مهر نوشت:

وزیر امور اقتصادی و دارایی با سنگین تر خواندن وظایف این وزارتخانه در سال 1391 نسبت به سال گذشته، تکمیل طرح تحول اقتصادی در سالجاری را وعده داد.
سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در مراسم دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این وزارتخانه شرکت کرد.

سید شمس الدین حسینی طی سخنانی در دیدار چهره به چهره همکاران وزارتخانه ضمن تبریک آغاز سال جدید، بر تلاش و فعالیت بیشتر کارکنان در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

وی با سنگین تر خواندن وظایف وزارت اقتصاد در سال 1391 نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: شکوفایی اقتصادی ایران در گرو به ثمر رسیدن برنامه های اصلاح ساختار اقتصادی است که توسط دولتهای نهم و دهم اجرایی شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: در سالجاری تکمیل طرح تحول اقتصادی در کنار تحقق برنامه های اعلام شده وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان شروع به کار دولت دهم و بر اساس سند چشم انداز در افق 1404 و برنامه پنجم مورد انتظار است.
وزیر اقتصاد ابراز امیدواری کرد در سال جدید همگی در پیمودن راه خدمت به میهن اسلامی مصمم تر و در ادای تکلیف خود به کشور، شهیدان و امام سرافراز باشیم.
در این مراسم روسای سازمانهای تابعه، سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها، مدیران عامل بانکها ، بیمه ها، مدیران و کارکنان وزارتخانه حضور داشتند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =