ایسنا نوشت:

امير قلعه‌نويي با اشاره به بازي بد بازيكنانش در نيمه‌ اول، اظهار كرد: مي‌توانم بگويم نيمه‌ اول اين بازي بدترين ديداري بود كه در دوران مربيگري‌ام از تيمم ديده بودم ولي نيمه‌ي دوم را بازيكنان با خونسردي و همكاري به يك نيمه‌ي رويايي تبديل كردند.

وي افزود: اين برد متعلق به مردم آذربايجان و بازيكنان تيم است؛ زيرا بازيكنان با امكانات خيلي كم ولي با مردانگي اين بازي را بردند.

سرمربي تراكتورسازي با اشاره به تعويض‌هايي كه در نيمه‌ي دوم انجام داد، گفت: در نيمه‌ دوم ميانه‌ي ميدان در دست حريف بود و بازيكنان ما در اين جناح خيلي بد بازي مي‌كردند و ما با دو تعويض و استفاده از فضاهاي كناري به بازي سرعت داديم و تيم با اين تغييرات به گل رسيد.

قلعه‌نويي گفت: در نيم‌فصل اول وقتي به نيمكت نگاه مي‌كردم به ياد غريبي خودم مي‌افتادم ولي در نيم‌فصل دوم وقتي به نيمكت ذخيره‌ها نگاه مي‌كنم اميدوار مي‌شوم.

وي با بيان اين‌كه در نيمه‌ دوم دو بازيكن خوب داشتيم كه يكي تماشاگران و ديگري تراكتور بود، عنوان كرد: نيمه‌دوم يكي از بهترين بازي‌هاي تيم بود ولي اگر بخواهيم در بازي‌هاي آسيايي و بازي‌هاي داخلي در فصل بعد حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد تغييرات اساسي در تيم بدهيم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز افزود: وقتي من مي‌گويم بعضي بازيكنان بايد در تيم بمانند بدين جهت است كه آن بازيكنان تجربه‌ي در صدر بودن و بازي در آسيا را دارند و دو شرطي كه من براي ماندن در تيم گذاشته‌ام هم به نفع خود تيم است و هم به نفع هواداران.
 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =