فارس نوشت:

مدیر روابط عمومی هما با بیان اینکه پرواز دیشب دبی-تهران هما به دلیل برخورد پرنده با شیشه کابین خلبان، در فرودگاه بندرعباس نشست، گفت: اینگونه موارد قابل پیش‌بینی نیست اما هما به سرعت در این‌باره هواپیما جایگزین کرد.
شاهرخ نوش‌آبادی  اظهار داشت: پرواز 677 ایران‌ایر در مسیر دبی به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) شب گذشته در ساعت 22:50 به دلیل برخورد با شیء خارجی، در فرودگاه بندرعباس فرود آمد.

وی ادامه داد: به دنبال برخورد پرنده با شیشه سمت چپ کابین خلبان وی تصمیم می‌گیرد برای حفظ ایمنی پرواز و بررسی‌های لازم در فرودگاه بندرعباس فرود آید.

نوش‌آبادی یادآور شد: بعد از فرود و بررسی مشکل پیش آمده توسط متخصصان فنی، مشخص می‌شود هواپیما قادر به ادامه پرواز نیست بنابراین مسافران جهت اسکان به هتل انتقال می‌یابند.

مدیر روابط عمومی هما اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در ساعت 3:00 بامداد روز جاری یک فروند هواپیمای جایگزین از تهران برای انتقال مسافران به بندرعباس اعزام شد.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: هواپیمای اعزامی در ساعت 07:45 بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی هما تصریح کرد: برخورد شیء خارجی با هواپیما از مواردی است که قابل پیش‌بینی نیست بنابراین اطمینان از تأمین ایمنی پرواز جزو اولویت‌های اولیه پرواز است که در هر حال رعایت می‌شود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    25 11
    پرنده بوده یا هیولا؟ اگر می گفتید موتور قابل قبول تر بود . چون اندازه حرکت یک هواپیمای غول پیکر اصلا قابل مقایسه با یک پرنده نیست. چطور میشه وقتی این غول آهنی با سرعت 700 کیلومتر در ساعت داره حرکت می کنه ، یه پرنده بهش بخوره؟ قاعداتاً پرنده قبل از نزدیک شدن به هواپیما با فشار بسیار باد به جای دیگه ای پرت میشه.
    • masoud US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
      13 4
      بشین تو ماشینت و سرعتت رو برسون به ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت، بعد از یک نفر بخواه با یک تیله بزنه به شیشه ماشین در حال حرکت، اگه سالم موندی بیا نتیجه اش رو به منم بگو
  • مجتبی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    28 12
    جالبه پرنده چه جوری میتونه تو اون ارتفاع و اونم شب پرواز کنه که به هواپیما برخورد کرده باشه جالبتر هم اینکه مگه میشه به خاطر برخورد یه پرنده کوچولو هواپیمای به این بزرگی مشکل پیدا کنه؟!!!