فارس نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ارتش و سپاه گفت: علاوه بر نیروهای زمینی ممکن است از ظرفیت نیروهای هوایی نیز در این رزمایش استفاده شود.

امیر احمد‌رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ارتش و سپاه در سال جاری گفت: این رزمایش به احتمال زیاد در منطقه جنوب شرق کشور انجام می‌شود. هدف ما این است که در مناطق مختلف کشور رزمایش داشته باشیم تا قابلیت‌های یگان‌ها و نیروهایمان را بالا ببریم و با ایجاد وضعیت‌هایی خاص آنها را در شرایط واقعی میدان رزم قرار دهیم.

پوردستان ادامه داد: در این صورت این نیروها در لحظه‌های بحرانی و مقاطعی که مورد نیاز است می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاضر شوند و ماموریت متناسب با تهدیدات را اجرا کنند.

پوردستان در پایان در  خصوص حضور نیروهای دیگر نظامی در این رزمایش گفت: ممکن است از ظرفیت نیروهای هوایی نیز در این رزمایش استفاده شود.  

بنا بر این گزارش، قرار است بزرگترین رزمایش مشترک زمینی ارتش و سپاه در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    11 2
    درود بر امیر پوردستان,زنده باد ارتش
  • محسن20 IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    9 3
    زنده باد ایران و ایرانیه با غیرت.یک آمریکایی،یک عرب،یک اسرائیلی،... میره به میدان جنگ برای اطاعت امر ارشدش ولی یک رزمنده ی ایرانی میره تا حتی با شهادتش جاودان بمونه و نذاره 1 سانتی متر از وطنش دست نامحرم بیفته.اینه رمز پیروزی ما
  • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
    4 1
    تو کل دوران خدمت سربازیم فقط از دو نفر نظامی توی ارتش خوشم اومد،یکی امیر پوردستان که نظامي رشیدی هستند و سرلشکر صالحی که فرد خیلی با صلابتی هستند