نماینده خوی درخصوص رخدادهای امروز مجلس و پس گرفته شدن استیضاح وزیر کار گفت: این اقدام به نفع استیضاح‌کنندگان نبود ضمن اینکه شائبه سیاسی بودن را نیز به وجود آورد.

مؤید حسینی‌صدر در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره پس گرفته شدن استیضاح‌ وزیر کار با بیان اینکه کسی در فرآیند استیضاح جزو استیضاح‌کنندگان نباشد اما در استیضاح دخیل شود نشان‌دهنده آن است که این استیضاح صنفی نبوده و بار سیاسی داشته است، گفت: حداقل می‌توان گفت که این اقدام انعکاس سیاسی داشته هرچند خود من موافق رفتن آقای مرتضوی از تامین اجتماعی بودم و فکر می‌کنم فرد مناسبی برای این سمت نبود اما با شکل استیضاح موافق نبودم.
وی با بیان اینکه این اقدام موجب شد ابهامات زیادی در میان نمایندگان مطرح شود، افزود: من نمی‌خواهم گمان منفی درباره افراد داشته باشم ولی با این اقدام امروز فضای چنین تحلیلی باز شده و ورود آقای حداد به این موضوع ابهام بزرگ‌تری را ایجاد کرده است.
مؤید حسینی‌صدر با اشاره به تعیین حدادعادل برای گفت‌وگو با مرتضوی، گفت: خوب بود خود استیضاح‌کنندگان وارد این موضوع می‌شدند و سعی نمی‌کردند قیم برای مجلس تعیین کنند چراکه این اقدام تحقیر مجلس است. ما وکیل ملت شدیم و نباید برای خودمان قیم تعیین کنیم.
نماینده خوی با بیان اینکه اگر علی لاریجانی با رای بالا به ‌عنوان رئیس مجلس انتخاب شده به این دلیل است که خودش را قیم نمایندگان نمی‌داند، گفت: اگر نماینده‌ای فکر کند باید از بزرگ‌تری کسب تکلیف کند پس این فرد بلوغ فکری ندارد و ای کاش این‌گونه افراد وارد مجلس نشوند.
وی با بیان اینکه نماینده باید براساس معیارهای دینی و رهنمودهای رهبری تصمیم بگیرد، اظهار داشت: ورود افراد نابالغ به مجلس کمکی به بالنده‌ شدن آن نمی‌کند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    51 3
    من هم بسیار موافقم. وزیری که اینگونه نمایندگان مردم را تحقیر میکند و پس از اینهمه هشدار و حتی خواهش، برای حرفشان پشیزی ارزش قائل نیست چه کار مفیدی میتواند برای ملت بکند؟
    • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
      6 1
      تصمیم گرفته ام دور دوم فقط به مطهری چون امضا خودشو پس نگرفته رای بدم
  • بدون نام IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    46 4
    تا وکیل الدوله ها هستند همش همین بساطه
  • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    47 4
    وکیل الدوله ها لطفا فکر ملت باشید
  • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    8 0
    اصل اینه که نمایندگی مردم غیر قابل تفویض به غیر هست. بهتر بود آقای حداد عادل خودشان را در کاری که به ایشان ارتباطی ندارد دخالت نمی دادند تا اینگونه مورد نقد قرار نمی گرفتند
  • خويي A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    9 0
    سلام عليكم جناب. چه عجب در اين سالها شما هم حرفي زدين
  • تبریزی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام علیکم برادر بزرگوار ما که صدای نمایندتونو از رادیو بارها شنیدیم و خبرگزاری ها هم پوشش میدن!!!!