارد سرقت و زورگیری طوری شده که پلیس تصمیم گرفته در قالب طرحی برخورد با این قبیل جرائم را تشدید کند.

 سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران گفته که «این طرح با هدف کشف و کاهش جرائم، ناامن کردن فضا برای مجرمان، ایجاد احساس امنیت برای مردم و حضور پررنگ پلیس در جامعه اجرا شده است.»

برخی معتقدند افزایش این قبیل جرائم دلایل زیادی مانند مشکلات اقتصادی دارد، طوری‌که برخوردهای انتظامی فقط می‌تواند یک واکنش موقتی باشد و سبب کاهش دائمی موارد سرقت و زورگیری نمی‌شود.

حالا نظر شما چیست، با تشدید برخورد پلیس با زورگیران و اراذل و اوباش موافقید یا خیر، چرا؟

شما می‌توانید نظر خود را در بخش نظر همین خبر بنویسید.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 2060077

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 46
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبرقاسمی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    60 3
    بله موافقم
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      32 1
      برخورد بدون حبس ابد و اعدام چه فایده ای داره غیر اینکه وحشی تر میشن
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      31 2
      کنترل تورم و بهبود وضعیت اقتصادی خودبخود کاهش بزه های اجتماعی رو بدنبال داره
    • ملت IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      31 3
      هر سارقی که بیش از سه بار سرقت کرده (جمع سرقت سه بار بالای ۵۰۰ میلیون تومان )بلافاصله اعدام و کسانیکه وارد منازل شده اند. حتی برای بار اول بلافاصله اعدام اگر کسی کارهای بدتری انجام داده در دیگ اسید به ارامی واردش کنند و ذره ذره گوشت و استخوانش را ذوب کنند مجازات های سخت بایستی بطور واضح و شفاف اعلام و انجام شود. متاسفانه فوه قضاییه با سارقان و اوباش رودربایستی دارد
  • خلیل IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    70 2
    آخه این چه سوالیه میکنید؟ خیر مخالفیم بجای زورگیران و اراذل بیشتر روی مردم عادی و بیگناه فشار بیارند و برخورد کنند
    • ب IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      11 0
      پلیس باید مراقب طراح این سوال باشه که جز فرار مغزها نشه
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      8 0
      دقیقا درست گفتین این سوال عجیبه
  • سید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    45 1
    صددرصد موافقم و تازه هم دیر شده
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    44 0
    موافق كه هستيم ولي بايد يك بازنگري جدي در احكام حبس و مجازاتها انجام بشه تا اين دور بسته دستگيري ، آزادي يكجا به پايان برسه و ديگه.رييس پليس مجبور نباشه به دزدها نمره بيست بده
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    63 2
    فقط شلیک مستقیم در هنگام دستگیری و بعد از آن تبعید و کار در معادن .
  • فرهاد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    45 0
    کاملا موافقم ، کسی که به خودش اجازه میده برای جامعه ناامنی درست کنه باید براش نا امنی درست کرد ، و قوه قضائیه باید به شدت از نیروز انتظامی حمایت کنه
  • morteza IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    28 1
    100 درصد
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    37 3
    به نظر شما پلیس چند ده سال داره زورگیران وارازل را دستگیر میکنه ؟ به نظر شما چرا هر زورگیری که دستگیر میشه مجدد ازاد میشه ومجدد زور گیری میکنه ؟ به نظر شما حرف احمدی نزاد درست نبود که حاکمیت این ارازل وزورگیران را میگیره و سازمان دهی میکنه برای سرکوب مردم ؟ بهنظر شما تا حالا چند میلیارد دلار به قول پزشکیان هزینه این ناترازی ارازل واوباش شده ولی هنوز جای اولیم ؟ به نظر شما اول نباید سیاستهای کلان کلا عوض شود بعد سیاستهای اقتصادی بعد مبارزه جددی بامفاسداقتصادی در سطح بالا بعد سراغ این خرده پاها رفت ؟ به نظر شما باید با معتاد مبارزه کرد یا با قاچاقچی مواد مخدر / وبسیاری از به نظرشما هست که بی پاسخ هستند // ولی در باره سوال نظر خودم این هست که چسب زخمی بر یک زخم عمیق که از هیچ چی بهتر هست
