علی کفاشیان می گوید تغییرات در فدراسیون فوتبال را خودش انجام می دهد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان در گفت و گو با عادل فردوسی پور در برنامه 90 از لغو بازی تیم ملی با امارات سخن گفت:« قرار بود مسابقه ای داشته باشیم با امارات که ناگهان کشور امارات نامه ای به ما نوشت و اعلام کرد به دلیل سفر رئیس جمهور به ابوموسی ، آنها با ایران بازی نمی کنند. این نوع لغو بازی ها ، خلاف اساسنامه فیفاست. ولی فدراسیون امارات هم تحت تاثیر مسئولان سیاسی کشورشان بودند و این بازی را لغو کردند. به هر حال انتظار ما این است که برخوردهای فیفا برای اجرای قوانین با کشورهای مختلف یکسان باشد. قبلا هم مصر به دلایلی سیاسی ، بازی با ایران را لغو کرده بود اما تلاش های ما برای برخورد فیفا با مصری ها به جایی نرسید. فیفا نباید سلیقه ای برخورد کند. به هر حال این امارات است که از بازی نکردن با ما به مشکل می خورد.»

او سپس درباره بازی با موریتانی گفت:«بازی با موریتانی فیکس شده. با کروش حرف زدیم قرار شد بازی پشت درهای بسته در ورزشگاه آزادی باشد ، مسابقه چهارشنبه در تهران و ورزشگاه آزادی است اما کروش خواسته تا بازی را فقط خودش و تیم مربیان آنالیز کنند. احتمالا هیچ کس حق ورود ندارد. از باشگاه ها خواستیم بازیکنان شان  یک روز بیشتر  در اختیار تیم ملی باشند. »

فردوسی پور در ادامه سئوالی درباره انتصابات جدید در فدراسیون پرسید که کفاشیان گفت:«لیوان آب در دستم هست ، آن هم خیلی محکم . »

فردوسی پور بعد از این گفت و گو درباره جایگاه موریتانی در رنکینگ فیفا گفت:« آن ته های رنکینگ در رده بعد از 200 هستند. اما با کاری که اماراتی ها کردند دست تیم ملی در پوست حنا مانده بود؛ حنا که نه پوست چی بود؟ آها پوست گردو مانده بود ، برویم آیتم بعدی را ببینیم تا من دیگر ضرب المثل نگفتم!»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =