معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: تا به حال هیچ حکمی مبنی بر اشد مجازات برای اغتشاشگران صادر نشده است.

سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با پانا افزود: تا به حال هیچ گونه حکم اشد مجازات برای اغتشاشگران در دوره انتخابات صادر نشده است و با توجه به جرائم این افراد پرونده‌ها در دست پیگیری است.

وی در ادامه افزود : نوع فعالیت همراه با جرائم صورت گرفته در زمان انتخابات در یک کمیته سه نفره در دست پیگیری است و به زودی نتایج اعلام خواهد شد. در حال حاضر این پرونده‌ها در دادگاه مربوطه جاری است و در آینده نزدیک نیز به نتیجه خواهد رسید.

رئیسی همچنین تصریح کرد : این کمیته سه نفره برای رسیدگی به پرونده‌های زمان خاص انتخابات و نوع جرائمی که منجر به آشوب در سطح شهر شد تشکیل شده است و اصلی‌ترین وظیفه آن رسیدگی عادلانه به پرونده‌های مربوط به ایجاد آشوب اختلال گروهی در جامعه و تولید شایعات برای منحرف کردن ذهن مردم است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 21045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع.ج IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۱
    0 0
    اغتشاشگران وسر كرده شان بايد به اشد مجازات واعدام گردند بخدا در شركت ما علناٌمي گفتند هدف ما براندازي نظام وضد رهبر بودند دراين مدت بخدا خيلي عذاب كشيديم ازدست اين خدا بي خبران .هم اكنون نيز دائم در كامپيوتر ها عكس ومطالب ضد نظام و..تبليغ ميكنند واگر جايي باشد مااطلاع ميدهيم باتشكر .
  • mrhdi amin CA ۰۴:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۵
    0 0
    ...دو روز قبل معاون دادستانی اعلام داشت که برای هيچکدام از شرکت کنندگان در تظاهرات بعد از انتخابات حکم اعدام صادر نشده است. ايا اين يک عقب نشينی است يا حقه؟