فیلم «تضمینی برای امنیت نیست» به کارگردانی کالین تره‌وورو با موضوع سفر به گذشته به زودی روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، کمدی «تضمینی برای امنیت نیست» (Safety Not Guaranteed) داستان کنت، مردی است که پس از اختراع یک ماشین زمان به دنبال همسفری می‌گردد تا همراه او به گذشته رفته و کاری را انجام دهد.

او هیچ شوخی ندارد به کسی که همراهش شود حقوق هم می‌دهد، اما دو هشدار به هم‌سفرش داده است؛ سلاحش را همراه خود بیاورد و هیچ تضمینی برای ایمن بودن سفر نیست.
 
ابتکار کنت این است که در روزنامه آگهی می‌دهد. ایده این آگهی از یک آگهی واقعی در یکی از برنامه‌های جی لنو، مجری مشهور تلویزیونی گرفته شده است.
 
 
مارک دوپلاس نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند و کریستن بل، آبری پلازا و جیک ام. جانسن همبازی‌های او در این فیلم هستند. فیلمنامه را درک کانولی نوشته است که تهیه‌کننده فیلم نیز هست.
 
 
کالین تره‌وورو پیشتر فیلم کوتاه و مستند ساخته است. او در فیلم تلویزیونی «گری: تحت بحران» (در مقام کارگردان و فیلمنامه‌نویس) هم با کانولی همکاری کرده بود.
 
«تضمینی برای امنیت نیست» دو ماه دیگر روی پرده سینماها می‌رود، این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس سال 2012 نامزد جایزه بزرگ هیئت داوران بود و جایزه فیلمنامه‌نویسی والدو سالت را از همین جشنواره گرفت.
 
 
یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم مستقل پیتر ساراف است که پیشتر فیلم مستقل و بسیار موفق «لیتل میس سان‌شاین» را تهیه کرده بود. بسیاری فکر می‌کنند «تضمینی برای امنیت نیست» موفقیت آن فیلم را تکرار کند.
(عکس: آی ام دی بی)
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =