آقای صداوسیما! عمو پورنگ دهها میلیون مخاطب خود در تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی نفروخت؛ شما بودید که با ممیزی های بیجا، او را از دست دادید

اوایل این هفته بعد از نزدیک به یک سال، بار دیگر داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی دیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه خراسان نوشت:«آرزوهای چپکی» که باز هم با همکاری نویسنده، کارگردان و گروه بازیگران آثار اخیر او ساخته شده، قرار است تا اوایل سال تحصیلی جدید، به عنوان محصول ویژه فیلیمو برای کودک و نوجوان، به انتشار برسد.

فارغ از وضعیتی که این سریال دارد و در قسمت‌های آینده بیشتر می‌شود درباره آن نوشت، دوری «عمو پورنگ» از تلویزیون، مسئله‌ای قابل تأمل و مهم است.

اگر قرار باشد مابین همه چهره‌هایی که طی سال‌های اخیر از رسانه ملی جدا شده و برای برنامه‌سازی به راه‌های جایگزین مثل پلتفرم‌های وی‌اودی یا یوتیوب رو آورده‌اند، یک چهره برای بازگشت به تلویزیون تمایل بیشتری داشته باشد، آن فرد احتمالاً داریوش فرضیایی برنامه‌ساز شاخص حوزه کودک و نوجوان است که طی یکی دو سال اخیر در نمایش خانگی به سریال‌سازی پرداخته.
به سختی می‌توان پذیرفت او با عشق بی‌اندازه‌ای که به برنامه‌سازی برای کودکان دارد، مخاطب ده‌ها میلیونی تلویزیون را به پول زیاد پلتفرم‌ها فروخته باشد. شاید اگر در ماه‌های آخر حضورش در تلویزیون، با بی‌مهری و ممیزی بخش‌های قابل توجهی از «کلبه عمو پورنگ» مواجه نمی‌شد، این بازگشت راحت‌تر اتفاق می‌افتاد؛ حالا اما خبری از او در سیمای ملی نیست.
باید پرسید تلویزیونی که طی دو سال اخیر برنامه‌های سلبریتی‌محور فراوانی روی آنتن برده، چرا همچنان فرزند خودش را که با ظهور به عنوان مجری، تحولی در برنامه‌های کودک ایجاد کرد و طی دو دهه، همواره پیشتاز این عرصه بود، روی آنتن ندارد؟
23302
کد خبر 2075456

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین