مرد تایوانی به علت استفاده طولانی مدت از اسمارت فون خود و بدون توجه به همه هشدارهای طبیعی بدنش، قدرت استفاده از انگشت اشاره خود را از دست داد.

به خاطر دارید وقتی کودک بودید والدینتان می گفتند اگر خیلی نزدیک تلویزیون بنشینی، کور می شوی؟ با اینکه از نظر اپتومتریست‌ها و متخصصین چشم این بیشتر یک دروغ کوچک بود اما به هرحال بازی کردن بیش از اندازه با این وسایل الکترونیکی هم می تواند به بدن آسیب برساند.
به گزارش یک سایت خبری مالزیایی مردی تایوانی بعد از 6 ساعت بازی پشت سر هم با صفحه لمسی اسمارت فونش، قدرت استفاده از انگشت اشاره خود را از دست داد .
احتمالا این بازی خیلی هیجانی بوده زیرا در سایت نوشته غضروف بین انگشت دست این مرد به حدی سفت شده که هر گونه تلاش برای خم کردن یا حرکت دادن آن باعث درد بسیار شدیدی می‌شود.
این بازیکن حرفه‌ای با گذشت 5 ماه از جلسات فیزیوتراپی، هنوز هم در نگه داشتن اشیا، نامه نوشتن (احتمالا در پاسخ به کسانی که می‌پرسند چرا این بلا سرش آمده) و انجام برخی از کارهای روزانه خود مشکل دارد که اینها خیلی بیشتر از غفلتی که درباره انگشتش کرده به نظر می‌رسد.
با این که این قضیه مربوط به اسمارت فون‌ها بوده اما اگر این داستان بخواهد یک نکته آموزنده داشته باشد این است که هرگز از این وسایل هوشمند فقط با یک انگشت استفاده نکنیم!
این مرد هم با خود و انگشتان سالمش عهد کرده است که دیگر هرگز با اسمارت فونش بازی نکند.

40121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • azarkhanom IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    27 7
    سلام وای.خیلی خبر عجیبی بود واقعا وحشت کردم بعضی وقتا که خودم گوشیم رو زیاد دستم میگیرم یا زیاد باهاش کار میکنم انگشتام سر میشه گوشی قبلیم که لمسی نبود اینطوری هم نمیکرد دستم رو
  • بدون نام GR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    4 18
    هر چند منبع معتبری خبر رو منتشر کرده اما بعید می دونم واقعی باشه
  • بب US ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    8 4
    حتما بازی نینجا فیوریت بوده
    • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      17 1
      عزیزم یه بار دیگه اسم بازی رو بگو
  • من IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    1 6
    اینا چقدر افراط می کنند!!!!!!!!!!!