روزنامه شرق نوشت:

عشق ممنوع مرد جوان را وادار کرد تا برای رسیدن به آن، همسر نقاشش را به قتل برساند.  این مرد که علی نام ‌دارد وقتی که با زنی مطلقه آشنا شد تصمیم گرفت برای رسیدن به این زن همسرش را که 9‌ماهه باردار بود به قتل برساند.

14 شهریور سال 89 ماموران کلانتری عظیمیه کرج در جریان قتل زنی 34‌ساله قرار گرفتند که جنینی 9‌ماهه را باردار بود. پرستاران بیمارستان رسالت به ماموران گفتند این زن توسط خواهرش به بیمارستان آورده ‌شده ‌بود و تصور می‌کرد خواهرش به دلیل درد زایمان بدحال شده‌است. وقتی جسد به دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت، پلیس خواهر سودابه را مورد بازجویی قرار داد، این زن گفت خواهرش 9‌ماهه باردار بود و او به تصور اینکه این بدحالی به دلیل زایمان است وی را به بیمارستان رساند. این زن گفت: سودابه چندین سال بود که بچه‌دار نمی‌شد و خیلی دوست داشت فرزندی داشته‌ باشد. شوهرش علی که پسرعمویمان بود از اینکه سودابه بعد از این‌همه سال باردار شده ‌است اصلا خوشحال نبود و زندگی آنها به شدت در تنش بود. علی این اواخر با زنی آشنا شده ‌بود و من فکر می‌کنم خواهرم قربانی این عشق شوم شده ‌است.

این اتهام فقط از سوی خواهر سودابه به علی وارد نشد بلکه پدر و مادر سودابه هم همین اتهام را به دامادشان زدند و شکایتی رسمی از این مرد به بازپرس جنایی کرج داده ‌شد.

پدر سودابه گفت: وقتی متوجه شدیم علی برادرزاده‌ام با زنی دیگر رابطه دارد از او خواستیم سودابه را طلاق دهد اما همان زمان مشخص شد سودابه باردار است. دخترم می‌خواست بچه‌اش را به دنیا بیاورد و حاضر نشد آن بچه را از دست بدهد. همه خوشحال بودند حتی خانواده پدر علی. ما فکر می‌کردیم این بچه می‌تواند زندگی آنها را نجات دهد. دخترم هنرمند و نقاش بود و نمایشگاه‌های متعددی هم برگزار کرد اما علی قدر او را ندانست و به جای اینکه آرامش را در زندگی او فراهم کند دخترم را کشت. او حتی به بچه خودش هم رحم نکرد.

ساعاتی بعد از ارایه شکایت به دادسرای جنایی علی به اتهام قتل همسرش بازداشت شد. او قتل را انکار کرد و گفت اصلا در جریان مرگ همسرش نیست و صبح روز حادثه برای رفتن به سرکار از خانه خارج شد و زمانی که منزل را ترک کرد همسرش سرحال بود. این در حالی بود که نظریه پزشکی قانونی نشان می‌داد سودابه مقدار زیادی سم‌ خورده و همین باعث شده است جانش را از دست بدهد. بعد از‌ماهها تحقیق و از آنجایی که پلیس به رابطه علی با زنی به نام منیژه پی برده ‌بود و علی هم برای سوالات پلیس جواب قانع‌کننده‌ای نداشت بالاخره متهم لب به اعتراف گشود.

او گفت: من عاشق سودابه شدم و با او ازدواج کردم. سودابه زنی لطیف و هنرمند بود و من خیلی دوستش داشتم اما بیماری‌ای که سودابه داشت به او اجازه نمی‌داد بچه‌دار شود. سال 76 باهم ازدواج کردیم و تلاش زیادی کردیم که بچه‌دار شویم اما نشد. کم‌کم رابطه من و سودابه سرد شد و حتی یک‌بار تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم اما دوباره آشتی کردیم. با این حال رابطه ما همچنان مشکل‌دار بود. تا اینکه مدتی قبل از حادثه با زنی مطلقه آشنا شدم. منیژه پسری 14ساله داشت و ‌سال‌ها بود که از شوهرش جدا شده ‌بود و تنها زندگی می‌کرد. او می‌دانست من متاهل هستم و با همسرم اختلاف دارم. به او پیشنهاد ازدواج دادم. همزمان با این پیشنهاد متوجه شدم سودابه بعد از‌ سال‌ها باردار شده ‌است. این اتفاق داشت دیوانه‌ام می‌کرد و نمی‌توانستم منیژه را فراموش کنم به همین دلیل هم تصمیم به قتل سودابه گرفتم.

متهم ادامه داد: می‌دانستم نمی‌توانم سودابه را طلاق دهم و خانواده‌ام با این کار مخالفت می‌کنند چون او دخترعمویم بود و باردار هم شده بود. ضمن اینکه نمی‌توانستم منیژه را هم فراموش کنم. چند روز قبل از حادثه در حالی ‌که به شدت احساس بدبختی می‌کردم تصمیم به قتل سودابه گرفتم.

به ناصرخسرو رفتم و سم خریدم. به فروشنده گفتم در یک مزرعه زندگی می‌کنم و گراز به ما حمله کرده ‌است. سم را به خانه بردم. همسرم در ماه آخر بارداری‌اش دارو مصرف می‌کرد. محتوای کپسول‌هایی را که مصرف می‌کرد خالی کردم و سم را داخل آن کپسول‌ها ریختم و دوباره داخل داروهایش گذاشتم. صبح مثل هر روز خداحافظی کردم و از خانه خارج شدم. ظهر بود که خواهر سودابه با من تماس گرفت و گفت او بدحال شده‌ است. او ‌گفت احتمالا به دلیل فرارسیدن زمان زایمان سرش گیج رفته و حالا در بیمارستان هستیم. چند دقیقه بعد تماس گرفت و گفت سودابه و بچه هر دو جان سپردند.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود منیژه را مورد بازجویی قرار دادند. این زن گفت: بیشتر از یک سال با علی رابطه داشتم. می‌دانستم زن دارد اما نمی‌دانستم که همسرش باردار است. علی می‌گفت همسرش را دوست ندارد و می‌خواهد از او جدا شود. به من پیشنهاد ازدواج داد. بعد از مدتی متوجه شدم همسر علی باردار است به همین دلیل هم دیگر رابطه‌ام را با علی ادامه ندادم. من نمی‌خواستم بچه‌ او صدمه ببیند. تا زمانی که ماموران به سراغم نیامده ‌بودند، نمی‌دانستم او چه کرده ‌است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرابیان IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    102 4
    سقوط اخلاقی
    • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      75 3
      شیوع بیماریهای روانی
  • کمالچیان IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    123 6
    واقعاً به کجا رسیده ایم؟چه بر سر این فرهنگ آمده که اکنون پدری به طمع هوس جان همسر و کودک 9 ماهه اش را با دستان خودش می گیرد؟وقت آن نشده از کنار این گونه خبرها آسوده نگذریم؟
    • قورچی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      45 6
      کاش این دوستانی که به این نظرات منفی میدن رو می شد زیارت کرد یا به روانشناس معرفی کرد.واقعا عجیبه...
    • بدون نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      30 4
      اينا كلا با همه چي مخالفن. اصلا نبايد بهشون اهميت داد
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    125 7
    کثافت...حیوون...بی شرف بی همه چیز...اخه تو چه اشغالی هستی نجس که حتی به بچه خودت هم رحم نکردی!!اعدام هم برای پست فطرتی مثل تو کمه...امثال کثافتهایی مثل تو رو که به خاطر یک عشق هوس الود و ننگین اینجوری مثل اب خوردن جون یک زن و یک بچه معصوم رو میگیرند باید زجر کش کرد حیفه که زود اعدام شید و همه چیز تموم شه باید سالها تو زندان انفرادی نگهت دارند تا ذره ذره جون بدی هرزه اشغال...
    • بدون نام US ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      32 5
      واقعا کثافت بوده...
    • بدون نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      11 26
      شما خودشو نازحت نکن.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    78 2
    ای بی شرف
  • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    104 5
    آقا لطفا روشهاي قتل را ننويسيد. اين روش نو و ابتكاري سريع مورد تقليد قرار ميگيرد.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    73 3
    اینجاست که میگن انسان از حیواناتم پست تر میشه.
  • رزيتا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    81 3
    من واقعا نمي ونم چي بگم..مگه آدم چند بار عاشق ميشه يه بار عاشق زنش شده يه بار ديگه ... خيلي دردناك بود.واقعا يه آدم چه قدر مي تونه بي رحم باشه كه به اين راحتي جون دو تا آدمو بگيره (تازه اونم زن و بچه خودش)
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    78 4
    خاك عالم بر سر چنين مردان بدبخت و پستي
    • هادی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      70 14
      و همچنین خاک بر سر زنانی که میدانند طرف مقابل دارای خانواده وهمسراست ولی با این حال طرح دوست می ریزند به نظر من این زن هم همانقدر مقصر هست که اون مرد بی رحم مقصر است . هر دو باید اعدام شوند
  • بدون نام US ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    52 20
    قابل توجه پرفسورهایی که می گند تمام جنایتها تقصیر زنان است .
    • عباس IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      26 25
      اگر آن زن پست فطرت که از متاهل بودن اين موجود بيشرم وشيطاني آگاه بود با او طرح دوستي نمي ريخت وبا عشوه گري وناز وکرشمه او را از راه بيراه نمي کرد همسر مظلوم وبيچاره اين موجود شيطاني(حيف نام انسان يا حيوان) و کودک بيگناهش الان زنده بودند لذا خانمها شديدا مراقب اعمال و رفتار خود باشند .اگر خانمي همين رفتار را با خود آنها داشت چه احساسي نسبت به او داشتند؟
    • هادی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      11 7
      عباس جان از کامنت متفاوت شما ممنون هستم این کامنتها واقعا سطح فکری ما ها رو نشان میده با این همه کامنت همه بر علیه اون مرد نا مرد ونادیده گرفته شدن نقش اون زن مطلقه . پس اگر نگاهی اجمالی به کامنت ها بگذاریم (نظر کاربران)در آینده نزدیک این خبرها خیلی عادی میشه .
    • mt IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      40 3
      چرا اصل مساله رو ول کردی آقای عباس؟؟؟ چرا هر چی میشه میندازید گردن رفتار خانوما؟؟؟ مگه اینهمه مرد پاک توی کشور ما زندگی نمیکنن؟ یعنی سر راه اونا هیچ زنی نیست؟؟؟ آدم باید خودش درست باشه... خاااااااک بر سر اون مردی که به خاطر عشوه یک زن حاضی میشه پاره تنش رو بکشه، بس کنید این حرفای مسخره رو
    • بدون نام AE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
      12 4
      بعضی از مردان بی اراده و سسست ایمان و اکثر زنان بی ایمانند باعرض شرمندگی
  • مهتاب IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    85 3
    خانواده ها وقتی می بینن بچه ها شون با همسرشون مشکل دارن بر ادامه زندگی بی جهت پافشاری نکنن نتیجه ش میشه قتل به جای طلاق
  • ایمان IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    60 6
    این کثافت را باید بارها اعدام کرد قابل توجه کسانی که مخالف اعدام هستند... حتی حیوان هم برای ارزای خود چنین کاری نمی کنه آخه اون بچه بیگناه ...
    • بدون نام US ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      21 1
      البته ارضا نه ارزا...ولی واقعااااااااااا کثافت بوده یارو..
  • بدون نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    35 1
    انسان بعضی موقع ها از حیوان هم پست تر می شه.
  • بدون نام US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    47 1
    چه طور دلش اومد!؟ خودخواه.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    36 4
    مردتیکه اگر اینجا بودی انقدر شکنجت میدادم که به مرگ خودت قانع بشی ! اگر چه تو خیلی وقته مردی کثافته لجن
  • مهدی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    72 3
    خاک بر سر هوسبازت کنن. به تو میگن مرد ؟ حیف کلمه حیوون که بزارن رو تو. حیوون هم با جفت باردار خودش اینکارو نمیکنه که توئه پست فطرت اینکارو کردی. تو که زنتو نمیخواستیش و میخواستی هوسبازی کنی خب اون بیچاره رو طلاق میدادی. خدایا چی به سر ما آدما اومده ؟ گاهی اوقات آدما کارهایی میکنن که گرگها رو باید بیشتر تحسین کرد...!!!
    • حامد DE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      33 2
      گرگ ؟ دوست عزیز به گرگ ها توهین نکن . گرگ ها از گونه حیوانات تک همسر هستن یعنی از اولین جفت گیری تا لحظه مرگ فقط با یک همسر زندگی میکنن . لجن بیشتر برازنده این شرور هوسبازه اینطور نیست ؟
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    62 9
    در تيتري كه زدين، تاكيد بر مطلقه بودن زن به چه منظوره؟به معناي پست و خوار نشون دادن اون زن؟يعني حالا اگه مطلقه نبود ارزششو داشت؟!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    22 2
    باورش سخته!
  • لیدا shz IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    58 2
    امان از دست مردان هوسران عوضی... اخه بی انصاف چطور دلت اومد؟؟؟؟؟؟
    • هادی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      31 36
      فکر نمی کنی اون زن مطلقه هم مقصر هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ وشریک جرم
  • تماشاچي IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    49 1
    لعنت به هر چي موجود كثيفه تو اين دنيا، لعنت به تمام مردها وزناني كه به خاطر خوي كثيف حيوونيشون حاضر به انجام هركاري ميشن......خراب شه اين دنيا كه ديگه جاي امني براي يك جنين هم توش پيدا نميشه....
  • حسینپ IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    32 3
    همیشه عادت کردیم چنین خبری را میشنویم میگیم خوب فلان شهر است که چنین جنایتکارانی بار میاورد در حالیکه این جامعه هست که پرورشگاه چنین مسائلی شده و مشکل با اعدام هم حل نمیشود تاکید میکنم چاره کار اعدام نیست
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    17 1
    ارزش نداره در مورد يك همچين ملعوني حرف زد...
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    27 10
    حیف زندگی زن و بجه بیگناه نبود؟ هزار بار اعدام برای این مرد هوسباز هم کمه . نامردی شده مد روز. واقعا مخالفان با حکم اعدام باز هم میخوان بگن نه اعدامش نکنید ریشه یابی کنید مشکل جامعه با اعدام حل نمیشه .
  • حمید IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    31 8
    دوستان چرا به قوانین اسلام توجه نمکنند این مرد برای کشتن بچه به پرداخت دیه محکوم میشه برای کشتن همسرش هم خانواده مقتول باید نصف دیه رو پرداخت کنند برای رابطه نامشروع هم شلاغ درود بر عدالت
  • هادی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    11 38
    من نمی فهمم چرا راجع به اون زن مطلقه که به نظر من عامل یا شاید آمر این کار هم باشه کسی چیزی نمی نویسه؟؟؟؟؟ البته نمیگم اون مرد بی رحم بی گناهه !!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      40 8
      شازده جان ته ماجرا نوشته که زن دوم از وقتی فهمید همسر این مرد بارداره باهاش قطع رابطه کرده . زیاد رگ جنسیتیت قلمبه نشه
    • سارا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      12 9
      بدون نام جان اگه واقعأ قطع رابطه کرده بود که طرف به خاطرش زنشو نمی کشت
    • حیران IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      18 3
      نمیدونم چرا آقا هادی قاتل را ول کرده چسبیده به اون زن مطلقه؟
    • هادی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      11 3
      بدو ن نام جان !!! ولی اون زن میدونسته که مردی که باهاش ارتباط داره ازدواج کرده و همسر داره !!!! پس اگر یه روزی شوهر خواهرت رفت با یه خانم مطلقه دوست صمیمی شد تو و خواهرت حتما هیچ مشکلی ندارید با این قضیه - بله؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    37 4
    فکر کنم کرج مقام اول کشور را در اين گونه قتلها به خود اختصاص داده!
  • بدون نام US ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    26 2
    ریشه این کارهارو باید کشف کرد. از کوزه همان تراود که در اوست. جامعه ، بستر به وجود آمدن این مشکلات است .
  • سيد احسان IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    29 3
    بعد از 9 ماه انتظار ثمره و ميوه تلخي به بار آمد.
  • نگار IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    34 5
    واقعاً کسی می دونه چی باعث می شه که مردها دست به خیانت می زنند؟ خیلی از اونها رابطه جدید رو نوعی تنوع می دونند و خیلی ها از اون به عنوان سرگرمی لذت می برند. چرا زن ها باید فدای لذت خواهی مرد ها بشوند؟ این دیگه نوبر بود. طرف زن و بچه اش رو کشته چون عاشق زن مطلقه شده. خوب ولش می کردی می رفتی...
    • هادی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      8 6
      واقعا که !!! چرا اون زن مطلقه که برای حوس خودش اون مردی که ازدواج کرده و دارای زن باردار بوده رو ول نکرد و عاشقش شده ؟؟؟؟
  • یک مظلوم KW ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    11 83
    تعجب نکنید ! مهریه دست زن است و ازدواج مجدد دست زن است , مرد ذلیل شده , حلی نیست غیر از کشتن ظالم ! ولی دولت باید آزاذی ازدواج مجدد به مردان بدهد اگر کشتارهای جمعی نخواهد
    • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      28 3
      اسم کاربریتون رو گذاشتین یک مظلوم . به نظرم شما از اون دسته آدمهایی هستی که خیلی تنوع طلبی الان که نمی تونی هر کار دلت خواست بکنی به نظرت مظلومی . اگر این بلا سر مادر و یا خواهرتان آمده بود هنوز هم طرز تفکر متحجرانه تان همین بود ؟ کسی که به خاطر لذت طلبی خودش حق زندگی را از دیگران بگیرد ظالم است . نه زن یا زنانی که محکوم هستند با چنین مردان بی غیرت و هوس باز زندگی کنند پس بیخودی مظلوم نمایی نکنید .
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      27 1
      مرد اگر انسان باشه و نخواد هوسبازی یا زورگویی کنه همیشه آقاست و ذلیل نمی شه.این بعضی از مرد های تربیت نشده هستند که دنبال این مسائلند
    • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      23 2
      واقعاً تو یکی که دیگه خیلی مریضی و خطرناک! یکی فکری باید به حال امثال شما کرد.
    • کامران A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      20 3
      مثل اینکه این آقای به اصطلاح مظلوم خیلی جو کشورهای عربی گرفتتش!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      15 1
      اگر طرز فکر خودتون رو هر چه سریعتر تغییر ندهید به زودی به دلیل قتل همسرتون به سرنوشتی مثل سرنوشت این انسان نمای پست و رذل گرفتار خواهید شد
    • saman IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
      1 7
      حرفت تا حدودی درسته
    • saman IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
      3 2
      مقصر اصلی اون مرده کم عقل بود.حالا که زنت باردار نمیشد باید همون اولا زنرو عقد می کردی که کار به انجا نکشه
  • عباس IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    11 3
    سلام توي مملکت ماچه خبر است؟سقوط وانحطاط اخلاقي تاچه قدر؟عشق به زني که به يکنفر زن هم نوع وهم جنس خودش خيانت کرده؟اين زن تا چه اندازه ميتواند به اين فرد وفادار باشد؟حتي اگر عشقي آلوده به گناه وعميق باشد که نيست آيامي توانددليلي براي کشتن دو انسان آنهم دوانساني که يکي همسر ودختر عمويش وديگري فرزندش است باشد؟زني معصوم که پس ازسالها انتظار فرزند را کشيدن صاحب فرزند شده وکودکش را نه ماه باردار بوده ورنج بارداري را بخاطر ديدن چهره کودکش وشادي ناشي از آن تحمل نموده است؟احتمالا پدر ومادر زن مظلوم را خانواده شوهرش که عمويشان است تحت فشار خواهند گذاشت که رضايت بدهند وخون اين زن بيگناه را پايمال خواهند کرد.اين موجود شيطان صفت را بايد ميليونها بار شکنجه وسپس با فجيع ترين وضع اعدام کرد تا درس عبرت شود.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    12 0
    وقتی امنیت عمومی و امنیت اخلاقی توی جامعه پایین بیاد هر روز باید اخباری از این بدتر هم بخونیم متاسفم برای اونهایی که بیگناه قربانی میشن متاسفم
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    16 3
    كوروش كجاي كه ببين مردان (نمي شود گفت مرد)ديگر مردي نمانده كه چه كار مي كنند كوروش تو آرام بخواب
  • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    6 0
    مقصر کیست؟؟؟مسئولین،جامعه،خودشخص دنبال علت ها باشیم و ریشه یابی
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    9 12
    العجل یا حجت الله العجل بقیت الله
  • raha IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    12 1
    خیلی نامردی ی ی ی ی ی ی!!!خی ی ی یل ی ی ییییییییییی!!کمتر از حیوان!!
  • vahid IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    1 34
    به نظز من کار درستی کرده
    • کامران A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      33 1
      برای جلب توجه نظر دادی نه؟ خیلی کیف می کنی همه بهت منفی بدهند.
    • پیمان IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      16 1
      خودشیرین ایمیلشو هم گذاشته...!!
    • شعوبی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      16 2
      پس قسمت خودت شه
  • مهتاب IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    22 4
    عنوان زن مطلقه یعنی چی واقعا؟ الان آمار طلاق تو کشور ما بالا رفته زن مطلقه هم زیاده یه نظر شما اونا حق زندگی ندارن ؟ نباید دوباره ازدواج کنن ؟ حالا مثلا اگه یه دختر بود یا یه زن شوهر مرده اون یارو زن و بچه خودش رو نمی کشت ؟ تیترتو درست کن خبر آنلاین
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    7 24
    قابل توجه اونائی که دو همسری رو بد میدونند... آسمون زمین می اومد گرفتن دو همسر مثل قبل از دوره رضا خان آزاد بود تا این مرد هم با اون زن می بود هم با این تا همچین فلاکتهائی گریبانگیر شخص و خانوادش نشه؟ وقتی تک همسری اونقدر جا می افته که گرفتن دومی مثل دین مسیحیت منوط به خروج اولی از زندگی میشه بایدم این نتیجه رو پیش بینی کرد. ما مسلمانیم بابا. برو اونم بگیر اینم داشته باش چرا میری بیچاره رو می کشی
    • honey IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      20 4
      اگه خیلی مرد بود و آدم بود مثل بچه آدم زنشو طلاق میداد میرفت سراغ هر کس دیگه ای که میخواست... زیاد تو جو نباش آزاد شدن و رواج چند همسری مشکلات خاص خودشو خواهد داشت که حتی ممکنه جنایات دیگه ای رو به همین اندازه وحشتناک بوجود بیاره.... قبول کن فرهنگ کشور ما با کشورهای عربی فرق داره "اونم داشته باش اینم بگیر" مگه داره ماشین میخره که حالا مثلا هر دوشو داشته باشه واسه روزه مبادا!!!!!!!!!
  • mt IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    15 1
    خدا ازت نگذره حیوووووووووون کثیف. یعنی واقعا هیچ حسی به اون بچه نداشتی روانی
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    13 6
    چرا زنی که میدونه با مردی که ارنباط داره متاهله پیشنهاد اونو قبول میکنه؟؟؟ تو این موضوع هم مرد مقصره و زن آهای طرف صحبتم با زنانی هست که زندگی دیگران را به لجن میکشید شما به هم جنس خودتون ظلم میکنید
    • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      6 15
      طبق شرع مقدس زن دوم هم می توانسته همسر مرد شود پس زن دوم خیلی هم مقصر نیست. اون که نگفت زن و بچه ات رو بکش
  • هدایت DE ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    21 1
    خدایا این همه فلاکت. بدبختی. قتل. تجاوز . فقر و فحشا را میبینی؟ ميخواهم يک تکه از آسمان را بخرم, ديگر زمينت بوي زندگي نميدهد...
  • بدون نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    10 4
    اون زن دوم مقصر است .تا میفهمند گند بالا اوردن .ننه من غریبم میکنند .و خانواده دختر جوان که فکر میکنند با امدن بچه کارها درست میشود ..و قانون مقصر است خبر الاین درج کن لطفا
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    9 14
    مرد می تونه چهار تا زن بگیره پس اون خانم مقصر نیست خود مرد هم برای ازدواج دوم مقصر نیست ولی برای قتل واقعا یه شیطون کثیفه
  • ابوالفضل US ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    23 2
    اینکه نفس کار غیر قابل قبوله که شکی نیست .... جای تاسفه اما : همچین میگین بخاطر یک زن مطلقه که انگار زن مطلقه آدم نیست ... زشته به خدا ...
    • بدون نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      5 0
      موافقم! واقعا" گاهی ناخودآگاه پرچم تمدنی که دستمون گرفتیم میوفته زمین و بخاطر شرایط آدما تو ذهنمون از حق آدمیت آدما با بی انصافی کم می کنیم !!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    1 12
    مرده خيلي نامرد بوده خوب تو كه ميتوني عقد كني يا صيغه كني قتل جرا. اين موارد رو واسه جلوگيري از ادم كشي گذاشتن. ميگي نه به تاريخ مراجعه كن قبلا همه زنانشو ميكشتن بعد ميرفتن ازدواج مجدد ميكردن
  • 1زن IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    6 2
    واسه همینه که ازدواج نکردم. همه چی داشتم اما مجرد موندم و آدمارو ترک کردم. دوستای مهربون و باوفای من همه حیوونائن. حتی اون خونسرداشونم که ماهی ها ، لاک پشتم و جغدمه اونا هم احساس دارن. روزی فراخواهد رسید که شیطان فریاد برآورد که آدمی پیدا کنید،سجده خواهم کرد.