سردار جعفری می گوید از نفوذ نظامی اش برای کمک به تراکتورسازی استفاده نمی کند.

جعفری مدیرعامل تراکتورسازی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شرایط تیمش می گوید:« ما در کورس قهرمانی هستیم و باید مسابقه های مان را ببریم و بعد بنشینیم به انتظار تا ببینیم چه اتفاقی برای سپاهان می افتد. ما امسال تلاش می کنیم تا قهرمان لیگ باشیم . با این روند موفقی که تراکتورسازی دارد تنها به قهرمانی فکر می کند. فرقی ندارد درون خانه بازی کنیم یا خارج از خانه. همان طور که دیدید ، تیم ما و هوادارانش بدون کمترین حاشیه ای فقط به قهرمانی فکر می کنند. فرقی ندارد حریف مان راه آهن باشد یا پرسپولیس و دیگر تیم ها. ما به همه حریفان احترام می گذاریم اما قهرمانی را می خواهیم. » تراکتور بعد از بردن پرگل برابر پرسپولیس برای قهرمانی خط و. نشانی جدی کشیده و منتظر غفلت از سوی سپاهان است. با این وجود هنوز هم حواشی بازی این تیم با راه آهن ادامه دارد.
او درباره اعتراض راه آهنی ها به تغییر و زمان بازی شان با راه آهن هم می گوید:« ما فقط درخواست دادیم جای بازی عوض شود اما این دیگر مسئولان شورای تامین بودند که تصمیم گرفتند بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود.»
اما آیا اگر تراکتورسازی میزبان بود و بر اساس قانون می توانست تنها 10 درصد از هواداران تیم رقیب را به ورزشگاه راه دهد ، می گذاشت محل انجام بازی عوض شود؟ سردار جعفری در این باره می گوید:« این وسط که باشگاه راه آهن ضرر نکرد . تماشاگران ما آمدند وورزشگاه را پر کردند اما درآمدش به حساب باشگاه راه آهن می رود. ما هم در تبریز اگر جا داشته باشیم حتما می گذاریم طرفداران تیم های دیگر به ورزشگاه بیایند. فوتبال بدون تماشاگر که فوتبال نیست.»
علی دایی و حسن انصاری فرد اعتقاد داشتند که تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی حتی به اندازه ای که ورزشگاه راه آهن را پر کنند هم نبودند . آنها می گفتند اصرار برای تغییر محل بازی خیلی هم ارتباطی به مسئله تامین امنیت نداشته است. جعفری در این باره می گوید:« برای ما که فرقی نمی کرد کجا بازی کنیم. این مشکل را شورای تامین شهر تهران اعلام کرده بود.» اما آیا مدیر تراکتورسازی که یک نظامی بازنشسته است از نفوذ خود برای تغییر محل بازی استفاده کرده است؟ این نکته ای بود که در دل حرف های راه آهنی ها شنیده شده بود ،او می گوید:« ما هیچ دخالتی نداشتیم. به هر حال از زمانی که به تراکتورسازی آمدم دیگر نظامی محسوب نمی شوم. من تقریبا هیچ وقت از اینکه نظامی بودم استفاده نکردم اما حتی درباره ماجرای گرفتن بازیکنان سرباز هم  چون نیمی از سهام باشگاه تراکتورسازی از 3 سال قبل در اختیار بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته ، تیم ما تیمی نظامی است. برای اینکه تیم مان نظامی بود ما بازیکن سرباز گرفتیم. این یک پتانسیل خوب بود که ما رفتیم دنبالش و برای کمک به تیم از آن استفاده کردیم. شرایطی که باعث شده تا الان بازیکنان خوب ایران که سرباز هستند دوست داشته باشند در کنار ما حاضر شوند. ما همه تلاش مان این است که انشاالله فصل بعد تیمی مقتدر را در آسیا داشته باشیم که برای قهرمانی مدعی باشد.»
و سئوال آخر از مدیر تراکتورسازی درباره شعارهای ساختار شکنانه گروهی معدود از تماشاگران این تیم بود در دقایقی از بازی با راه آهن . آنهایی که شعارهایی را علیه تمامیت ملی کشور سر می دادند که جعفری درباره شان می گوید:« اولا این ها این قدر تعدادشان معدود است که نباید به آنها توجه شود.  این افراد برای دیدن بازی زیبا به ورزشگاه نمی آیند. گروهی هستند اندک که دنبال کارهای سیاسی خودشان هستند که جمعیت خیلی سریع پس شان می زند. گروهی تماشاگرنما هستند که تراکتورسازی را هم دوست ندارند. طرفداران خونگرم تراکتور آن ده ها هزار نفری هستند که در سرما و گرما تنهای مان نمی گذارند و همه جا در کنارمان هستند و شعارشان فقط تشویق « تراکتور» است.»
4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =