شما نظر بدهید/ با تشدید برخورد پلیس با زورگیران و ارازل و اوباش، سرقت و زورگیری در شهر کمتر می‌شود؟

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران از آغاز طرح تشدید برخورد با سارقان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، قتل امیرمحمد خالقی، دانشجوی دانشگاه تهران در جریان یک زورگیری سبب‌ساز واکنش‌های زیادی درباره کاهش امنیت شهر و جولان سارقان شد، اما ناگفته پیداست آن اتفاق تلخ فقط یک مورد از ده‌ها مورد زورگیری در سطح شهر بود، حالا به‌نظر می‌رسد موارد سرقت و زورگیری طوری شده که پلیس تصمیم گرفته در قالب طرحی برخورد با این قبیل جرائم را تشدید کند.

 سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تهران گفته که «این طرح با هدف کشف و کاهش جرائم، ناامن کردن فضا برای مجرمان، ایجاد احساس امنیت برای مردم و حضور پررنگ پلیس در جامعه اجرا شده است.»

برخی معتقدند افزایش این قبیل جرائم دلایل زیادی مانند مشکلات اقتصادی دارد، طوری‌که برخوردهای انتظامی فقط می‌تواند یک واکنش موقتی باشد و سبب کاهش دائمی موارد سرقت و زورگیری نمی‌شود.

حالا نظر شما چیست، با تشدید برخورد پلیس با زورگیران و اراذل و اوباش موافقید یا خیر، چرا؟

شما می‌توانید نظر خود را در بخش نظر همین خبر بنویسید.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 2060077

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 120
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبرقاسمی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    143 8
    بله موافقم
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      4 0
      اراذل داری از جهت ترس دارای سطوحی هستند وقتی عده ای از آنها متوجه شوند که هزینه خلافی که می دهند بسیار سنگین هست قطعا کاهش در تعداد آنها را شاهد خواهیم بود وقتی رفتار با زندانیان سیاسی بسیار سختگیرانه است ولی با اراذل اینگونه نیست و شاهد بودیم که تا 50 بار یکی از آنها گرفته و آزاد شده است هر روز شاهد تعداد بیشتر و وحشیگری بیشتر از آنها خواهیم بود
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      108 4
      برخورد بدون حبس ابد و اعدام چه فایده ای داره غیر اینکه وحشی تر میشن
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      73 6
      کنترل تورم و بهبود وضعیت اقتصادی خودبخود کاهش بزه های اجتماعی رو بدنبال داره
    • ملت IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      71 11
      هر سارقی که بیش از سه بار سرقت کرده (جمع سرقت سه بار بالای ۵۰۰ میلیون تومان )بلافاصله اعدام و کسانیکه وارد منازل شده اند. حتی برای بار اول بلافاصله اعدام اگر کسی کارهای بدتری انجام داده در دیگ اسید به ارامی واردش کنند و ذره ذره گوشت و استخوانش را ذوب کنند مجازات های سخت بایستی بطور واضح و شفاف اعلام و انجام شود. متاسفانه فوه قضاییه با سارقان و اوباش رودربایستی دارد
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      6 0
      باید اتباع غیرقانونی و قانونی ساماندهی و اخراج بشن! سارقان و دزدان به اردوگاه اجباری فرستاده بشن یا به مناطقی دور تبعید بشن!!!!!! به جای زندانی کردن در مناطق خوش آب و هوا و با کلیه امکانات به مناطق صعب العبور بفرستید
    • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
      2 2
      کنترل روی فیلم و سریال های نمایش خانگی بنظرم بهتر باشه همه شدن لات و لات بازی و ارازل اوباش ...
  • خلیل IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    139 3
    آخه این چه سوالیه میکنید؟ خیر مخالفیم بجای زورگیران و اراذل بیشتر روی مردم عادی و بیگناه فشار بیارند و برخورد کنند
    • ب IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      32 0
      پلیس باید مراقب طراح این سوال باشه که جز فرار مغزها نشه
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      29 0
      دقیقا درست گفتین این سوال عجیبه
  • سید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    89 2
    صددرصد موافقم و تازه هم دیر شده
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    77 2
    موافق كه هستيم ولي بايد يك بازنگري جدي در احكام حبس و مجازاتها انجام بشه تا اين دور بسته دستگيري ، آزادي يكجا به پايان برسه و ديگه.رييس پليس مجبور نباشه به دزدها نمره بيست بده
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    99 4
    فقط شلیک مستقیم در هنگام دستگیری و بعد از آن تبعید و کار در معادن .
  • فرهاد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    76 1
    کاملا موافقم ، کسی که به خودش اجازه میده برای جامعه ناامنی درست کنه باید براش نا امنی درست کرد ، و قوه قضائیه باید به شدت از نیروز انتظامی حمایت کنه
  • morteza IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    51 1
    100 درصد
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    62 4
    به نظر شما پلیس چند ده سال داره زورگیران وارازل را دستگیر میکنه ؟ به نظر شما چرا هر زورگیری که دستگیر میشه مجدد ازاد میشه ومجدد زور گیری میکنه ؟ به نظر شما حرف احمدی نزاد درست نبود که حاکمیت این ارازل وزورگیران را میگیره و سازمان دهی میکنه برای سرکوب مردم ؟ بهنظر شما تا حالا چند میلیارد دلار به قول پزشکیان هزینه این ناترازی ارازل واوباش شده ولی هنوز جای اولیم ؟ به نظر شما اول نباید سیاستهای کلان کلا عوض شود بعد سیاستهای اقتصادی بعد مبارزه جددی بامفاسداقتصادی در سطح بالا بعد سراغ این خرده پاها رفت ؟ به نظر شما باید با معتاد مبارزه کرد یا با قاچاقچی مواد مخدر / وبسیاری از به نظرشما هست که بی پاسخ هستند // ولی در باره سوال نظر خودم این هست که چسب زخمی بر یک زخم عمیق که از هیچ چی بهتر هست
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    54 2
    سوال عجیبیه .... وظیفه پلیس همین برخورد قاطع با زورگیران و ارازل و اوباش و تامین امنیت جامعه است . این چه سوالی است ؟؟؟؟
  • محمدرضاقدم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    41 0
    چون مقطعی است و بعد از مدتی رها می شود خیلی کار ساز نیست
  • کاربرجدید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    32 1
    چه سوال پرمغز و به جایی پرسیده اید! واقعا جای تردید بود که آیا پلیس باید با ارازل و اوباش و زورگیران برخورد کنه، یا باید به اونها در زورگیری کمک کنه؟؟ خیلی سوال حساسی هست که واقعا برای جواب دادن به این سوال باید یک همچین خبری رو کار میکردید! خیلی ممنون که اینطوری ما رو از ابهام در این مورد بیرون می آورید. من خیلی در این مورد تردید داشتم....
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    22 6
    امان از فقر ....چه کسی حاضر است شرفش را بفروشد اگر شغلی داشته باشد و معیشتش رو به راه باشد؟ .. اگر دولتها به تکالیفشان عمل می کردند ، این همه قربانی در جامعه نبود...
  • پاستا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    19 4
    نه من مخالفم نباید نان کسی را قطع کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      3 0
      های های های اصلا نگران نباشید نه دستگیر میشن نه محاکمه اگر هم شدند بلافاصله آزاد میشن این اعتراضی است که داریم اما کجا باید مطرح کرد و به کی باید گفت ، نمی دونیم
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      1 0
      😂😂🤣🤣🤣😂😂😂😂
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    24 1
    موافقم قدرت پلیس در مقابل زورگیری و اراذل و اوباش بیشتر بشه و برخورد سختی بشه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    16 8
    امان از فقر ....چه کسی حاضر است شرفش را بفروشد اگر شغلی داشته باشد و معیشتش رو به راه باشد؟ .. اگر دولتها به تکالیفشان عمل می کردند ، این همه قربانی در جامعه نبود...
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    27 0
    بله موافقم .هر چند همین الان هم که میگن برخورد خیلی قاطع و محکم نیست .به نظر من پلیس باید در صورت مواجه با اراذل و اوباش که سلاح دارن به صورت مستقیم از سلاح گرم استفاده بکنه فقط کافیه یه مدت این روش انجام بشه مطمئن باشید اراذل و اوباش جرات خلاف کردن پیدا نمیکنن .ویا حتی مجرمانی که چند بار خلاف میکنن و قاضی تشخیص میده آدم بشو نیستن باید تبعید به به جزیره بشن تا حساب کار دستشون بیاد .اگر محکم برخورد میشد الان شاهد این همه وقاحت و پرویی از جانب خلافکاران نبودیم
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    33 3
    چون دو روز می گیرید و می‌بندید و بعد ول می کنید فرقی نداره. اما اگر تا زورگیر را گرفتید بدون هیچ گذشتی در مدت کوتاه اعدام کنید درست میشه.
    • مریم IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      9 26
      اعدام ؟؟؟؟ اگر بیکار و فقیر و درمانده بودی و به آخر خط رسیده بودی خودت هم ......
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
      5 0
      مریم خانم من سالهاست درمانده و فقیرو بیکارم ولی یک ریال از این جور پولها رو نمی تونم بخورم. یعنی چی؟ تبر گردن بعضی هاشونو نمی زنه بعد اینا درمانده و فقیرن؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    11 0
    چون دو روز می گیرید و می‌بندید و بعد ول می کنید فرقی نداره. اما اگر تا زورگیر را گرفتید بدون هیچ گذشتی در مدت کوتاه اعدام کنید درست میشه.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    سعدی در اثر معروفش بوستان _؛باب اول در عدل و تدبیر و رای؛_ میفرماید «چو دانی و پرسی سؤالت خطاست»! ضمن قدردانی از عملکرد اخیر پلیس؛ حقیقتا، موضوع تامین امنیت ملت؛ از وظایف و مسئولیتهای بنیادین و اساسی در اختیار حاکمیت می باشد. دولت می بایست با اولویت، جدیدیت و فوریتی مشابه با پرونده های سیاسی با موضوع برخورد نماید و از طریق (تدوین قوانین و مقررات، شامل احکام اعدام، حبس ابد، تبعید، اردوگاه کار اجباری رایگان در برخورد با متخلفین و مجرمین از نوع تبهکاران؛ اشرار و سارقین سابقه دار) به نحوی از انحاء نقش کلیدی خود را ایفا نماید که منجر به بازدارنگی از وقوع تخلف و جرایم در جامعه شود. در صورت عدم تحقق نقش حاکمیتی؛ احتمالا مردم به صورت خودسرانه از طریق تجهیز به انواع اسلحه؛ اقداماتی جهت مقابله به مثل با ارازل و اوباش خواهند نمود که قطعا منجر به هرج و مرج در اجتماع می شود.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    3 0
