مسئول کمیسیون فرهنگی کارنامه این کمیسیون را جمع بندی می​کند و به عنوان گزارش کار در این چهار سال ارائه می​دهد.

این خبری بود که سیدرضا اکرمی نماینده تهران و عضو این کمیسیون به خبرآنلاین داد. او از کارهای زمین مانده​ای در این کمیسیون سخن گفت که مهمترینش، دو دستور کار در مورد اصلاح قانون مطبوعات و صداوسیما بود.
وی با ابراز تاسف از اینکه تلاش نمایندگان در این زمینه به ثمر ننشست و این دو موضوع به سامان نرسید، اظهار داشت: متاسفانه هم کمیسیون خیلی جدی این موضوع را پیگیری نکرد و هم تغییر وزیر از آقای صفارهرندی به آقای حسینی کارهای وزارتخانه را به تعویق انداخت. چرا که با هر بار تغییر وزیر، وزارتخانه چند وقتی دچار تاخیر در کارها است. من ناراحتم که این کارها به عمر مجلس هشتم نرسید.
اکرمی در پاسخ به سوالی که به تحقیق و تفحص​های کمیسیون فرهنگی اشاره داشت، گفت که از گزارش این کمیسیون در مورد تفحص از سازمان تربیت بدنی راضی نبوده است. او تغییر مسئول این تفحص و روحیه رئیس کمیسیون فرهنگی و برخی ملاحظه​های وی در این خصوص را علت این ناکامی دانست.
نماینده تهران با بیان اینکه به طور کلی در جامعه دچار ملاحظه کاری و محافظه کاری هستیم و همین باعث می​شود که کارها به ثمر ننشیند، کمیسیون فرهنگی و اداره آن را هم از این امر مستثنی ندانست و افزود: همانطور که در بررسی موضوعاتی چون تورم و ارز و اشتغال و ... دچار چنین ملاحظه کاری​ای شدیم.
او که از سوال کنندگان از رئیس​جمهور بود در پایان گفت: ما 79 نفر نماینده که سوال از رئیس​جمهور را ظرف یکسال دنبال می​کردیم نهایتا با این پاسخ آقای احمدی​نژاد مواجه شدیم که به ما گفتند «هر که به ما 20 ندهد نامرد است!». همه اینها نشان می​دهد که ما گرفتار رودربایستی هستیم.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    2 0
    کمیسیون فرهنگی یه رئیسی مثل مطهری میخواد