محمود احمدی​نژاد صبح امروز عازم سفری دو روزه به بندعباس شد.<BR>

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي​نژاد در نظر دارد تا برخي ديدارهايش با مقامات خارجي ديگر کشورها را نيز در حاشيه اين سفر و در بندرعباس، برگزار کند.
در این سفر نيز همچون ديگر سفرهاي استاني، وزرا و معاونان آنها به تمامی شهرستانهای استان هرمزگان سفر کرده و مصوبات سفرهای قبلی، پیشرفت آن شهرستان و همچنین طرح​های عمرانی مختلف را مورد بررسی قرار می دهند و پیشنهادات خود را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهند کرد.
 تشکیل شورای عالی اشتغال استان هرمزگان برای بررسی روند اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری و همچنین تشکیل جلسه هیئت دولت از دیگر برنامه های سفر چهارم دولت به استان هرمزگان است. یکی ديگر  از اهداف اصلی سفرهای چهارم بررسی مصوبات قبلی سفرهای هیئت دولت است که در این سفر نیز موانع اجرا نشدن برخی مصوبات و همچنین مشکلات طرح های عمرانی مصوب در سفرها بررسی خواهد شد.
گفتني است احمدی نژاد در بدو ورود به بندرعباس، استان هرمزگان را دیار بزرگان، تاریخ سازان و نخل و آفتاب و همه زیبایی های طبیعت خواند که نام آن،  مترادف با استعمارستیزی است و افزود: نام این استان و شهر بندرعباس به علت عدالت خواهی و استکبار ستیزی مردم آن و همچنین کار و تلاش و خدمتگزاری در تاریخ ایران می درخشد.
/2929شز
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    1 1
    بنابراین مقام خارجی تشریف میاورند فرودگاه امام(ره) بعد فرودگاه مهرآباد بعد با اولین پرواز(!!!!) بندرعباس. البته یک راه دیگر هم هست: اول کیش بعد بندرعباس. برای ثبت نظر خوانندگان هم بهتر است به جای جمع دو عدد، معادله چند مجهولی بگذارید. دور همیم صفا کنیم!!!!!!!!!!
    • محمد غفور IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      0 0
      خیلی خوبه سفر در سفر ....خیلی حال میده !!! اگه بزارن ما هم با 80000تومان اول میریم خارج بعدا"میریم کیش خرید....