    خوشبختانه پلیس دستگیر میکنه و متاسفانه قاضی براحتی ازادشون میکنه.زمانی مردم موافق این برخوردها هستن که قوانین بازدارنده باشه اینکه بگیری یکماه بعد ازاد بشن بدرد نمیخوره .بجای زدن تیر تو پا باید دستشون رو قطع کنن بعد اینجوری نمی تونن برن دزدی .ولی زخم پا بالاخره خوب میشه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    7 0
    بله موافقم، باید در این زمینه به نیرهای نظامی و انتظامی و پلیس کمک کنیم تا آنها را به سزای اعمالشان برسانند
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    اِعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدام.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    زور گیری هم مث خیلی وقایع دیگر در کشور ما یک موضوع سیاسی فرهنگی اجتماعیه، زورگیری نه یک شبه به این حد رسیده نه با تشدید مجازات از بین میره! افزایش بیسوادی، فقر، بی برنامگی آموزشی و فرهنگی، عدم پیشگیری از وقوع، درگیر بودن نظام و پلیس و قوه قضائیه طی سالهای بعد انقلاب با مردم از نوارکاست و ویدئو تا حجاب و فرهیختگان جامعه نه دزدان و... موجب شده هر از گاهی مشکلی در جامعه بطور گسترده نمود پیدا کند بعلاوه خشونت، خشونت را تشدید خواهد کرد لذا تشدید به تنهایی کارگشا نخواهد بود
  • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    24 1
    یک سوال :چرا دستگاه قضایی به این راحتی اجازه می دهد این افراد که به گواه شواهد بیشمار هیچ رحم و مروتی به صغیر و کبیر ندارند و دارای سوابق متعدد هستند آزاد شده و جامعه را نا امن کنند. نیروهای انتظامی با به خطر انداختن جان خود اراذل و اوباش را دستگیر می کنند بعد آنها با عنوان مرخصی یا وثیقه و ... به راحتی آزاد می شوند. آیا این یک چرخه باطل نیست؟
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
      4 0
      چون همشون مشغول جنگ با دختران 16-17 ساله بر سر حجاب هستند. هم فاله هم تماشا
    • ف دال IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
      3 0
      درود؛ برای این که سیستم قضائی و پروسه حبس و تأدیب و اصلاح مجرمان اصولا و اساسا اشتباه‌ست. طرف یکی، دو سال و بعضا چند ماهی می‌ره حبس، جای اصلاح، در دانشگاه پربار و وزین خلاف تحت تدریس اساتید فن قرار می‌گیره و چند صباح بعد که آزاد شد، متخصص و جری‌تر با کوله‌باری از فنون به‌روز و آموزه‌های پیشرفته و تخصصی‌تر برمی‌گرده به آغوش جامعه و دوباره اَدَسَّر و صدالبته که بدتر. بگذریم که مفت می‌خوره و می‌خوابه، بگذریم که در کنار آموزش، از دوست‌یابی نیز بهره برده و با دایره رفقائی از جنس و قماش خودش وسیع‌تر فارغ‌التحصیل می‌شه. همین فرآیند اشتباه و وارونه کلی هم خرج دست کشور می‌گذاره. بهتره سیستم قضا جای پرورش و پروار کردن این‌ها به‌خرج بیت‌المال، بفرستدشون به تبعیدگاه‌هایی و ازشون ان‌چنان بیگاری‌ای بکشه که هم جای مصرف‌کننده، برای مملکت کارا، مفید و تولیدکننده باشن و آخر شب هم از زور خستگی سرشون رو روی بالش نگذاشته، خواب‌شون ببره؛ نه این‌که تازه بیان بنشینند پای آموزش‌ آخرین و جدیدترین متدهای دزدی و تیغ‌زنی و زورگیری و اساسا هر خلاف دیگه‌ای.
  • . IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    17 0
    بله صد در صد موافقم...متاسفانه قوه قضاییه درجزا کوتاهی میکنه ...جزا متناسب با جرم نیست
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    خبرآنلاین چرا مابقی نظرات در صف رو منتشر نمی کنی؟!
  • حسنعلی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 1
    به نظرم این سوال خیلی خوبیه چون تو شرایط سخت فعلی اگر عده ای بخوان انتقام همه مشکلاتشونو از مردم کوچه و بازار بگیرن خیلی نامردیه پس شدت عمل بیشتر پلیس مقتدر را خواهانیم
  • س IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    16 0
    این چه سوال ،بیهوده ایست ،وظیفه پلیس ایجاد امنیت هست،مثل این هست که سوال کنید دوست داری نفس بکشی یانه،!!!! باید در جامعه امنیت باشه!!!!
  • محمدرضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    6 0
    فقط چرخش معیوب است که تکرار می شود باید علت را پیدا و از ریشه درمان کرد که اگر بشود چه میشود ولی نمیشود حالا بماند که چرا و به چه علت و برای چه کسانی سود و منفعت دارد
  • شایان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    12 0
    اینهمه مردم نظر دادن چه اتفاقی افتاد .... باید مجازات سختگیرانه باشد و براحتی آزاد نشن و تو زندان بهشون خوش نگذره عمرا ارازل اوباش وجود کنن گردن کشی کنن
  • سید علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 0
    بله. قطعا. سلب امنیت روانی و جانی و مالی از عوامل اصلی فروپاشی جوامع انسانی است. معتقدم هزینه جرم و تکرار جرم در ایران بسیار کم است و مجرمین پس از ارتکاب اولین جرم با مجازات بازدارنده مناسبی روبرو نشده و جری تر و خشن تر می شوند. باید برای ارتکاب جرم هزینه بالاتری بپردازد و در صورت تکرار و تکرار بعدی با اشد مجازات روبرو شود.
  • بهنام IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بنام خدا بایدبه نیروهای نظامی وانتظامی برای اعمال قانون اختیارات کامل ارائه شودخودم پلیس خدومی میشناختم که پس ازگزارش قتل واردمنزلی شده بودوقاتل راباقمه بالای سرجسدبیجان مادرقاتل دیده بودوقاتل میخواست باقمه پلیس رانیزبه قتل برساندونامبرده مجبوربه شلیک دردفاع ازخودشده بود وجالب است که چندسال دادگاهی بودبرای اثبات این موضوع که فرصت ۳باراخطاروشلیک اخطاری وشلیک به دست وپانبوده علیرغم اینکه موضوع دربالای جسدمادرفردقاتل رخ داده است
  • حسن IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    9 0
    موافقم تمامی اراذل اوباش جمع آوری گردد
  • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 0
    شدید ترین برخورد ممکن با اراذل و اوباش و همچنین سارقین از هرنوع باید صورت بگیرد ، کوتاهی و مماشات با ایشان خیانت به مردم است.
  • ژ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    البته به نظر من که اینان هیچ رحم ومروتی ندارن وبه هیچ کس رحم نمیکنن بنده خدا باقسط وام گوشی خریده میقاپن ازش طبقه متوسطه دوچر خه خریده قسطی با دوتا قفل از تو پارکینگ خونش میبرن معلم بنده خدا در راه مدرسه زورگیرا کیفشو میقاپن خودشو میزنن موبایل گوشیر و میبرن اگه اسلامی باشه باید رفتار اسلامی بشه نه ازادش کنن انگشتشو قطع کنن براساس دزدی که کرده دیگه غلط بکنن دزدی کنن
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    6 0
    سلام و احترام بله بایستی سختگیرانه برخورد کرد نمیشه که وقتی اوضاع اقتصادی بد میشه عده ای با دزدی و زورگویی به مقاصدشون برسند حدود رو اجرا کنند دستها رو قطع کنند مسأله زندان و زندانی کردن به عنوان یک تنبیه رو کنار بگذارید و از پتانسیل جزای اسلامی برای برخورد با مجرمین استفاده کنیم
  • نا شناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    14 0
    اول باید با خود پلیس، دوم با سیستم قضایی، سوم با تیم اقتصادی دولت و دست آخر با زورگیران برخورد کرد. چون کم کاری سه دسته اول باعث جسارت زورگیران و دزدان میشه.
  • پرویز IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    14 0
    این وظیفه اصلی پلیس است که تا به حال به درستی انجام نشده. متاسفانه به کار گیری پلیس در مورد حجاب و این قبیل مسایل موجب شده که انها به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل نکنند.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    برخورد شدید فایده ندارد بجای هزینه نگهداری در زندان باید بفرستند مراکزی مثل کارگاه و کارخونه . با چند تا کارخونه قرار داد ببندند و کار اجباری بفرستند البته با پابند الکترونیک هم کنترل شوند وگرنه اینها درآمد میلیاردی از سرقت به دست می‌آورند و شغل شده براشون و زندان فایده ای نداره این طوری دادگاه و زندان هم خلوت خواهد شد حداقل به صورت پایلوت امتحان کنند
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    10 0
    چه سوالی؟ لطفا کمی فکر کنید بعد سوال طرح کنید مگه کسی هست مخالف باش بجز خود زورگیران و اراذل و اوباش
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    7 0
    بله
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کیست که موافق نباشد ودر کنار این برخورد باید با قضاتی که رای آبکی برای این ارازل میدن هم طبق قانون برخورد شدید صورت بگیرد اگر نه چه فایده دارد دستگیرشان کنند وبا وثیقه آزاد میشن تمام زحمات پلیس هدر می‌رود اگر قانون مشکل دارد چرا قانون را درست نمیکنند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    9 0
    صد در صد، گردنشان بشکنید
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    با سلام موافق هستم با تشدید برخورد با افراد زورگیر به‌خاطر امنیت در جامعه و مردم وهمچنین خانواده و خودم و آبروی کشورمان.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    موافق البته نه اونها را دستگیر کنند از اون طرف آزاد کنند می دانید که هم بدتر و هم گرگ تر می‌شوند
  • مریم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    البته که موافقیم باید نیرویی انتظامی اقتدارش رانشان دهد به حدی که یک شرور ومواد فروش جرات نکند از ترس نیروی انتظامی توخیابان قدم بزند .باید تمام سران اشرار ومواد فروشان رامشت وجلوی چشم مردم آدام کنند تا آنها دیگر جرات.نکنند مزاحم مردم بیگناه شوند.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    دروهله اول ریشه تمام این جرم ها در فقر و نداری ناشی از بیکاری وگرانی وتورم است،دوم عدم برخورد قاطع با آنها وخشکاندن زمینه جرم در جامعه است.با گوشمالی های بدون برخورد با عوامل بوجود آورنده ارتکاب جرم مسئله حل نمیشود.فقرو بیکاری وگرانی را ازبین ببرید تا 90 درصد اینگونه مشکلات حل شود زیرا هیچ آدم عاقلی برای تفریح اینکارها را نکرده مگر مریض باشد.
  • سیاووش ازخوزستان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اینهابایداعدام بشن زورگیری به مردم خودمان نه اگه راست میگن زورگیرهابرن باامریکاواسراعیل جنگ بکن سگ هم درخانش پارس می‌کنه
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    باید برخورد جدی صورت بگیرد
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    یه چاقو ، قمه توجیبهاشون ، مشروب می خورند و مست می کنند و کسی هم جلو دارشون نیست. با ماشین رفتن تو درب حیاط یک خونه که سه تا بچه اون طرف تو حیاط در حال بازی بودن درب حیاط را انداختن رو سه تا بچه بیگناه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    برخورد شدید و اعزام به مناطق محروم و سخت جهت شخم زدن زمین با گاو آهن و بیگاری در کارهای فیزیکی از جمله راه سازی و ساختمان سازی و کشاورزی و همچنین آموزش مهارت شغل های مورد نیاز جامعه سودمند خواهد بود
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    به نطر من بگیرید وانهارا بفرستید به دهاتهایشان یا شهرهایشان وهرگز اجازه و ود به تهران. ا تا آخر عمر نداشته باشند
  • رضا کلیایی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    صد در صد با برخورد قاطع موافقم
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    بشرطی موافقم که ار رده های بالا شروع شود رانت خواران و اختلاس گرانی که به زور فیزیکی نیار ندارند چرا که آنها آنقدر قدرت دارند که با یک تلفن می‌توانند ملیاردها را به نفع خود جابجا کنند و دولت اجازه برخورد با آنها را ندارد بنابراین فقط زورش به عده اوباش و دله دزد میرسد می‌رسد .
  • مجتبی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    6 4
    برخورد و اعدام...فقط اینطوری ریشه کن میشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    نه. ممکنه برای پلیس خطرناک باشه. بیخطرتره اگه مثل بقیۀ نهادهای حکومتی به جنگ دختران بی حجاب بره. پولش هم بیشتره
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    22 1
    مهمتر از اون جلوگیری از ورود افغان هاست که باعث شده باندهای بزرگی تشکیل بدن و چون فرار می کنند و مصونیت قانونی دارند راحت مرتکب جرم میشن و مردم ایران را در کوچه و خیابان قربانی می کنند
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    9 0
    بجای زورگیران و اراذل بیشتر روی مردم عادی و بیگناه تمرکزکنید همین روشی است الان جواب میده-میتواند درس عبرت زورگیران و اراذل باشد.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    11 4
    خیر. اصلاً. با زور نمیشه مسائل اجتماعی را حل کرد. زمینه ها را باید درست کرد. بعد اگر باز هم معدودی کار خطا کردند، مقابله قانونی کرد. ولی ابتدا به ساکن نه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    باید دزدها را به جای زندان و تحمیل هزینه به بیت المال به کارهای عام المنفعه مثل کاشت درخت یا ساخت دیوار مرزی بین ایران و افغانستان یا پاکسازی جنگل و طبیعت از زباله وادار کنند و به آنها حقوق بدهند ولی هزینه زندان را از حقوق کم کنند وگرنه بیکار و علاف در زندان باشند کلی کارهای بد دیگه یاد می گیرند
  • ناشناس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این چه سوالی هست چه کسی مخالف هست ضمن اینکه باید جامعه وتبهکاراران را اصلاح کرد با زندگی خوب کار و... ضمنا پلیس را درگیر حاشیه کردید حجاب و...
  • شهروندایرانی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    ارزحمات پلیس کمال تشکرراداریم، اینکه ریشه سرقت ممکنه نارسایی اقتصادی باشد ولی هیچ دلیل نمیشودافراد نا صالح مردمراموردهجوم قراردهند بروندکارکنند دذدی را هیچکس تایید نمیکند حتی اصلاح طلبان ....
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 1
    این حد از درخواست خشونت عجیبه واقعا. اگر با اعدام و قطع ید و این چیزها حل می‌شد که تا الان مشکلی نباید می‌داشتیم. حکومت ملزم به برخورد با شرایط به وجود آمدن جرم شامل فقر و عدم توزیع مناسب ثروت می‌باشد که وظیفه اصلی را فراموش و به فروع دین و ایدیولوژی می‌پردازد.
  • علی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بنظر من بجای این‌ پیامکهای مضخرف و مسخره حجاب پلیس باید نیرو و بودجه خودش رو صرف خواست مردم بکنه که همون برخورد شدید و قاطع با اراذل و اوباش و دزدان و زورگیران هست ، اون‌ افرادی که در مجلس واسه حجاب یقه جر میدن و ملت رو تهدید میکنن الان در‌مقابل این وضعیت افتضاح امنیت جامعه و این حجم از دزدی روزه سکوت گرفتن؟! شما نماینده مردمان کدوم سیاره هستید که تا این حد با دغذغه های این ملت بیگانه اید؟!
  • ایوانی کلهر IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    همان اقتدار برخورد با زنان و دختران نجیب ایران رو از خود نشان میدهند با ارازل و اوباش و دزدان انجام دهند مطمئنا کم میشود
  • ایران عزیز IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    این مجوز بایدداده بشه که. اگر کسی در خیابان از کسی دزدی کرد ، و بتونه ثابت کنه ، با ماشین ، یا موتورسیکلت بهش بزنه و لو ناقصش بکنه . شبیه بعضی فیلم‌ها که در اینترنت هم پیدا میشه
  • محمد نصیریط IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مملکت داری اورزه میخواد کار هر کسی نیست وسلام...
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کار خوبی مقابله کردن با این خلافکارها ولی این مشکل ریشه ایی تر باید حل بشه کشوری که اقتصادش هر روز خراب تر از روز قبل فقر هر روز بیشتر میشه بیکاری تورم هر روز بیشتر امید به اینده برای مردمش مخصوصا برای جوانهایش کمتر میشه هر روز به تعداد این افراد اضافه میشه دلیلش هم اینکه فقر بیکاری نداری مادر همه این بدبختی هاهست شما کشورهایی که فقر کمتری در ان هست بیکاری کمتر مثل کشورهای عربی همسایه می بینید دزدی هم کمتر هست
  • ن IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    احکام قضایی در مورد زورگیری ضعیفه زور گیری از سه جز تشکیل شده 1_دزدی مال ۲_آسیب به جان ۳_کاهش امنیت روانی جامعه با ایجاد رعب و وحشت مجموع این سه جرم میتونه ذیل حکم محاربه قرار بگیره که باعث احکام سنگین از حبس طولانی تا حکم اعدام رو شامل میشه
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    اراذل و اوباش باید برای اعمال خلافی که در جامعه انجام میدهند هزینه ی سنگینی پرداخت کنند ، زندان اینها باید خارج از شهرها با امکانات حداقلی ، و همچنین بیگاری و کار در معدن نیز باید در برنامه روزانه آنها باشد ، بخصوص کسانی که جرمشان زورگیری و خفت گیری است
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اگه بگیرند و بعد از چند ماه آزاد بشند فایده نداره اون چیزای که بلد نیستند رو تو زندان یاد میگیرند حداقل ده سال بفرستید معدن کار کنند تا اصلاح بشن
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    نه با برخورد پلیس کم نمیشود، ولی اگر مثل سطل زباله که در عرض دهروز طرف بدون هیچ گناهی، اعدام شد،، دو یا چند زورگیر را اعدام کنن،، ووو، مثل دزدی که انگشتانش قطع شد، ووو، ولی رانت خورها واختلاص گران آزاد این چه اسلام وعدالتی است،، اسلامی که فقط مواظب خودشه نه مردم
  • علیرضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    ممنون از نیروی انتظامی که در گذشته هم بر اساس ظرفیت های موجود و امکانات خود در این راه تلاش و پیگیری لازم را داشته اما استمرار و افزایش روزافزون این جرائم خشن و سایر جرائم به لحاظ قوانین بی منطق در حوزه قضایی کشور است که با مرتکبین این جرائم برخورد لازم را نمی کند و حتی اجازه نمایش چهره انان راهم نمی دهد از طرف دیگر هم بلافاصله با اخذ وثیقه آنان را آزاد ویا پس از مدت کوتاهی حبس با مرخصی های من در آوردی دوباره مجرمین را به داخل شهر بر میگردانند.
  • کوروش IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    فقــط اعــدام ؛ تا ریشه ی آنها کنده شود.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    فقط اعدام
  • قاسم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    از کارشناسان علوم تربیتی واجتماعی بی طرف کمک بگیرید وبه نظراتشان احترام بگذارید،
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بگیریدشان قلب و کلیه و ریه و ... هرچیزی که قابل پیوند هست را از آنها به بیماران پیوند بزنید هم اونها رستگار می‌شوند هم بقیه.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    قطع ید و اعدام کمترین مجازاته
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    آیا نمی توان مجازات قانونی این نوع رفتار و جرائم را تشدید کرد ؟ آیا نمی توان بدون هیچ ملاحظه ای ، حداکثر حکم را صادر کرد ؟ آیا نمی توان راههای گریز قانونی این افراد از اتهامات در دادگاهها را قطع کرد ؟ آیا نمی توان مرخصی!!! گرفتن این محکومین زندانی را منتفی کرد ؟ آیا نمی توان از اطلاعات مردم برای رصد کردن همه جرمهای این افراد استفاده کرد ؟ چرا نباید برای این افراد محدودیتهای اجتماعی تعیین کرد ؟
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    میشود اما نمیخوان
  • مهدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 1
    جواب این نظرسنجی شما در قرآن کریم آمده است. همان را عمل نمائید.
  • حاج علی اصفهانی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    3 1
    اینها زورگیر و اوباش بدنیا نیامده اند .اینها هم فرزندان این اب و خاکند .بجای طرحهای مسخره و وقت هدر ده برید دنبال ان ....... که مملکت را به این روز انداخته اند .وقتی جوانان منبع درامدی ندارند و حکومت هم اصلا بفکرشان نیست انتظار دارید همه ی این جوانان از فقر و بدبختی و گرسنگی خودکشی کنند و دم برنیاورند ! اول اقتصاد مملکت را درست کنید که میلیاردرها هر ۲۴ ساعت ثروتشان چند برابر! و فقیران محتاجتر نشوند بعد اگر کسی خلاف و دزدی کرد خودش و خانواده اش را باهم اعدام کنید .یعنی هنوز نمیدانید شکم گشنه دین و مذهب که هیچ حتی ناموس هم سرش نمیشود ! این چه حکومتی است که در ان قانون فقط برای افراد عادی و فقیر اعمال میشود و انهایی که مسبب این وضعیت خراب جامعه اند از هر گونه مجازات و تاوانی مبرا هستند ! چرا باید یکی محتاج نان شب باشد و یکی دیگر میلیاردها دلار و سکه انبار کرده باشد و با یک خبر ثروتش چندین برابر شود ! کدام دین و مذهب و عرف و قانونی این راگفته ! با این وضعیت امروز ایران اگر هر روز هم چندین جوان بقول شما اراذل و اوباش ! اعدام که سهله تکه و پاره هم شوند منتظر رفع این مشکلات اجتماعی نباشید .
  • کرامت. IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    یعنی میخاهید بدونید اگه مردم بگویند کارشون نشید شما هم بار اول تا پنجم ببخشیدشون،،ای داد بیداد این نظر نمیخاد اگه بخواهید کم بشه و رفع بشه باید،اول با خوشروعی بگویند دگه ازین کارها نکنید بخشیده میشید بار دوم شلاق بار سوم کشیدن نازه بار چهارم زندان بار پنجم اعدام،
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بازداشت و برخورد صریح قضایی اقایون قضات بیان تو خیابون عربده کشی ها رو ببینند تا شاید از خواب بیدار بشن ...
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    بله با برخورد قاطع و فوری (در زمان ومحل جنایت با تیر خلاص یا فوری پس از دستگیری واثبات جرم )در صورتی که جرم زورگیری باشد بصورت قطع کسی جریت اینگونه وحشی گری در معابر عمومی نسبت به مردم ونوامیس انها را نخواهد کرد.اینکه یک وحشی در معابر عمومی یک‌خانم را مورد هجوم قرار دهد و مثل کرکس بر او اوار شود و غارت کند نیازی به محاکمه و این مسخره بازیها ندارد باید قبل از اینکه خانواده ان خانم جریان مطلع شوند ان جنایتکار معدوم شده باشد.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کسانی که با چاقو و سایر اسلحه های سرد امنیت مردم را بخطر می اندازند قطعا لیاقت حضور در اجتماع را ندارند و باید برای همیشه آنها را به جایی دور دست منتقل کرد و سختگیرهای زیادی درحق انها اعمال شود
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اینا رو ول کن، از ب.ز چه خبر؟
  • حمید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    چرا باید مجرمینی باشند که 15 بار یا 20 دستگیر شدن و آزاد شدن باز شرارت می کنن ؟؟؟ مجلس با نظر فقها جرم افساد فی الارض برای اینها تعیین کند و اعدام کنید و جامعه را نجات بدید . 10 تا را که در میدان آزادی کشیدن بالا بقیه حساب دستشون میاد
  • شهروز IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    2 0
    باید با زورگیرانی که حجاب درستی ندارند ، برخورد شدید‌تری شود . با زمین خواران و اختلاسگران باید مدارا شود ؛)
  • هاشم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    صد درصد وجود پلیس در اطراف واکناف مناطقی که‌اشرار ودردان در اونجا احساس می شن خیلی تاثیر داره موجب ترس وفرار آنها می شه
  • بی نام IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
    1 0
    صرفنظر از کم و زیاد شدن جرم بخاطر مجازات اصولاً جرم نوعی تعدی بحقوق دیگران است و در قوانین بشری تعدی مجازات دارد ولی میزان مجازات در بین ملل مختلف متفاوت است
  • هوشنگ IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    2 0
    سلام بااشدمجازات رفتارشودمن آبانماه۱۴۰۳باپرایدواردپمب بنزین شدم یه بابایی ماسک زده درجایگاه ایستاده بودوبا اپراتور جایگاه صحبت می کردمن بنزین زدم و به اپراتور گفتم بیاحساب کن اون فرد ماسک زده آمد کارتم گرفت وتوی دستگاه کشید کارتم بانک رفاه بود یه کارت رفاه دیگه داد باهمچین آدمهایی بایدبااشدمجازات رفتارکرد.
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    2 0
    همین امشب در خاص تریم وامن ترین نقطه مشهد جلوی حرم مقابل کیوسک پلیس دیدم گوشی قاپ از مسافر تاکسی زد ورفت بسمت فلکه آب که اطرافش پر از مامور هست!!دیگه خیلی خیلی جری شدن دزدها و کار از کارگذشته متاسفانه
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    1 1
    زور گیری از فقر و بیکاری و بی فرهنگی و کم سوادی و فلاکت است . جامعه ای که هیچ امتیازی به جوانان کشورش نمی دهد ، خودش رذل پرور است . با تشدید مجازات چیزی عوض نمی شود . این جوانها را بی آنکه درزندانها با کارهای یدی و مزد بخور نمیر استثمار بکنند( کاری که درمورد بقیه زندانیان دارد انجام میشود ) باید با کلاس های درس و آموزش مهارت های مختلف به یک زندگی عادی برگردانند ،نه با چوب و چماق و خیابان گردانی و تحقیر .. سیستم درایجاد پدیده ای بنام اراذل و اوباش صد درصد مقصر است متاسفانه حکومت و دولت جز تنبیه ، راه حلی برای مشکلات دست ساز خودشان ندارند ، چون نمیخواهند هزینه و وقت، صرف سازندگی نسلی بشود که خودش ، هم قربانیست و هم قربانی می طلبد . ..
  • مسعود IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    1 0
    طبق حكم و مجازات صادر شده در قرآن ؛ قطع انگشتتان سارق در صورت تكرار قطع دست ، نيروى انتظامى در موضوع شناسايي و دستگيرى زحمت خودشان را ميكشند ، قوانين و احكام و نوع مجازات ضعيف هستند اگر اعضاى قوه مقننه يا هر قانونگذارى حاضر به تغيير مجازات طبق فرمايش خداى متعال نيستند ، زحمت بكشند و ثمن أموال مسروقه را از جيب مباركشان به مال بأخته مسترد بفرمايند
  • هموطن IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    1 0
    متاسفانه برخوردهای پلیسی و امنیتی مستمر و کافی نبوده هر چند تنها برخورد امنیتی صرف هم کافی نیست و کار و تلاش در حوزه های دیگر اعم از ایجاد شغل و کارهای فرهنگی و ...را هم میطلبد لیکن دلیل نمیشود که مجرمین امنیت و آسایش مردم را بخاطر نیاز مورد هجوم قرار دهند چرا که اولاً خیلی از افراد فقیر و ضعیف و ندار هستند که به کارهای کارگری ، سرایداری ، نگهبانی و ... برای امرار معاش خود و خانواده روی میاورند که بهتر از خلاف و جنایت و تحمل مجازات دنیوی و اخروی است ثانیاً اکثر این سرقتها و زورگیریها علیه قشر ضعیف بعمل می آید چرا که ثرتمندان امکانات حفاظتی مطلوبی دارند.
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    4 0
    موافق صد درصد /مثل بعضی کشورها که هر جایی دزدان و اراذل را دیدند با ماشین اونها را زیر بگیرن
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    4 0
    بله صد در صد موافقم باید جوری قاطعانه تر برخورد کرد که دیگه از این قلطا نکنن الان کدوم زمانه که تو خیابون ارازل باشه
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    3 0
    فقط اعدام با قمه خودشان
  • محمود IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    4 0
    سلام، در صورت اعدام کسانی که مفسدفی الارض بودن آنها محرز شده و حبسهای دایم با شرایط بسیار سخت برای تازه کارها، مطمئناً بساط آنها برچیده خواهد شد، البته با قوه قضاییه قوی و قاضیانی شجاع که متاسفانه این دو فقره کمی نایاب است.
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    4 0
    دادگاه بیخود است و تابحال نشان داده کارایی ندارد و این موضوع قابل انکار نیست باید پلیس در صحنه سارق را معدوم کند ... همین و بس...وگرنه روزی را خواهید دید که جلو دوربین و جلو چشم میلیونها نفر در پخش زنده این خفت گیریها انجام شود الان هیچکس جرات تنها رفتن به مکان خلوت ندارد امنیت پرکشیده و حتی خردسالان هم در امان نیستند مردم باید دردشان را به کدام حکومت بگویند ایا ترامپ یا نتانیاهو برای تظلم خواهی خوب است ....ترابخدا به این مردم رحم کنید مردم مثل شما قصر و محافظ و ماشین ضدگلوله و نوکر و کلفت برای خریدشان ندارند
  • ناشناس IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    2 1
    ریشه تمام این ناهنجاریها فقر اقتصادی خانوارها و بیکاری می باشد . چرا به وضعیت جلمعه قشری نگر هستیم و خودمان را مصببب این ناهنجاریها نمی بینیم ؟ اینان مادر زادی که خلافکار نبودند ؟ جرم در این مملکت به یک کار عادی تبدیل شده است . کشوری با این همه ثروت تبدیل بشه به ورشکسته اقتصادی . در واقع اعمال و رفتار مسوُلین بالادست ناهنجار و جرم بوده و هست که مملکت را به این روز انداختند .
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    2 0
    سلام همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و هست چرا مسولین به فکر پیش گیری از ارتکاب جرم و زور گیری و سرقت نمی شوند . و نکته دوم سارق را تحویل قانون بدهند بعد از ان چه اتفاقی می افته ؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    3 1
    زمانی این دستگیریها موثره که نه در زندان بلکه در میدان اصلی شهر دو تا شون اعدام کننن و یک هفته بذارن آویزون بمونن و یه ویدئو از کارهاشون کنارشون مدام پخش بشه بعد ببینید دیگه کسی جرات میکنه چاقو میوه خوری هم دستش بگیره چه برسه بره زورگیری. البته این کار لازمش اینکه که مسولین از هجمه های خارجی ترسی نداشته باشن
  • علی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    3 1
    بهترین کار این است که بار اول یکسال زندان بار دوم دو سال کار اجباری در معدن ذغال سنگ و اگر فردی خواست فرار کند همانجا با تیر بزنند و دفن کنند برای بار سوم باید اینها را پس از بیهوش کردن کلیه و قلب و دیگر اجزای بدنشان را به افراد سالمی که منتظر پیوند هستند بدهند
  • شهروند IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
    2 1
    چون در ایران قطع انگشتان دست دزدها انجام نمی‌شود فقط با حبس آنان مشکل دزدی حل نمیشود تنها راه باقی مانده معرفی و نشان دادن چهره آنان به مردم در همان محل های که دزدی کردن تا از ترس آبرو از اینکار دست بکشند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین