ایرنا نوشت:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه های سال جاری این وزارتخانه با توجه به تاكید مقام معظم رهبری بر تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی تدوین و به زودی به شركت های تابعه ابلاغ می شود.
رضا تقی‌پور در دومین نشست راهبردی مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شركت‌های تابعه، افزود: همه سازمان‌ها باید برنامه خود را در این خصوص ارایه دهند.
وی افزود: هرچند حمایت از سرمایه و تولید داخلی همواره مورد توجه دولت و وزارتخانه ها بوده است، ولی امسال با نگاه مستقل این موضوع دنبال می شود.

وی تصریح كرد: مصمم هستیم شبكه ملی اطلاعات را ایجاد كنیم ، این شبكه امن ، چند لایه با پهنای باند بالاست و اطلاعات و محتوای تولید شده در كشور در این شبكه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همراه ساختن فعالیت های واحدهای وابسته به وزارت در سال جدید عنوان كرد و افزود: تبیین چار چوب ها و اقدامات نظام مدیریت عملكرد برای مدیران ارشد وزارتخانه ضروری است .

تقی پور به ایجاد هم افزایی ناشی از به اشتراك گذاشتن اطلاعات شركت ها و سازمان های وابسته به وزارتخانه تاكید كرد و افزود: جمع بندی برنامه های سالانه وزارت ارتباطات و همراه كردن مدیران ارشد با نحوه عملكرد و تكمیل فرم های اطلاعات در شاخص های عمومی و اختصاصی حوزه فناوری اطلاعات ضروری به نظر می رسد .
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    39 1
    کاربران اینترنت: هر کاری میکنین به اینترنت کاری نداشته باشین وزیر ارتباطات: نه جان شما نمیشه مگه میشه ما به فکر امنیت شما نباشیم
  • شاهین IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    36 1
    تروخدا بی خیال شین همین اینترنت خوبه خیلی ممنون
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    36 1
    اول سرعت رو ببرید بالا شبکه ملی نخواستیم
  • نوید IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    20 2
    من هم مصمم هستم پس از اتمام تحصیلاتم برم خارج. اقلا یه بار بدون فیلتر شکن و با سرعتی خفن صفحه فیسبوکم رو باز کنم البته فقط به خاطر اینترنت نیست که میخوام برم
    • مبین IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
      6 5
      به نظر من آدم نباید تا هر کم و کاستی تو کشورش می بینه دمشو بزاره رو کولش و بره. البته من هم قبول دارم که مشکلات زیادی وجود داره ولی فراموش نکنید که پدران ما در گذشته بزرگترین امپراطوری جهان رو از هیچ به وجود آوردن و ما هم اگر مشکلی در کشورمون می بینیم باید بکوشیم مثل اونها این مشکلات رو رفع کنیم تا کشوری قدرتمند در همه ی زمینه ها داشته باشیم
  • SD IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    16 1
    مي گم آقاي وزير ما كه صدامون به جايي نمي رسه شما كه دستت به جايي مي رسه بفرماييد به جاي اينكه پتانسيل متخصصان و نيروهاي پليس فتا و وزارت ارتباطات رو صرف قطع كردن ايميل ها و يا نظارت بر فعاليت هاي عادي مردم بكنن شبكه اي امن جهت ارتباط بين ارگانهاي حساس ايجاد كنن كه مثلا اطلاعات وزارت نفت از بين نره! اينجوري خيلي بيشتر منافع ملي حفظ مي شه تا با فيلتر كردن ايميل ها.
  • حسین IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    12 0
    ای بابا نظر مردم اصلا اهمیتی نداره...