پاسخگویی ۲۴ ساعته به ۵۵۰ هزار تماس شهروندان مشهدی در یک‌سال / ۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم با شهرداری مشهد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد از ثبت بیش از ۵۵۰ هزار تماس تلفنی در یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: همکاران این مرکز با پاسخگویی شبانه‌روزی و پیگیری لحظه‌ای درخواست‌ها، نقش مهمی در ارتباط مستمر شهروندان با مدیریت شهری ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن خیرآبادی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در گفتگویی با اشاره به عملکرد یک‌ساله این مرکز، اظهارکرد: طی یک سال گذشته، بیش از ۵۵۰ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان مشهدی با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که بخش قابل توجهی از آن‌ها منجر به ثبت درخواست و پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲۸۸ هزار پیام به‌صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان پاسخ داده شده و ۲۶۵ هزار پیام نیز تا حصول نتیجه پیگیری شده است، افزود: برخی تماس‌ها نیازمند انجام عملیات اجرایی در سطح شهر بوده که بر این اساس، نیروهای عملیاتی مرکز ۱۳۷، حدود ۲۹۰۰ مورد عملیات عمرانی را در مناطق مختلف شهر به انجام رسانده‌اند.

خیرآبادی با اشاره به تنوع موضوعات مطرح‌شده در تماس‌های مردمی، تصریح کرد: بیشترین فراوانی درخواست‌ها مربوط به حوزه‌های اتوبوسرانی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز، نظافت و رفت‌وروب، فضای سبز و آسفالت معابر بوده است؛ همچنین در میان حوزه‌های مختلف شهرداری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست بیشترین سهم را در حجم تماس‌های مردمی داشته است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در مدیریت بهتر شهر، خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که ۷۰ درصد تماس‌گیرندگان با سامانه ۱۳۷ بانوان بوده‌اند که این آمار، گویای حضور مؤثر و دغدغه‌مند زنان در پیگیری مطالبات شهری است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این مرکز گفت: مرکز ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته، حتی در ایام تعطیل رسمی نیز آماده دریافت، ثبت و پیگیری پیام‌ها و درخواست‌های مردمی است و تلاش ما همواره بر این بوده تا با پاسخگویی سریع، دقیق و مؤثر، اعتماد شهروندان را حفظ و تقویت کنیم.

کد خبر 2060660

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار