مهر نوشت:

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء در خصوص اقدامات جدید این قرارگاه در سال جدید گفت: در زمینه کشف، رادار ثامن که در یکی از نقاط سخت کشور نصب شده است، در کمتر از 10 روز دیگر به بهره برداری می رسد.
امیر سردار فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در حاشیه مراسم سی و سومین سالگرد شهادت امیر صیاد شیرازی درپاسخ به سئوال خبرنگار مهر، افزود: این رادار در یکی از نقاط سخت کشور نصب شده است و به عنوان کشف کمکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد: پس از نصب این رادار سعی می شود در سایر نقاط کشور نیز از این رادار استفاده شود.
اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: سامانه اطلاعاتی صیاد 40 نیز به نقطه قوت خوبی رسیده و در اشراف اطلاعاتی به ما کمک می کند.
 
ایرنا به نقل از وزیر دفاع نوشت: طرحی که اخیرا از سوی برخی کشورهای عربی مبنی بر ایجاد سپر موشکی در منطقه خلیج فارس مطرح شده، طرحی کاملا آمریکایی - اسراییلی است و ما به دوستان خود توصیه می کنیم که وارد این طرح ها نشوند. 
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در حاشیه مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در گفتگو با ایرنا افزود:این طرح ها نه تنها تامین کننده امنیت نیست، بلکه امنیت منطقه را مخدوش می کند.
/29212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    7 1
    من که بالاخره نفهمیدم سی و سومین سالگرد شهادت بود یا سیزدهمین|!
  • بدون نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    3 1
    تدابیری برای نابودی این رادار ایکس باند و شبکه ان شامل رادار پیش اخطار و ماهواره رابط و سیستم ضد موشک بیاندیشید. این سیستم چند بخشی است و در مناطق و کشورهای مختلف با شبکه متصل است. قبل از هر تدبیر دفاعی این سیستم را نابود کنید. ظاهرا تاکنون هیچ موشکی از این سپر رادار و ضد موشک ان عبور ننموده و سیستم قابل اطمینان دشمن است. حتی روسیه هم از ان میترسد و کاری نمیتواند بکند.