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    35 1
    سوال عجیبیه .... وظیفه پلیس همین برخورد قاطع با زورگیران و ارازل و اوباش و تامین امنیت جامعه است . این چه سوالی است ؟؟؟؟
  • محمدرضاقدم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    23 0
    چون مقطعی است و بعد از مدتی رها می شود خیلی کار ساز نیست
  • کاربرجدید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    18 1
    چه سوال پرمغز و به جایی پرسیده اید! واقعا جای تردید بود که آیا پلیس باید با ارازل و اوباش و زورگیران برخورد کنه، یا باید به اونها در زورگیری کمک کنه؟؟ خیلی سوال حساسی هست که واقعا برای جواب دادن به این سوال باید یک همچین خبری رو کار میکردید! خیلی ممنون که اینطوری ما رو از ابهام در این مورد بیرون می آورید. من خیلی در این مورد تردید داشتم....
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 4
    امان از فقر ....چه کسی حاضر است شرفش را بفروشد اگر شغلی داشته باشد و معیشتش رو به راه باشد؟ .. اگر دولتها به تکالیفشان عمل می کردند ، این همه قربانی در جامعه نبود...
  • پاستا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    8 1
    نه من مخالفم نباید نان کسی را قطع کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    11 0
    موافقم قدرت پلیس در مقابل زورگیری و اراذل و اوباش بیشتر بشه و برخورد سختی بشه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    7 4
    امان از فقر ....چه کسی حاضر است شرفش را بفروشد اگر شغلی داشته باشد و معیشتش رو به راه باشد؟ .. اگر دولتها به تکالیفشان عمل می کردند ، این همه قربانی در جامعه نبود...
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    14 0
    بله موافقم .هر چند همین الان هم که میگن برخورد خیلی قاطع و محکم نیست .به نظر من پلیس باید در صورت مواجه با اراذل و اوباش که سلاح دارن به صورت مستقیم از سلاح گرم استفاده بکنه فقط کافیه یه مدت این روش انجام بشه مطمئن باشید اراذل و اوباش جرات خلاف کردن پیدا نمیکنن .ویا حتی مجرمانی که چند بار خلاف میکنن و قاضی تشخیص میده آدم بشو نیستن باید تبعید به به جزیره بشن تا حساب کار دستشون بیاد .اگر محکم برخورد میشد الان شاهد این همه وقاحت و پرویی از جانب خلافکاران نبودیم
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    19 2
    چون دو روز می گیرید و می‌بندید و بعد ول می کنید فرقی نداره. اما اگر تا زورگیر را گرفتید بدون هیچ گذشتی در مدت کوتاه اعدام کنید درست میشه.
    • مریم IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      3 12
      اعدام ؟؟؟؟ اگر بیکار و فقیر و درمانده بودی و به آخر خط رسیده بودی خودت هم ......
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    5 0
    چون دو روز می گیرید و می‌بندید و بعد ول می کنید فرقی نداره. اما اگر تا زورگیر را گرفتید بدون هیچ گذشتی در مدت کوتاه اعدام کنید درست میشه.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    بله موافقم، باید در این زمینه به نیرهای نظامی و انتظامی و پلیس کمک کنیم تا آنها را به سزای اعمالشان برسانند
  • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 0
    یک سوال :چرا دستگاه قضایی به این راحتی اجازه می دهد این افراد که به گواه شواهد بیشمار هیچ رحم و مروتی به صغیر و کبیر ندارند و دارای سوابق متعدد هستند آزاد شده و جامعه را نا امن کنند. نیروهای انتظامی با به خطر انداختن جان خود اراذل و اوباش را دستگیر می کنند بعد آنها با عنوان مرخصی یا وثیقه و ... به راحتی آزاد می شوند. آیا این یک چرخه باطل نیست؟
  • . IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    5 0
    بله صد در صد موافقم...متاسفانه قوه قضاییه درجزا کوتاهی میکنه ...جزا متناسب با جرم نیست
  • حسنعلی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    3 0
    به نظرم این سوال خیلی خوبیه چون تو شرایط سخت فعلی اگر عده ای بخوان انتقام همه مشکلاتشونو از مردم کوچه و بازار بگیرن خیلی نامدیه پس شدت عمل بیشتر پلیس مقتدر را خواهانیم
  • س IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    5 0
    این چه سوال ،بیهوده ایست ،وظیفه پلیس ایجاد امنیت هست،مثل این هست که سوال کنید دوست داری نفس بکشی یانه،!!!! باید در جامعه امنیت باشه!!!!
  • محمدرضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    فقط چرخش معیوب است که تکرار می شود باید علت را پیدا و از ریشه درمان کرد که اگر بشود چه میشود ولی نمیشود حالا بماند که چرا و به چه علت و برای چه کسانی سود و منفعت دارد
  • شایان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    5 0
    اینهمه مردم نظر دادن چه اتفاقی افتاد .... باید مجازات سختگیرانه باشد و براحتی آزاد نشن و تو زندان بهشون خوش نگذره عمرا ارازل اوباش وجود کنن گردن کشی کنن
  • سید علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    بله. قطعا. سلب امنیت روانی و جانی و مالی از عوامل اصلی فروپاشی جوامع انسانی است. معتقدم هزینه جرم و تکرار جرم در ایران بسیار کم است و مجرمین پس از ارتکاب اولین جرم با مجازات بازدارنده مناسبی روبرو نشده و جری تر و خشن تر می شوند. باید برای ارتکاب جرم هزینه بالاتری بپردازد و در صورت تکرار و تکرار بعدی با اشد مجازات روبرو شود.
  • حسن IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    موافقم تمامی اراذل اوباش جمع آوری گردد
  • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 0
    شدید ترین برخورد ممکن با اراذل و اوباش و همچنین سارقین از هرنوع باید صورت بگیرد ، کوتاهی و مماشات با ایشان خیانت به مردم است.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    3 0
    سلام و احترام بله بایستی سختگیرانه برخورد کرد نمیشه که وقتی اوضاع اقتصادی بد میشه عده ای با دزدی و زورگویی به مقاصدشون برسند حدود رو اجرا کنند دستها رو قطع کنند مسأله زندان و زندانی کردن به عنوان یک تنبیه رو کنار بگذارید و از پتانسیل جزای اسلامی برای برخورد با مجرمین استفاده کنیم
  • نا شناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    6 0
    اول باید با خود پلیس، دوم با سیستم قضایی، سوم با تیم اقتصادی دولت و دست آخر با زورگیران برخورد کرد. چون کم کاری سه دسته اول باعث جسارت زورگیران و دزدان میشه.
  • پرویز IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 0
    این وظیفه اصلی پلیس است که تا به حال به درستی انجام نشده. متاسفانه به کار گیری پلیس در مورد حجاب و این قبیل مسایل موجب شده که انها به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل نکنند.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    3 0
    چه سوالی؟ لطفا کمی فکر کنید بعد سوال طرح کنید مگه کسی هست مخالف باش بجز خود زورگیران و اراذل و اوباش
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 0
    بله
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 0
    صد در صد
  • مجتبی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 2
    برخورد و اعدام...فقط اینطوری ریشه کن میشه
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    5 0
    مهمتر از اون جلوگیری از ورود افغان هاست که باعث شده باندهای بزرگی تشکیل بدن و چون فرار می کنند و مصونیت قانونی دارند راحت مرتکب جرم میشن و مردم ایران را در کوچه و خیابان قربانی می کنند
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    بجای زورگیران و اراذل بیشتر روی مردم عادی و بیگناه تمرکزکنید همین روشی است الان جواب میده-میتواند درس عبرت زورگیران و اراذل باشد.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    4 3
    خیر. اصلاً. با زور نمیشه مسائل اجتماعی را حل کرد. زمینه ها را باید درست کرد. بعد اگر باز هم معدودی کار خطا کردند، مقابله قانونی کرد. ولی ابتدا به ساکن نه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین