شما نظر بدهید/ با نظر رییس جمهور برای کاهش ساعت کار کارمندان چقدر موافقید؟

رییس‌جمهوری گفته است: از رهبر انقلاب درخواست کردم که کارمندان ۹ بیایند و ۱۳ بروند، چرا که کاری انجام نمی‌دهیم، کار نداریم که انجام دهیم اما آب و برق و گاز مصرف می‌کنیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان اخیرا در سخنانی انتقادی و بی‌سابقه نسبت به کارکرد کارمندان دولت را مطرح کرده است که بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته است. 

رییس جمهور تاکید دارد دولت زیادی بزرگ شده است، درآمد ندارد و لذا تمام درآمد را صرف بزرگ شدن خود می‌کند، پول کم می‌آورد، پول چاپ می‌کند و تورم ایجاد می‌کند و لذا برای گسترش تقاضا می‌دهد، کار هم نمی‌کند.

حال سئوال اینجاست. آیا با کاهش ساعت کار کارمندان دولت به ۹ صبح تا یک بعد از ظهر موافق هستید؟ 

شما کاربران خبرانلاین میتوانید دیدگاه خود را در بخش نظرات اعلام کنید. 

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 2116018

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 358
  • نظرات در صف انتشار: 171
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    بسیار درست و بجا گفته هم باید دولت کوچک شود و از تصدی گری دست بردارد و هم در این شرایط که الان دولت هست عملا کارمندان کاری در ادارات ندارند و فقط ساعت پر می کنند و این ساعت پر کردن باعث هزینه اضافی برای دولت می شود . بره خونش پولشو بگیره خرج هم رو دست والیات دهنده ها و دولت نزاره .
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      11 1
      هرگونه اظهار ، عزم و اقدامی در راستای کوچک‌ سازی قابل ملاحظه دولت و کاهش معنادار نیروی انسانی و کارمندان بخش دولتی به معنای همسویی با مصالح و منافع کلان ملی و اصلاح ساختار و شاخص های اقتصاد کشور و مورد تأئید است ( توجها المان با جمعیت مشابه کشور ما دارای حدود سیصد هزار نفر کارمند در بخش دولتی خویش است در حالیکه در کشور ما دولت بالغ بر چهار میلیون کارمند و شاغل دارد.. راستی چرا؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      15 1
      موافقم بسیاری از کارمندان نان خور اضافی از جیب ملت هستند
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      7 3
      کاش پارکینگ اداره جات هم می‌بستند چیه هر کی یه ماشین اول صبح میندازه میاد باعث ترافیک و ... میشه حداقل پول پارک ماشین را از کا مندان بگیرن
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      8 2
      همه بخوابیم بهتره..
    • معلمی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      6 0
      اگر ساعت تفریح مدارس متوسطه مثل دبستان نیم ساعت و ساعت درسی یک ساعت باشه خوبه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    بجای این کار تعدیل نیروها خصوصا حذف نورچشمی های دولتهای قبلی و استخدام کارشناسان تحصیلکرده برای اصلاح امور
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      8 0
      دولت که همش دم از بیکاری کارمندان میزنه چرا اینقدر بدنه دولت هر روز داره بزرگتر میشه بجای کم کردن ساعت کاری نیروهای سفارشی رو که تو این سه سال آخر اتوبوسی مثل آب خوردن وارد شرکت‌های دولتی شدن و اون ایثارگریا که همه سریع رسمی شدن و بقیه هم قراره تبدیل وضعیت بشن رو از ادارات بیرون کنند.
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    سلام ، 1000% موافق هستم ؛ تو ادارات دولتی و بانکها که میرم با چشمای خودم میبینم که همه کار میکنن الا راه انداختن کار مردم ؛
    • مالک IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      13 4
      خداییش تو بانکها که کارمندان عین بولدزر کار میکنند من خودم دیدم نباید متعصبانه قضاوت کرد آره بعضی ادارات هستند که کاری ندارند.
  • مجید IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    118 9
    خیلی هم خوبه؛ از ۸ تا ۱۲ بهتره.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      5 1
      و به این خاطر باید برن خونه و حقوق مفت بگیرن؟
    • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      11 0
      موافقم .‌ساعت اداری کاهش یابد اما کیفیت کار بالا باشد صبح زود جز مصرف وقت و انرژی .و عدم ارباب رجوع هیچ سودی ندارد ساعت کاری کمتر اما بهینه و باکیفیت
  • محمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    83 4
    بله
  • زارع IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    درسته. کار مفید کارمندان در روز 2 ساعت هم نیست. بقیه اش ول معطل هستن
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    78 5
    بله
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    درست گفتند، تو دوره رییسی ۹۰۰۰ نفر نیروی مازاد جذب دولت شد، بیشتر خدمات الان اینترنتی شده دیگه نیازی به این حجم از نیرو و اتلاف منابع نیست. تو گام دوم از صرفه جویی بودجه تمام مراکز غیرانتفاعی وابسته به حضرات و صدا وسیما قطع بشه بخصوص بودجه روزنامه رسایی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    83 6
    کاملا موافق
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    77 5
    موافق
  • دلسوز IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    169 7
    صد در صد موافقم. حقوق ماهیانه یک کارمند دولت با مدرک لیسانس در قبل از انقلاب معادل حداقل 7 سکه طلا تمام پهلوی بوده و اکنون حقوق ماهیانه یک کارمند رسمی دولت با داشتن 2 مدرک دکترا زیر 20 میلیون است این یعنی حدود یک سی ام دریافتی نسبت به دوران طاغوت!! حالا اگر دولت توان افزایش حقوق کارکنان خود را ندارد حداقل ساعت کاری آنها را کاهش دهد که هم نارضایتی ها کاهش یابد، هم فرصت و انرژی بیشتری برای اشتغالات ثانوی ( و جبران ناترازی درآمد) برای کارکنان فراهم شود و هم هزینه های مصرفی دولت (بعلت کاهش ساعات اداری) کمتر شود
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    به نظر من کلا میبایست تعطیل شوند .فقط خلق هزینه و هدر دادن بیتالمالند
  • بازنشسته IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    137 2
    به شرطی که اول صبح صبحانه و وسط کار تلفن به دوست و آشنا بعد سرزدنی به تعاونی مصرف و بعد سرزدنی به کلینیک و سرزدنی به تعاونی مسکن و گپ زدنی با بقیه همکاران و .... نداشته باشند فقط کار باشه و کار
  • امیری IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    74 1
    بله- اتلاف انرژی ، از دلایل بالا بودن ساعت کار غیر مفید است ، زیرا آن سطح از کار در اداراتِ ما وجود ندارد .کارمندان به دلیل حقوق های پایین بیکارند و انگیزه ی فعالیت ندارند.
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
      1 2
      هنوز حقوق میخوای؟
  • امیری IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    82 0
    بله- اتلاف انرژی ، از دلایل بالا بودن ساعت کار غیر مفید است ، زیرا آن سطح از کار در اداراتِ ما وجود ندارد .کارمندان به دلیل حقوق های پایین بیکارند و انگیزه ی فعالیت ندارند.
    • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      51 3
      کاملا موافقم با این طرح بهره وری بالا میره و هزینه ها کم میشه کار مفید یه کارمند در روز همون ۴ ساعته نهایتش البته تبعیض در پرداخت حقوق ها هم انگیزه رو از کارمندان گرفته دو نفر کارمند که تو یه اداره هستند و کارشون برابره چرا باید یکیشون دو برابر این یکی حقوق دریافت کنه و این تاثیر گذاره تو کم کاری کارمند و کسی که کمتره دریافتیش انگیزه نداره کار کنه .
  • مهدی بیات IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    همین حرف باید کافی باشد که حکم به عدم کفایت پزشکیان بدهیم چطور کار نیست؟ مگر نه اینکه خدا کل یوم هو فی شان مگر نه اینکه خدا همیشه در حال کار است ما که بندگان خدا هستیم بی کار هستیم؟ کار هست برای ایران هم کار زیاد هست اما مافیا اجازه نمی دهد من کارمند شهرداری ملایر هستم ...
    • بیژن IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      5 0
      جناب بیات اولا: که کارمند شهرداری ملایر نیستی،چون لازم نبود به اشاره ی این مطلب دوما:وقتی ساعت ۱۱ و ۳۱ دقیقه در حین تایم کاری مشغول خوندن این خبر و پست زدن هستی ،یعنی اینکه کارمندان محترم تایم آزاد زیاد دارن😐
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      2 0
      شما چجوری تفسیر کردی
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    99 3
    هر آنچه به کاهش ترافیک و مصرف انرژی کمک کنه موافقم
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      1 0
      از همون آبدارچی های شهرداری که فیش حقوقش برملا شد
    • علیرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
      0 0
      مثلا تعطیلی مدارس
  • حسنعلی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    93 6
    با نظر اقای پزشکیان کاملا موافقم اگر سری به یکسری از وزارتخانه ها ، نهادها و سازمانها بزنیم موضوع بیکاری و نداشتن کار مفید عیان است لذا پیشنهادم بازنشستگی پیش از موعد بیکارهاست که هم مشکل آب و برق ... حل میشه و هم بسیاری از هزینه های اضافی دولت بهینه می شود
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    72 6
    من کارمند هستم واقعا هر چی ساعات کاری کمتر بشه به نفع این مملکته
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    89 9
    من کارمند هستم واقعا هر چی ساعات کاری کمتر بشه به نفع این مملکته
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    65 8
    من کارمند هستم واقعا هر چی ساعات کاری کمتر بشه به نفع این مملکته
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    56 66
    آقای رئیس جمهور دشمن کارمندان هست. ناسلامتی ایشون رئیس کل کارمنداس . ما کارمندان شدیم مرغ عروسی و عزا . شدیم خانه کتک صحرا کتک . هرکسی میرسه یه لگد به ما میزنه . از رییس اصلیمون این انتظارو نداشتم . انگار به ما میلیاردی حقوق میده ، بعد میگه کار نمیکنین . متاسفانه ما مردم همیشه در نظر بزرگان مقصر هستیم !!!
  • احمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    100 3
    سلام، به نظر بنده جناب رئیس جمهور خیلی آبرو داری کرده و مسامحتاً اعلام کردند. در حالی که سازمانها و دستگاههای اجرایی با جذب و بکارگیری اقوام، فامیل و بدون رعایت شایستگی در قالبهای مختلف پیمانی، شرکتی، قرارداد معین و ... موجب تورم نیروی انسانی در بدنه دولت شده و فاقد کارایی حتی یک ساعت در ماه است.
  • مریم IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    80 4
    صدرصد موافق سخنان رییس جمهور هستم
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    77 4
    کاملا موافقم
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    58 5
    کاملا موافقم در صورتی که حقوق ما را بدلیل سالیان کارگذشته بدهید نه اینکه بدلیل جو فعلی ما را بیچاره کنید
    • نوید IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      30 15
      کل راندمان کار مفید شما رو حساب کنن یه چیزیم بدهکار میشید
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    35 47
    کاملا مخالفم چون اگر واقعا کار نیست پس این همه کار مردم در سازمانها و ارادت را کی انجام میده و حل میکنه
    • مجید IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      1 0
      برای رفع خرابی تلفن ثابت منزل 15 روز به همه مسئولین مخابرات سرزدم نهایتا با نظر دفتردار مدیر عامل حل شد
    • مجید IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      2 0
      برای رفع خرابی تلفن ثابت منزل 15 روز به همه مسئولین مخابرات سرزدم نهایتا با نظر دفتردار مدیر عامل حل شد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    38 7
    بجای گفتن کلیات بهتر است که سازمانهای مربوطه آمار و ارقام دقیق بدهند تا با واقعیات ملموس بهتر آشنا شویم
    • سمیه میرعرب IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      کاملا موافقم
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    42 5
    کاملا موافقم
  • محراب IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    49 4
    کاهش ساعت کار طولانی و تبدیل آن به ساعت کار مفید تصمیم کاملا درست و کاربردی هست ، البته با بررسی دقیق تر برا ادارات مختلف شاید ساعتها متفاوت طراحی شود باز هم کاربردی ار شود و هم به ترافیک کمک کند
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      21 4
      از کجا مطمئنید روزی 4 ساعت بیاین کل 4 ساعت رو مفید کار میکنند؟ دوباره 90 درصدش در حال بیکاری و تلفن و اینترنت و غیره هستند
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      1 0
      ناشناس 1201 چطوره کل وزارتخانه ها و سازمان‌های دولتی و ادارات را تعطیل کنن؟! موافقی؟!
  • نسرین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    52 8
    موافقم. چون واقعا در ادارات کار خاصی انجام نمی شود.
    • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      19 5
      سلام اگر در ادارات کار نیست چرا ؟ تاکنون حقوق گرفتید باید استفا می دادید حق الناس به کردنتان است وقتی دوساعت اول کار نباشد چند ساعت دیگر هم کار نیست انجام بدهید
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    24 14
    فقط نظرهای موافق رو منتشر کردی؟ نه ما کارگرا موافق نیستیم. عین چی داریم کار میکنیم. حقوق پایین، اونوقت تمام تعطیلات و خوشگذرونی ها مال کارمندای دولتی با کلی حقوق و مزایا؟؟ این عدالتی واقعا؟
  • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    37 0
    اگر یک کار سنجی دقیق بشود انصافا حق با رئیس جمهور محترم است.
  • ناصر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    34 2
    بنده کارمند هستم.اگر صحبت جناب پزشکیان بر میزان ساعت «مفید» کاری باشد،دقیقا درسته....با توجه به اینکه اکثر فرایند های اداری در بستر سامانه های الکترونیکی انجام می گیرد نیازی به حضور فیزیکی 8 ساعته کارمند در محل کار نیست.در واقع با مدیریت درست وقت، ضمن بهره وری بیشتر از اتلاف انرژی در ساعات کاری نیز جلوگیری خواهد کرد.
  • ناصر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 1
    بنده کارمند هستم.اگر صحبت جناب پزشکیان بر میزان ساعت «مفید» کاری باشد،دقیقا درسته....با توجه به اینکه اکثر فرایند های اداری در بستر سامانه های الکترونیکی انجام می گیرد نیازی به حضور فیزیکی 8 ساعته کارمند در محل کار نیست.در واقع با مدیریت درست وقت، ضمن بهره وری بیشتر از اتلاف انرژی در ساعات کاری نیز جلوگیری خواهد کرد.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    18 1
    کاملا موافقم
  • حسن IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    10 15
    در این کشور کار برای انجام بسیار است ولی دولتی که از اول شعارش نداریم و نمیشه و من نمیتوانم بوده قطعا وقت زیاد داره
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    16 0
    .تازه هم الان آگهی استخدام دستگاه های اجرای ۱۰۰هزار نفر اومده؟!!
  • حسین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    19 0
    بله موافقم از ساعت ۹ تا ۱ باشد
  • روزبه IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    15 3
    نمیخواد زحمت بکشه همین تعطیلی یک روزه رو بکنه۲ روز در هفته بشیم مثه باقی کشورای جهان (به استثنای اون چندتا کشور که ۳ روز هستند) باقیش پیشکش
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    24 10
    کارمند رسمی چهارساعت کار کنه حقوق کامل بگیره.کارگر بدبخت هشت ساعت کار کنه نصف کارمند هم دریافتی نداشته باشه.چرا؟؟ چون تحت کارفرمای خصوصی کار میکنه و باید پدرش در بیاد.ما که بخیل نیستیم نوش جونشون.ما شکایتمون رو پیش خدامون میبریم.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    34 5
    100درصد موافقم باعث بالا رفتن راندمان و صرفه جویی در انرژی میشه
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 19
    ایشان خودش کارمند دولت بود و هست! چرا فکر میکنه اگر کارمندان حوزه خود بیکارن پس همه بیکارن؟ایشان میخواد دوزار حقوق کارمند و کارگر رو کم کنه!!!
  • کمال قاسمی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    14 1
    کاملا موافقم
  • سجاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    13 3
    کاملا موافق هستم
  • مبینا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    16 2
    موافق با کاهش ساعت کاری ادارات
  • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    21 3
    کاملا موافق با کاهش کار ادارات برای صرفه جویی در مصرف انرژی
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    17 14
    سلام اگر دولت کارمندان خانمها رو از دارات وبانک ها کم کنند کار هست
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    16 2
    250 دلار حقوق میدی وخط فقر 50 میلیونی اینم رییس جمهور ما یه عهده هم زورشون فقط به کارمند میرسه بچه تو کار دلالی ماشین وسکه وارزه سرمایه اش صد برابر کارمند شده بعد انتظار سوییس شدن داری بشین تا مملکت بشه
  • هایده IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    13 1
    کاملا موافقم
  • شهبن IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    20 4
    بله موافقم چون خودم کارمند هستم فقط کاراکثر کارمندان شده چای قهوه صبحانه خوردن اگر کاری هم پیش بیاد با زور و منت کاری انجام می‌دهند واقعا کار درستی ساعت کار کارکنان کم بشه
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      1 0
      ساعات کار مهم نیست مهم شرافت کاری و احترام به ارباب رجوعه که متاسفانه کمیابه.کافیه کارت تو یکی از ادارات گیر کنه مثل برده باهات رفتار میکنن.دیدم که میگم
  • حبیب IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    13 1
    کاملاً موافقم
  • عرب IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    19 3
    من از ادارات خبر ندارم.اما خودم تو دادگستری کار میکنم و به حدی کار هست که حتی اگر کل روز رو باشیم تموم نمیشه.به نظرم همه ی ارگان ها رو نباید به چشم دید و ممکنه یک جا کارش زیادی و جایی کم باشه.اما جدا از بحث کار و چه کار زیاد و‌ چه کم باید ساعت و روز اداری در حدی باشه که کارمند بتونه به زندگیش هم برسه و تجدید قوا هم بکنه و اینکه فقط یک روز جمعه تعطیل هستیم همه ی کارمندهای رو بی انگیزه کرده.
    • علی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      اونم چون شرارت ودعوا کلا برداری زیا از حده سر شما شلوغه
  • شهروند IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    11 6
    کدام کارمندی دیدی مفید کار کنه!!!؟؟؟ تازه میخوان فوقالعاده خاص هم بدهند!!!؟؟به کی ؟!؟پس کارگرهای شهرک صنعتی که استثمار مدیرهای عامل هستند چه کنند!؟!؟ تمام کارمندان در گرمی و سردی هوا و قطعی های برق در منزل تشریف دارند . کارمندان بانک‌ها همیشه نگاه بالا به پایینی دارند .برای خودشان وام خودرو و ملک و ضروری با درصد پایین،حق شعبه ،حق پیگیری ،حق استانی شعبه و ... دارند اما شما باید برای ۲۰ میلیون ضامن و کسر از حقوق اعتبار سنجی و ... ببری .
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    13 4
    اگر کشورهای چین ژاپن وسایر کشورهای موفق اسیایی رو در نظر بگیریم می بینیم که اونها هم با کم کردن تونستن به رشد و توسعه برسن !!!! دنیای عجیبی همه دنبال کار نکردن هستن!! همه دنبال پول خوب و بدون درد سر. رییس جمهور محترم هم بجای حل مسله صورت مسله رو پاک میکنه. اگه کارگر ها و کارمندا کار برای انجام دادن ندارن ( که دارن) بهشون اموزش مهارتهای جدید و هزار و یک کار دیگه بدید.
  • تقی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    11 1
    اول باید مشخص شود منظور کدام کارمندان و کدام بخش از بدنه حکومت هستند بعد هم از ساعت 9تا 13 برق هار رو قطع کنند تا خوش به حال کارمندان بشود
  • X IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    13 1
    بله موافقم چون واقعا تعدادی از کارمندان این همه ساعت تو اداره کار ندارن،اگه ساعتها کم باشد همه بموقع وظایفش رو انجام میده تموم میکنه
  • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 1
    حتما موافقم
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 1
    بلی کاملا موافق هستم
  • حسن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 1
    کاملا موافقم. حتما ساعت کاری کاهش پیدا کند.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 2
    موافقم خیلی هم موافقم چون ففط اتلاف برق و گاز دارم
  • صادق IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 1
    با توجه به اینکه سهم بهروری در حوزه کاری کشور تحقیقا صفر است بخصوص برای حوزه های فرهنگی، تبلیغاتی و حوزوی کاهش ساعت کار کمک بسزایی در اتلاف انرژی و سایر موارد را خواهد داشت .
  • صادق IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    3 1
    با توجه به اینکه سهم بهروری در حوزه کاری کشور تحقیقا صفر است بخصوص برای حوزه های فرهنگی، تبلیغاتی و حوزوی کاهش ساعت کار کمک بسزایی در اتلاف انرژی و سایر موارد را خواهد داشت .
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 0
    واسه مدیریت برق خاموشی می دهید برای مدیریت آب قطعی آب میدهید برای کنترل قیمت ها عرضه وتقاضا را بهانه میکنید ولی عرضه را بالا نمی برید . برای عدم چابکی و کارایی بخش دولتی ساعات کار را می خواهید کم کنید واقعا اینها راه حل هستند ؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    18 2
    البته از حق نگذریم این حقوقی که کارمندان میگیرند به اندازه اینه که بیان حاضری بزنن و برن خونه
  • ح پارسا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 2
    سلام علیرغم همه ی ندانم کاری های ریاست محترم جمهور ولی این یک مورد را درست گفتن.. موافق هستم
  • منا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 2
    موافقم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 3
    موافق
  • شهاب IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 3
    بله کاملا موافق کاهش ساعات کاری هستم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 2
    صد درصد موافقم.
  • مهدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    14 1
    سلام- من کارمند بعد ۲۳ سال سابقه به اندازه درآمد نصف یه سلف سرویس فلافلی حقوق نمیگیرم- خونه کرایه با فرزند- واقعا حالا که دولت نمیتونه حقوق درست و حسابی بده لااقل ساعات کاری رو کم کنی بلکه رفتم دنبال شغل دومی
  • حامد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 3
    کاملا موافقم.خیلی خوب هست به لحاظ مدیریت انرژی و برخی مسائل
  • حبیب اله دیده ور IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 3
    صددرصد موافقم
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 4
    موافق
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    14 1
    اکه کار نیست پس چرا حقوق میگیرن؟ باید به اندازه ای که کار میکنن پول دریافت کنن یا اینکه نیروی کار که ارزشمنده در جاهایی که عقب ماندگی داریم استفاده بشه نه اینکه تعطیل کنیم برن بشینن تو خونه
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 0
    الان پنج ماهه درخواست بازنشستگی دادم تامین اجتماعی هنوز خبری نیست.بعد از عید حتی به یک درخواست رسیدگی نشده.بعده یه عمر کار کردن بیکار و بی پول و بدون بیمه درمانی نمیدونم چیکار کنم.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 4
    سلام خیربا کاهش ساعت کاری درهراداره ای موافق نیستم مثلا دراداره جاتی چون دادگاهها حجم کاروپرونده ها بسیارزیاده ومراجعه مردم وارباب رجوعها هم زیادتروکاهش ساعت کاری درجایی که قاضی شعبه هرنیم تایک ساعت به یک پرونده رسیدگی میکنه جزباعث انباشت پرونده های بسیارزیادمردم روی هم واطاله وقت ودادرسیها نمیشه درحالیکه رئیس محترم قوه قضائیه تاکیدزیادی برسریع رسیدگی کردن پرونده ها ومعطل نکردن مردم دردادسراها ودادگاهها دارن کاهش ساعت کاری برای دادگاهها ودادسراها اصلا مناسب نیست ومردم روازروندبسیارطولانی رسیدگی به پرونده هاوشکایاتشون ناراضی ومعترض خواهد کرد.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    10 3
    منم کاملا موافقم
  • فرید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    10 3
    بجاس کاهش ساعات کار،تعداد کارکنان را کم کنید.کاهش ساعات تاثیری در کاهش هزینه های دولت ندارد.
  • امنه خضری IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 2
    موافقم
  • حشمت بهمنی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 2
    موافقم
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 0
    مملکت تعطیله
  • ata IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 1
    چون مدیریت جامعه با این جمعیت زیاد خراب است شما هرکاری بکنید خراب از کار در میآید باید جمعیت کم شود و افاغنه اخراج شوند
  • منیژه IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 4
    اصلا موافق نیستم کارمندان همینجوری هم که ساعت کارشونه بیکار رند وکار مردم بیچاره را راه نمی اندازند وکارشون چندین ساله شده امروز برو فردا بیا متاسفم واقعا برای چنین مملکتی چون کشور های دیگر را که می بینم می فهمم چقدر ما عقب موندیم ودلیلش هم همین کم کاری کارمندانه مخصوصا دادگاهها وای خدا نسیب هیچ کافری نکنه والله
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      1 0
      احسنت.همینطوری که کل روز رو سرکار هستن جوابگوی ارباب رجوع نیستن وای بروزی که دو سه ساعت بیان ،خدا رو بنده نیستن دیگه
  • Rami IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 1
    کاملا موافقم درست و منطقی و مفید وکاربردی همین الانشم فشرده سازی کنیم ساعت کار مفید کارمند های عزیز رو بیشتر از ۴ساعت نمیشه .
  • محمدرضا دهقانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    11 1
    بنده کارمند وزارت دارایی هستم اگر تغیراتی در وضعیت آب برق و گاز باشد تعطیلی کارمندان باعث می‌شود بحران ها در برق آب و گاز به نفع مملکتمان باشد بنده موافقم چون در اداره کار خاصی نیست اگر هم باشد در همین چندساعت که هستیم انجام می‌شود چون بودن ما در اداره کار خاصی نیست باعث می‌شود از برق آب و گاز استفاده شود بنده چون در اداره کار خاصی نیست اگر هم باشد در همین چندساعت انجام می‌شود نظرتان بابت صرفه جویی عالی هست نه تنها بنده بلکه نظز همکارانم نثل بنده موافقیم ما پیشرفت مملکتمان رت می‌خواهیم نه ضرر وطن از شما ممنون و سپاسگزارم
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 0
    سلام شهرداری تهران,کارمند داریم طلا فروشی داره،مغازش مال خودشه سمت میدان ملت.از این نمونه ها خیلی زیاد وجود داره. منظورم اینکه کارمندی رو عمدتا مردم بعنوان یه موقعیت مالی پایدار در زندگیشان در نظر میگیرند،به خاطر همین گرایش زیادی به کارمندی هست که فشار مضاعفی به اقتصاد کشور وارد می‌کنه.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      4 0
      منم کارمند شهرداری هستم با 22 سال سابقه. خودم پدرم پدربزرگم متولد تهران هستیم ولی من به دلیل عدم امکان مالی خرید خانه در تهران مجبور شدم در شهرهای اقماری تهران خانه بخرم. موقعی که شهر به خاطر بی برقی، بی گازی، کرونا و یا جنگ تعطیل میشه ما مجبوریم سرکار بیاییم آخر ماه یه حقوقی می گیریم در حد شوخی.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      3 0
      منم کارمند شهرداری هستم با 22 سال سابقه. خودم پدرم پدربزرگم متولد تهران هستیم ولی من به دلیل عدم امکان مالی خرید خانه در تهران مجبور شدم در شهرهای اقماری تهران خانه بخرم. موقعی که شهر به خاطر بی برقی، بی گازی، کرونا و یا جنگ تعطیل میشه ما مجبوریم سرکار بیاییم آخر ماه یه حقوقی می گیریم در حد شوخی.
  • م IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    19 1
    کار که در ادارات زیاد هست ولی متاسفانه یه تعداد از کارمندان کار نمی کنند که خیلی وقت ها علتش مدیران نالایق هستند
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      دولت باید کارمندان کوشا وساعی رو نگهداره نه اینکه به کم کاذترین کارمندان بها بده و تبعیض قایل بسه که موجب پایین امدن کارکنان کاری می شه به عبارتی کارمندان کم کار بیشترین مزایا رو هم میگیرند الان رمان سیستماست باید بر طبق عملکرد هر کارمند حقوق و مزابا بدهند
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    10 4
    بله کم کنن، فقط متناسب با آن حقوقشان هم کم بشود لطفا
  • اشرف IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 0
    بنظرم کاملاً خوبه چون معمولاً تا ۹وقت صرف صبحانه و چای میشه و ساعت ۱۳ دیگه خسته هستند این وسط یک فکری هم برای تردد میشد خوب بود از دوچرخه و موتورسیکلت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده شود
  • Kjhgf IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 0
    موافقم
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    11 0
    آره بابا ساعت کاری کم کنید بزارین بریم تو اسنپ!
  • افشین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    12 1
    همین نیروهایی که خود دولت و نمایندگان مجلس و سایر مدیران هر سازمان با پارتی و رابطه به بدنه دولت تزریق کرده اند و بدون شایسته سالاری ،،، هم اینها را اخراج کنید دولت برمیگرده رو ریل و متعادل میشه ! خودتون باعث بحران شده آید و خودتون هم شاکی بحران ایجاد شده هستید ؟!!!
  • صدیقه IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    11 0
    سلام بله تایم کاری مفید کارمندان همین چند ساعتی هست که میگن بقیش فقط وقت گذرونیه
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اصلا” چطور است کلا” همه را تعطیل کنند ، بجای اینکه کار مملکت را راه بیندازند ،همه جا را تعطیل می کنند که برق وآب مصرف نشود ،این طرز تفکر رییس دولت است ؟ اگر قرار است طبق فکر ایشان همه کار را مردم خودشان انجام بدهند پس دولت برای چیست؟ اینطوری انتظار پیشرفت کار مملکت را هم دارید؟
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    2 0
    با کاهش کار خود رییس جمهور هم موافقیم
  • فرهاد مومنی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    3 1
    یک راه مشابه هم هست تعدا کارمندان کمتر شود یا چند سال استخدام دولتی نداشته باشیم تا با بازنشته شدن افراد بازده سازمان بالا رود. ولی در کل رئیس جمهور حرف درستی زده.
  • س.ن.ی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 2
    اصلا با کاهش ساعت کار کارمندان تا این حد موافق نیستم . دولت مشکل برق و آب و اینترنت دارد به جای حل مشکل ، صورت مسئله را پاک میکند خدا شاهده اگر کارمند وجدان کاری داشته باشد تمام وقت ۸ ساعت در روز کار می کنه و وقت هم کم میاره. اینهایی که وجدان کاری ندارند هم که در هر صورت کار نمی کنند و اعتقادی به نان حلال ندارند که کار کنند.
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 0
    بسیار درست میفرماد کلا تعطیل هم بشه خوبه اداره شده جای خوشگذرانی این همه کارمند تو ادارارات کل واسه چیه
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 1
    با سلام سوالی که برای من پیش اومده اینکه چرا وقتی ۹۰میلیون در فقر هستند باید بیت المال فقط بین کارمندان ... دولت تقسیم بشه. کل دولت تعطیل بشه و مثل امیرالمومنین بیت المال بطور مساوی بین ۹۰میلیون تقسیم بشه
  • عطا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 1
    ۱۰۰ در۱۰۰
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 2
    اگر آب و برق و گاز هست که مصرف کنید، چطور کاری نیست که انجام بدید؟ چرا باید یه عده حقوق مفت بگیرن؟
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    اگه دولت قرار کوچک بشه چرا حقوقشون هر لحظه بالا می ره؟ چرا نورچشمی ها فقط استخدام میشن.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به نطر من ساعت کاری هشت تایک خوب است به شرطی نکه صبحانهرا درخانه بخورند واین چند ساعت فقط پشت کارشان باشند سازمان‌ها نهادهایی که مردم سروکار با آنها ندارند راهم تعطیل وبودجه آنهارا حدف کنید
  • کیانی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    موافق بسیار کار درستی است و خروجی کار تو همین ساعت مفیدتر میباشد
  • کاملا موافقم IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    کاملا موافقم
  • تارا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    بله موافقین بهتر به خانواده رسیدگی می شود
  • حسین IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    واقعيت را گفته است.
  • وحید IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    من فکر میکنم کار درستی نیست. اگر کارمند کار ندارد باید اخراج شود. حضور نصفه نیمه ضرر در ضرر است
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    یک سوم کارمندان معلم هستند که کم کردن ساعت معنی ندارد یک چهارم نظامی هستند که معلوم است یک پنجم وزارت بهداشت هستند که امکان کاهش نیست ده درصد سایرین هستند شاید بیکارند وزارت نفت هم تعطیل بردار نیست
  • ذبیح اله ترکاشوند IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بسیاردرست وواقعیت همین است
  • ناصر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ساعت کار تعطیلات باید شامل همه بشود بخش خصوصي ازقانون تمکین نمیکنه چرا باید کارگر 16 ساعت کار کنه کارمندان 4ساعت این عدالت است
  • تامارا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    به نظرم کاملا درست صحبت کردند
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا با نظر رییس جمهور موافقم ۴ ساعت کار مفید بهتر از اتلاف وقت و مصرف انرژی هستش.دیگه کارمند هم الکی تو اداره نمی چرخه میشینه کارش رو انجام میده. تازه باید ابلاغ کنن هیچ اداره ای حق اضافه کار نداره. چون خودم کارمندم و دیدم که خیلی از همکارهام موقع اضافه کار هم اصلا کار نمیکنن فقط اضافه کار وامیستن که یک پولی ببرن.و گرنه کار انجام نمیدن.
  • کارمند IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    بسیار بسیار دقیق گفتن؛ بالاخره یه مسیول پیدا شد که حقیقت را گفت. هم باید ادارات کوچک شود و هم ساعت کار. ۸ تا ۱۲ خیلی بهتره. هزینه ناهار و ... هم دیگه داده نمیشه و همه میرن خونه و بریز و بپاش بابت ناهار هم کم میشه.
  • فاطمه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    والله من که خودم کارمندم ۱۰۰ درصد مخالفم چون کار مردم واجبه و الان که ۵ ۶ ساعت سرکاریم وقت کم می اوریم امیدوارم این کار را نکند
  • ggh IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    والا ما كه هر اداره اي ميريم كارمندا ايقد بيكارن ك كلا تو گوشين تا كي وقتشون تموم بشه برن خونشون ي چن نفريم ايقد بيكارن ك فقط تو راه روهاي اداره مشغغول دور زدن ادارت ان مديران هم كه معمولا چن روز در هفته رفتن خونه ماموريت عملا كشور تعطيله اينو همن مردم ميدونن ولي رييسي جمهور دستشون درد نكنه كه جرات گفتنشو پيدا كردن واعلام كردن بحق وب جا
  • زهرا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 0
    کاملا موافق
  • حمید واثقی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 2
    صد در صد موافقم . واقعا هیچ جا کارمند های رسمی کار نمی کنند و بیشتر وقت کاری جیم هستند . مخصوصا ارگان هایی که هرباب رجوع ندارند . مثل ستاد مبارزه با مواد مخدر و خیلی جا های دیگه . بعد باید از بیت المال یعنی جیب ما حقوق پرداخت بشه
    • Salehfat IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      موتفقم
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 0
    سلام و درود ، کاملا" موافقم
  • مسعود IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 0
    بله
  • شهلا مهرانفر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 0
    من موافثم به نسبت کاری که انجام میدم وساعات حضورم حقوق نمیگیرم ضمنا تا نه ارباب رجوع کم است وبعد یک هم کسی حال کار کردن نداره
  • رز IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 0
    کاملا موافقم،حرف حساب گفتن
  • دکتر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 3
    ما در این زمینه با برادر دانشمند جناب دکتر پزشکیان موافقیم،برای صرفه جویی در مصرف و هم چنین تقویت بنیان خانواده مهمترین نتایج این طرحه،دولت خیلی فربه شده افراد زیادی بدون بلیط وارد بدنه دولت شدند،که مطلبه تعدیل نیرو هم انجام بشه
  • علی رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    4 1
    بله کاملا موافقم
  • منصور IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 2
    به نظر من ساعات اعلام شده باز هم زیاد است. الان ایران هر کارمند ۲ ساعت بیشتر نیز به حضور سر کار ندارد.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 3
    دولت زیادی بزرگه تعدیل کارکنان و خصوصی سازی بهترین روشه
  • فرزاد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    باسلام و احترام به رئیس جمهور محترم بفرمائید،جنابعالی که توانایی مدیریت نیروی انسانی که همانا زیر مجموعه‌ دولت هستند را ندارید،چرا صورت مسئله را پاک می کنید.این چه حرفی هست که گفته شده ،دریک جامعه پویا کارکردن هست که جامعه را به س ی رشد و تعالی سوق نیدهد،نه کم کارکردن.کدام کشور درجهان هست که از کم کردن توسعه یافته باشد،که ما دومین کشور باشیم.!!!!
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 1
    حرف بجا ومنطقی زده
  • محمد IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    یک سوال از آقای پزشکیان دارم اون هم اینکه آقای پزشکیان در یک سال گذشته حدود 6ماه کشور رو تعطیل کرده بودی آیا از آقا اجازه گرفته بودی که الآن میگی از رهبری خواستم اجازه بده ساعت کار ادارات رو کم کنم
  • اهورا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    الان شم اویزونن وای باحالی که ساعت کارشون کم بشه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 0
    رییس جمهور کاملا درست میگوید واقعا کارمندان در دو الی سه ساعت کارشان جمع میشود ما بقیه ساعات فقط مصرف انرژی هست
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 0
    موافقم خدا پدرشو بیامرزه
  • منتظر ظهور IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    6 5
    سلام واقعا متاسفم به جای حل مسئله اشتغالزایی یا کم کردن نیرو یا کاهش ساعت کاری را عنوان می‌کنند اونم توی مملکتی که سرشار از منابع است! جای تاسف داره به جای حل مسائل کمبود آب با توجه به اینکه کشورهای عربی همه از خلیج فارس اب خود را تامین می‌نمایند و کشورهای خود را آباد می‌کنند و کشور ما بهانه خشک شدن دریای خزر و خلیج فارس را اونم با مثال دریاچه ارومیه دارد! یعنی چه کشور ما نمی‌تواند از خلیج فارس اب تامین نماید به چه قیمتی جای تعجب دارد این فقط جزء کوچکی بود که مثال زدیم بماند .......
    • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      همه چیز را سیاسی می کنند ،تا مافیا ایجاد کنند ونفع آن به جیب یک عده برود
    • ناشناس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      تا تحریم ها پابرجاست کار معنی نداره..دیدین که کاغذ پاره نبود.
  • ارتین IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 2
    کاملا موافقم ساعات کاری سه ساعته بقیش اتلاف انرژی
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    5 2
    بله موافقم
  • امیری IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 0
    سلام چرا ریس جمهور بهماکارمندان اینطوری میگه من توی بخش مالی شرکت برق منطقه ای خوزستان کارمی کنم هرروز باید بما نیم اضافه کاری باز هم نمی رسیم بعد حقوقمون از آبدارچی هم کمتر هست باید چه کار کنیم آیا این انصاف است
  • بهروز IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    7 2
    بله موافقم کیفیت کارها بهتر وکارکنان هم آرامش بیشتری دارند
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    8 2
    موافقم
  • سجاد حسینی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    9 2
    قبل از رئیس جمهور هم کارشناسان زیادی گفتند که تعداد کارمندان دولتی و ادارات و نهادهای حکومتی چندین برابر استاندارد های جهانی هست و این تعداد زیاد کارمند باعث شده هم فساد اداری زیاد بشه، هم کارها با کندی و ترمزهای زیادی انجام بشه، هم کل بودجه دستگاه‌ها صرف پرداخت حقوق و دستمزد و امور جاری بشه!! تو بعضی از ادارات واقعا 70درصد نیروی اضافی دارن و اگه این تعداد برن بشینن خونه هاشون و حقوق بگیرن نه تنها خللی ایجاد نمیشه بلکه کار مردم روان‌تر از قبل انجام میشه
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 0
      سلام یه آدم معمولی باید هزار جور ‌مثل اجاره مغازه دادن مالیت و بازار خراب امورات زندگی بچرخونه و بی آرامش ولی یه کارمند سالانه هتل خوب برای مسافرت صورت سفید احترامو ازت بیش از نصف سال و تعطیل حقوق ۴۰ میلیونی اگه کار نیست تو اداره کارمندای زیادی رو اخراج کنن چرا اگه کارمندی بد همه با کله میرن برای کارمندی چرا از حقوق مردم غیر کارمند کم بشه به کارمند بدن باید ۸ ساعت کار مفید کنه مثل سالهای قبل که از شنبه تا غروب پنجشنبه کار بود و مملکت روال خوبی و روبه جلو داشت
    • بی نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
      0 1
      بنده هم با 28سال سابقه کار دولتی صددر صد موافقم. واقعیتش اینه که کار مفید کارمندان حداقل سه الی چهار ساعته در روز بعضی اوقات هم که کاملا بیکار.از ساعت دو به بعد بیکار فقط کشتن وقت یا در حال صبحانه خوردن هستند یا جیم زدن
    • حیدری IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
      1 0
      کارمند رسمی حذف شود به اندازه ساعت کاری حقوق دریافت کنند هر اداره ای میری همه فربه شدن پول الکی داده میشه تعدیل نیرو انجام بشه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با اخراج نیمی از کارمندان دولت موافق تریم.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بسیار عالی هست اوج ساعت کاری از ساعت ۹ تا ۱ می باشد. تاثیر بسیار. خوبی در روحیه کارمندان دارد و در بهره وری هم بسیار تاثیر گذار هست.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    شما به تناسب حقوق کارمند و تورم دقت کنید متوجه میشید که بعضی ها شون واقعا اگر ده روز ماه رو کار کنند به اندازه حقوق یکماه کار انجام شده
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بر اساس آماری گه چندین سال پیش از بهره وری کارکنان دولتی منتشر شده بود میزان متوسط کار روزانه مفید در ادارات حدود 45 دقیقه برآورد شده و بنابراین چنانچه هدف بالا بردن بهره وری و حضور مفید کارکنان باشد این طرح در کل به نفع جامعه است .
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بهترین تصمیم ممکنه
  • پرویز IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اینکه دولت کوچک شود درست است و اینکه کارمندان هم کار زیادی انجام نمیدهند هم درست است ولی کم‌کردن ساعت کار پاک کردن صورت مسئله است باید بهره وری را بالا برد و تعداد کارمندان را کم کرد
  • سیدطبایی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    این حرف را کسی زده که سال ها نماینده مجلس بوده فکر میکنه نماینده بیکار بوده کارمندان نیز همه بیکار
  • قلی زاده IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 1
    تنها راه مفید ،ساماندهی نیروها ،بکار گیری در پست نیاز ،جلوگیری از استخدام جدید ،کاهش روزهای کاری به 5روز ،ادغام سازمانها ،ونظارت بر کار وتوانمندی کارکنان ادارات وجلوگیری از فامیل وباند بازی
  • احمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    2 0
    سلام اگر کار ندارند، پس این همه جذب نیرو چبست؟ اگر کار ندارند ، این همه معطلی مردم بی چاره در ادارات دولتی و امروز و فرداچیست؟ آیا مدیران و برنامه ریزان عرضه مدیریت و برنامه ریزی و استفاده از کارمندان را ندارند یا اصلا همه‌چیز رو رواله و کارها دارد بخوبی انجام‌می شود و......
  • طیب عینی زاده IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    ببینید این موضوعی که جناب رئیس جمهور مطرح فرمودند از چند جنبه قابل بحث است .اول اینکه با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت ، آیا فکری برای جابجایی ساعت ترافیک و تردد شده است یا خیر. دوم اینکه بر فرض مثال شما ساعت کاری در اداره ها را کم کردید و بله هزینه انرژی در اداره ها پایین می آید ، اما آیا توجیه پذیری و صرفه و هزینه این کار تحلیل شده است یا خیر. منظورم اینه که با خروج زودهنگام کارکنان از اداره ، آنها زودتر به منزل مراجعه می کنند و همان انرژی ممکن است در خانه استفاده شود مثلا استفاده از وسایل برقی و گازی سرمایشی و گرمایشی. خب در اینصورت چه تفاوتی ایجاد می شود که جناب رئیس جمهور محترم مثل خیلی از موضوعات دیگر و مانند دولتهای سابق بی پروا و کارشناسی نشده مطرح می کنند. این مساله همیشه سوال برانگیز بوده که با تعطیلی ادارات ، هزینه انرژی کاهش پیدا می کند.آیا دولت عدد و رقم دارد که این را مطرح می کند؟! یا صرفا یک نوع فرار رو به جلو است؟ با آرزوی موفقیت دولت و ملت
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    سلام موافقم .البته همین الانم اضافه کار رو حذف کنن یه سری که بیکار فقط تا غروب آب وبرق مصرف میکنن کم میشه.من کارمند م نهایت در روز کار مفید به ۲ساعت برسه. ولی برق و سیستم سرمایش روشنه وآب و اجاره ساختمان .نگهداری و ...همش اتلاف سرمایه ست .بقیه تا حالا ماستمالی میکردن.یکی شهامتش رو داشت و گفت
  • س.ر.حسینی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    کاملا موافقم...حیف پول ما که بابت حقوق کارمندانی که کار نمیکنن بشه
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم. در بهره وری خیلی تاثیر داره
  • محمدی نیا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا با رئیس جمهور موافق هستم بخدا کارایی کارمند همون ۴ ساعت است وبس من خودم کارمند هستم .
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام من بسیار موافقم. چون واقعا از ساعت ۱۳ به بعد تقریبا بازدهی به صفر میرسه. حداقل کارمندان به زندگی شخصی خودشون بیشتر رسیدگی می کنن. البته اگر از ساعت ۸ تا ۱۳ باشه خیلی بهتره. بسیاری از شرکت ها هزینه ناهار راهم حساب می کنن که با این طرح دیگه خبری از هزینه ناهار هم نیست.
  • علیرضا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    من موافق نیستم کار کارمندان خیلی زیاد است
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اخراج کنه اونا که با واسته اومدن سرکار
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافقم چون فقط مستلزم هزینه هست. هزینه انرژی و ترافیک و ....
  • جهان IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    صددرصدموافقم هرچه ساعت کاری کمتر بازده کاری بالاترخواهدشد
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافق
  • فاطمه IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله موافقم همانطور که رییس جمهور گفتند کاری نیست که بکنن برن خونه بشینن بهتره
  • علی دوستی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اقای پزشکیان باید آن کسانی راکه معجزه هزاره سوم را به این ملت تحمیل کردند وفقط درزمان ریاست جمهوری ایشان ۱۲۰ هزار نفر را استخدام انجام شد بدون وجود داشتن کار پاسخگو کند
  • علیرضا IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام بله موافقم خود کارمندان هم از وضع موجود ناراضی هستند. بعضی از ادارات که ارباب رجوع خیلی ندارند عملا تعطیل هستند .حداقل بندگان خدا با این حقوق به رفع و رجوع کارهای خودشان بپردازند.البته خداوکیلی دیگر صرف صبحانه و... را در اداره حذف کنند
  • محمدزاده IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    موافقم
  • ممد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خیلی هم الان کار مردم رو راه میندازند.همین حالا هم حقوقشون رو حرام میکنند.چون کارنمی کنند.همش مشغ ول حرف زدن وگوشی بازی هستند. در هر اداره تو اتاق سه یا چهار نفر هستندکه یک نفر کار چهار نفر رو میتونه انجام بده.کارمندان اضافه یه اداره معمولی بیش از سی نفر که حقوق یا مفت میگیرند.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام بله موافقم به عنوان یک کارمند با این حقوق حداقل بریم بفکر شغل دوم باشیم تا الکی وقتمون در اداره تلف بشه.
  • محمدرضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام کاملا موافق و نظر درستی هست
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافق
  • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کارمند دادگستری هستم وکاری به بقیه اداره ها وسازمانها ندارم. فقط خواهش می کنم عادلانه قضاوت کنید. دولت اگر می خواهد کمک حال مردم باشد حداقل 100 هزار نفر از نیروهایی که کار مفیدی ندارند منتقل کند قوه قضاییه. با این کار هم کارمردم سریع تر انجام می شود وهم بار مالی برای دولت ندارد.
  • بهزاد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    صد درصد
  • احمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام. از آنجایی که میزان کار کارمند بستگی به ساعت کاری نداره، میزان کار کارمند مشخصه. حالا اگر بتونه اون میزان کار رو در ساعت کمتری انجام بده چه لزومی داره یاعتهای اضافی در اداره بمونه و هزینه ساز باشه؟ حجم کار کارمند، تعداد ارباب رجوع است نه ساعت کاری. من با کاهش ساعت کاری موافقم.
  • زینب IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ما کارمندها ۸ تا یک و نیم تایم مفیدمونه .شنبه هم تعطیل بشه .منی که ۱۱ سال سابقه دارم ۱۶ ملیون حقوق می گیرم .انقد کار کنم از سرشونم زیاده
  • جعفر وکیلی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام موافقم
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ۹۰ درصد سازمانها و ادراتی که از حدود ۴۰ سال پیش درست شده که بودجه دولتی میگیرن ضاعد و بی خاصیت و باعث زیان هستند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    حرف حساب جواب نداره،
  • رضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بسیار عالی به اندازه حقوق باید کارکرد این حقوق برای یک سوم ماه خوبه
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    الان که همه چی اینترنتی شده !!بانک ها خلوته یا باید ساعت کاری رو کم کرد یا تعداد بانکها !!! خیلی کشور ها روز های ماریسون از ما کمتره
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خیر موافق نیستیم ساعت کم بشه همین کار اندک هم با مشکل روبرو میشه مثلا یک فرد شاغل در ساعت خاصی میتونه پاس کاری بگیره وبره دنبال کار اداری اگه ساعت کوتاه باشه عملا تعداد مرخصی یا ساعات بیشتری می‌طلبد باوووو برید کنار بگذارید کسی بیاد که بلده بودجه ها رو با اخراج کارمندان اضافی پائین بیارید کارخونه راه اندازی کنید درصد کارمندان وکارگران مرد رو بب ید بالاتر بانکها رو جمعشون کنید علت اصلی تورم بسته شدن کارخونه ها و رشد قارچ گونه و عفونت زای بانک‌هاست جمعشون کنید جمعشون کنید این سگ ننه های پدر ابلیسی رو جمع کنید
  • ابوالفضل IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    یکی از مهمترین شوخی های دولت در خصوص رفع ناترازی اینه که تمام ادارات کم کار رو تعطیل میکنه بانکها رو باز میزاذه که بیشترین مصرف انرژی رو تو بخش دولتی دارن در حالیکه 95 درصد کارهای بانکی الان اینترنتی و غیر حضور هست.بانک ملی و صادرات همه شعبه هی بزرگ و پرمصرفشون در شهرستانها باز هستن ولی ادارات ناظر همشون اونروز تعطیلن.خلاصه خیلی با مزه حرمت میکنن
  • ابوالفضل IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    یکی از مهمترین شوخی های دولت در خصوص رفع ناترازی اینه که تمام ادارات کم کار رو تعطیل میکنه بانکها رو باز میزاذه که بیشترین مصرف انرژی رو تو بخش دولتی دارن در حالیکه 95 درصد کارهای بانکی الان اینترنتی و غیر حضور هست.بانک ملی و صادرات همه شعبه هی بزرگ و پرمصرفشون در شهرستانها باز هستن ولی ادارات ناظر همشون اونروز تعطیلن.خلاصه خیلی با مزه حرکت میکنن
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    صد در صد بسیار عالیست
  • حسن IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام بنده با نظر جناب ریس جمهور موافق هستم ایشان عین واقعیت و مطلب را به جا آوردند
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    من که ۲۸ سال دارم کار میکنم از دل و جون مایع گذاشتم برای سیستم برا ئه حقوق کوفتی که تازه اجاره خونه و خرج و مخارج زندگی صد برابرش فکر نکنم تا علاف و بیکار چرخیده باشم اینور و اونور هر وقتم که نرفتم یا مریض بود یا برای تحصیل و افزایش تجربه و لالا بردن سواد کاری این درست نیست که دولت یه جوب برداره به خاطر یک عده فرصت طلب و پارتی دار بیسواد همه رو بزنه تازه بعد از ۳۰ سال که بازنشست میشیم تا دو سال باید صبر کنیم تا اون پاداش لعنتی رو بدن تا بلکه شاید باهاش بتونیم یه قبر بخریم
  • سیدعباس موسوی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مطمئنا اگر حاکمیت با علم مدیریت و اقتصاد آشتی کنه راه حل های خوبی به ما ارائه خواهند داد کارشناس متخصص در تمامی حوزه ها می‌خوایم
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    دست بردارید ازین حرفا . اگه رئیس خودش اهل کار باشه زیر دستاش هم کار می کنن.
  • ماهان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ساعت کار کارمندان بالای ۲۰ سال را محدود بکنن ولی انتقال تجربه به کمسالها را براشون اجباری بکنن و درضمن کارهای ستادی را انکال و دورکاری بکنند
  • عبدالملکی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافقم
  • ناشناس IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ابتدا از تعدیل نیرو های مازاد در ریاست جمهوری و ریخت و پاش ها شان شروع کنید.
  • - IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم
  • مصطفی محمدی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله مپافقم
  • علی عزیزی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    موافق به کاهش ساعت کاری کارمندان
  • فاطمه IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    صد درصد موافقم.کارمندا مفید ۳ ساعت بیشتر کار نمیکنن.
  • امیر محمد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بله صدرصد موافق به کاهش ساعت کاری هستم
  • س IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    موافقم
  • جاوید IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    خداقوت بنده صد درصد با نظر رئیس جمهور موافقم
  • ناصر IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    عین واقعیت ،مخصوصا بانک ها که قبلاً تا چهار عصر سرکار بودند ولی به حجم کار فعلی ماندن بیهوده است البته بعضی بانک الکی تا سه نیم نگه می دارند و کارمند هم هیچ کاری ندارد الکی با گوشی خود ور می‌ره و انرژی الکی مصرف میشه
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کار باید روی روال وبا حوصله انجام شود مثلآ نمیتوان ساعا ت کاری معلم راکم کرد ودر روزهای دیگر فشار را زیاد کرد هم کیفیت کار پایین میآید هم معلم وهم دانش آموز در روز های پر کاری خسته میشوند وانرژی منفی داده میشود
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به جای کم کردن ساعت نظارت ها رو بیشتر کنند چون هر جایی که دولتی باشه چه بانک و چه ادارات کار زیاده ولی انجام نمیدن مثلا بانک میری میبینی ۵۰ نفر تو نوبت ان و فقط یه کارمند داره کار میکنه بقیه دارن با خودشون بازی میکنند . و یا ادارات میری اداره مالیات میگی مالیات منو نگاه میکنی میگه برو کافی نت . اگه کافی نت قراره انجام بده پس چرا به اینا حقوق میدید . یا میری اداره ای مردم منتظر امضای یه مدیرن چون که تو ساعت کاری جلسه وقت تلف کنی کذاشتند در حالی که میتوانند بعد از ساعت اداری جلسه رو برگزار کنند .و....
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام .کاهش ساعت کاری خوب است اما بهتر است قبلش یک‌آمار دقیق وکارسنجی انجام بشه‌....در مرحله بعدی تمامی نیروهای ۳۰ سال کار رو‌ بازنشست کنندحتی افراد دارای سهمیه جانباز وشهید...بعد از این مرحله .با توجه به الکترونیکی شدن فرآیندها ی ادارات اگر وقت کم‌نداشتند ساعت کاری ۸تا یک موافقیم...تعطیلی پنج شنبه را هم داشته باشیم..
  • معصومه IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    هم ساعت کاری کارمندا رو کم کنید و هم تعدادشونو، تو هر اداره ای میری کلی آدم میبینی که از بیکاری دارن مگس میپرونن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چارتهای پرسنلی ادارات مال قبل از زمان کامپیوتر و اینتر نت است مثلا دانشگاهها کلی کارمند دارند که با اینترنتی شدن ثبت نام و ارسال نمرات دیگر به این پرسنل نیاز نیست یا قسمت ستادی وزارت بهداشت اینقدر پرسنل نمی خواهد
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چارتهای پرسنلی ادارات مال قبل از زمان کامپیوتر و اینتر نت است مثلا دانشگاهها کلی کارمند دارند که با اینترنتی شدن ثبت نام و ارسال نمرات دیگر به این پرسنل نیاز نیست یا قسمت ستادی وزارت بهداشت اینقدر پرسنل نمی خواهد
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چارتهای پرسنلی ادارات مال قبل از زمان کامپیوتر و اینتر نت است مثلا دانشگاهها کلی کارمند دارند که با اینترنتی شدن ثبت نام و ارسال نمرات دیگر به این پرسنل نیاز نیست یا قسمت ستادی وزارت بهداشت اینقدر پرسنل نمی خواهد
  • hamid IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کلا تو مملکت کاری وجود ندارد بهتره همه وزارتخانه ها ،سازمانها وارگانها ی دولتی و شرکتهای خصوصی همه بصورت یکجا تعطیل شوند
  • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    كاملا موافق هستم با كاهش ساعات كاري
  • رسول IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    کاملا درست
  • ناصر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقیم چون اکثرا کارمندان بیکار هستن ودارن تو ادارات وقت گذرونی میکنن به شرطی که حقوقشون هم کاهش پیدا کند
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا بجا اقتصادی و ضروریست
  • حسین IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بهتر است وزرا و مدیران ارشد و حتی مدیران میانی حذف تا تمامی امور مطابق قانون و به بهترین شکل انجام شود.
  • مانی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اکثر کارمند ها اول صبح تا ۹ بیکارن یا گل آب میدن یا صبحانه درست کردن بنظر من ۹ تا ۱۳ بهترین ساعته هرچند اون هم زیاده
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    نظرات مشخصه از سمت یه مشت کارمند تنبل و زیر کار در رو نوشته شدن... حالا چرا کارگر باید ۸ ساعت کار کنه؟
  • یک ایرانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خیر موافق نیستم .
  • Faraz IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بله
  • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بله++++
  • رسول IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بنده هم کاملا با فرمایش دکتر پزشکیان موافق هستم ضمنا ایکاش گفته رییس جمهور شامل نهادها و سازمان های هم که زیر نظر دولت نیستند هم بشود وبه جهت صرفه جویی در بیت المال ؛نهادها و سازمان های که موازی هم هستند حذف شوند
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    کل ادارات را تعطیل کنید ما نیازی به اداره و کارمند نداریم. والسلام.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    عجب مردم جالبی داریم!! کل ادارات را تعطیل کنید.این نظر خوشایند اکثریت مردمه ولی به تبعاتش فکر نمیکنن! فکر کنید یک روز از خواب بیدار میشید و می بینید کل ادارات کشور و وزارتخانه ها تعطیل شدن و هرج و مرج تمام کشور را گرفته. این کامنت قطعا تعداد مثبتش بیشتر از منفی ها خواهد شد و این نشون میده که مردم ما در چه هپروتی به سر میبرن
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم ،بعضی ادارات حتی جواب تلفن رونمیدن ،ولی این موضوع شامل همه مشاغل وادارت نمیشه چون بعضی واقعا وقت کم میارند،یاحذف واحدهای موازی وادغام آنها
  • احسان IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    البته بعضی از ادارات هم خود بخود نیرو‌ کم دارن و واقعا زحمت میکشن و گاها عصرا هم باید اجبارا وایسن و کار انجام بدن. همه مثل هم نیستن. بعضی کارمندا انصافا خیلی زحمت میکشن. نمیشه همه رو‌ با یه چوب روند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سیستمشون همیشه قطعه . مشغول غیبت و خنده و خوشگذرانی و چای بخورم
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ۱۰۰۰ درصد موافق کاش بزارن کارشو پیش ببره این آدم داره درد کشور میفهمه این بحث کاهش کار کارمندان و بحث تعزیرات مدیریت قیمت که آقا گفتن اگر باهم اجر بشه ناگهانی مملکت ۳۰ درصد مشکلش کم خواهد شد
  • لیلا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافقم. در خیلی از ادارات می‌شود یک اپراتور ثبت کننده اطلاعات جای چند طبقه رفت و آمد و کاغذ بازی را بگیرد در زمان کمتر.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم باید نیروهای مفید وغیر جناحی استخدام شوند بعضی ادارات کلا تعطیل شوند الان خیلی از کارها با کامپیوتر انجام میشود خیلی از بانکها غیر ضروری هستند اداره کشاورزی عملا بیمارستان ثبت احوال فرایندی ندارد ادارات بازرگانی در شهرستانها باید محدود شوند و....خیلی از پادگان‌ها باید ادغام شوند
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    نظر ما یعنی ملت که مهم نیست
  • ایمان IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    والا حرف با عمل یکی نیست ازاینطرف مدت خدمت برای بازنشستگی رو از ۳۰ سال به ۳۵ سال اضافه کردن از این طرف میگن ساعتهارو کم کنیم من کارمند کمیته اگداد هستم به شخصه خودم حداقل ۶ ساعت کار با استرس دارم البته بعضی از همکارام هم سه ساعت هم کار ندارنددر عوض دریافتی و حقوقشون دوبرابر منه، انشاالله اینقدر جسارت داشته باشن عدالت رو در پرداختها رعایت کنن
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بجز دستگاههای خدماتی.مثل اورژانس،آتش نشانی،پلیس که صد البته باید حق وحقوق واقعیشون پرداخت بشه،درخصوص سایر کارکنان دولت ۱۰۰درصد موافقم
  • امید IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    رئیس جمهور بهتر است به جای سختگیری به چندر غاز حقوق کارمندان و کارکرد آنها: اولا: سالی دوبار آزمون استخدامی و جذب نیروی کارمند را متوقف کند ثانیا": ۷۰۰ هزار نیروی شرکتی را تبدیل تبدیل وضعیت نکند ثالثا": طی دو سال گذشته ۲۰۰ هزار معلم جدید را جذب و استخدام نکند عملا" عمل شما با گفتار شما متناقض است
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    یه تعداد نخبه هم دو سه ساله جذب کردند، اونا همون دورکاری کنند بهتره...خودم به عنوان کارمند دولت اونم تو حوزه برق، احساس شرمندگی میکنم.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خيلي عالي
  • محمد مرجانی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با کم کردن ساعت موافقم
  • یدالله رضازاده IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مخصوصا کارمندان بانک‌ها اصلا جواب نميدهند
  • مجید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    یکساعت کارکنندبسه فقط کارکنندکه خداراضی باشه
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم
  • امین IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چراماباحکم کارمندی کارگری کارمیکنیم
  • آسو IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خیر موافق نیستم.به جای تعطیل کردن مملکت .حقوق و نظارت رو زیاد کنید که هم حساب کار دستشان بیاد و فساد و تنبلی نکنن هم تامین بشن
  • آسو IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خیر موافق نیستم.به جای تعطیل کردن مملکت .حقوق و نظارت رو زیاد کنید که هم حساب کار دستشان بیاد و فساد و تنبلی نکنن هم تامین بشن
  • حسن IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله نظری کاملا کارشناسی هست و سازمانهای پیشرفته امروز بنا را بر کاعش ساعت کار و افزایش اثربخشی دارند با توسعه فن آوری و بویژه الکترونیکی شدن فرایندهای کاری کاهش هزینه های ناشی از حضور غیر اثربخش امری ضروری است
  • حسن IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله نظری کاملا کارشناسی هست و سازمانهای پیشرفته امروز بنا را بر کاعش ساعت کار و افزایش اثربخشی دارند با توسعه فن آوری و بویژه الکترونیکی شدن فرایندهای کاری کاهش هزینه های ناشی از حضور غیر اثربخش امری ضروری است
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    بله کارمندان تشریف ببرند خونه استراحت و کینه نسبت به ارباب رجوع و رشوه و حق کشی رو کم کنند شمارا به خیر و مارا به سلامت بعضی ادارات حتی یک کارمندش سر کار نیست
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله موافقم هزینه ها کم میشود
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر من خیلی خوبه که بودجه خیلی از نهادهای نورچشمی هم قطع بشه این همه بودجه میبرن اما بازدهی به زبان مملکت
  • کامیار IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    باور کنید کارمندان کار مفیدی که در سازمان های مختلف به طور میانگین انجام می دهند حداکثر ۳ الی ۴ ساعت هستش یعنی همون از ساعت ۱۰ الی فوق فوقش ۱۴ بعد از ظهر هستش ، کاملا موافق این بحث و ساعت کار هستم. و
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    قطعا موافقم
  • اکبر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر بنده نظر رییس جمهور در این شرائط درست ترین کاره درعوض نظارت میدانی بیشتر بشه
  • محمدامین گرامی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافق و باید دولت مخصوصا در شهرداریها نیروهای بالای ۲۵ سال خدمت را با اعطای سنوات تشویقی بازنشسته کند و نیروهای زیر ۲۵ سال هن خیلی کارها قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد و خیلی راحت سیستم الکترونیکی شود.در شهرداریها اکثر ا نیروها با سفارش وارد شدند و باید فکری شود
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    حرفی که رییس جمهور زده را نزدیک به ده سال است که بنده همواره تکرار کرده ام. ساعت کار نه تا دوازده بدون چای و پذیرایی و صبحانه. نماز را هم در مسجد محل یا مسجد نزدیک اداره بخوانند و خلاص
  • حلوایی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    باید بجای کم کردن ساعات کاری .اداره جات به سمت خدمات غیر حضوری بروند
  • علی۰ IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به جای کاهش ساعات کاری کارمندان بهتر است خیلی از سازمانهای موازی و بیخود را درش و تخته کنند تا شاید مملکت یک نفسی بکشد
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله کاملا موافقم
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بله کاملا موافقم
  • مهدی محمودی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    صد درصدموافقم
  • شیری IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بله موافقم مصرف انرژی وقدردانی رفت آن کم میشه
  • احمد IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 1
    بله کامل موافق هستم چون کار مفید کارمندان ۴ساعت در روز میباشد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    اتفاقا نظر خدبی گفتند
  • دانیال IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    حضرتعالی الان با کاهش ساعت کاری میخوایین درصد افزایش حقوق سال بعد کارمندان رو هم کم کنید؟؟؟😔😂 اگه بفکر ذخیره انرژی هستین خیلی هم خوبه ولی فردا که به حقوق رسید، کم کاری رو پیش نکشید خوبه🫡
  • ستار خلیلی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    مخالفم. آخه یعنی چی. پس همه ادارات را تعطیل کنند
  • مجتبی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله دقیقا درسته
  • اسماعیل اکرمی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    صد در صد
  • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله موافق طرح کاهش کار اداری هستم.
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مخالفم ،اولا رئیس جمهور خودش آدم کاری نیست ،اینجوری فکر می‌کنه ثانیا اصلا نمی فهمه چی میگه ،مثل بقیه حرفها ثالثا همین جوری کار مردم رو زمین مونده وای به روزی که کمتر هم بشه ،
  • یوسف IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام اول صبح هیچ کدام کارمندان نیستند مشغول صبحانه هستند اگر دستگاه ح۱ور وغیاب باشد می ایند کارت می زنند برق وکولر روشن میکنند ومی روند نان وخرید خانه انجام می دهند وبچه ها را می برند کلاس بعد می روند اداره اگر عیادت مریض یا فاتحه داشته باشند ساعت 10می روند و12بر می گردند اداره اکثر کارمندان بنگاه املاکی دارند
  • فردین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بجای کم کردن ساعت کاری،فقط دوروز درهفته کارکنن،آخه خیلی خسته هستن خصوصا بانکیها
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بجای کم کردن ساعت کاری،فقط دوروز درهفته کارکنن،آخه خیلی خسته هستن خصوصا بانکیها
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بجای کم کردن ساعت کاری،فقط دوروز درهفته کارکنن،آخه خیلی خسته هستن خصوصا بانکیها
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافق
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    درست وعالی
  • ترکمانی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    صورت مسأله را پاک کردن مشکلی را حل نمی‌کند .بجای کم کردن ساعت کار ، تعطیلات هفته را دو روز در نظر بگیرند .
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 1
    بشرط افزایش حقوق.
  • احمدی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    والله من کارمندم با۲۸ سال سابقه کل حقوق ناخالصی بنده ۳۶۷۰۰۰۰۰ تومان هست با۴ نفرخانوار،حالااگه حق بازنشستگی وبیمه و...راکه کسورات قانونی میگویندازش کم کنیم میمونه ۲۹ میلیون که اگه تقسیم برسی روزبشه میشه ۹۰۰هزارتومان برای یک روز،۹۰۰ هزارتومن رو اگه تقسیم برچهارنفرعاءله کنیم میرسه حدود۲۲۵ هزارتومن برای هرنفرازاعضای خانواده که پول یک وعده غذاها نیست یعنی عملا دولت به کارمندان پول یک وعده غذارو هم نمیده درروز،پس واقع بین باشیم،کارمندبیچاره بایددنبال حل مشکلات وبدهیو قرض باشه یادراداره کارکنه؟پس این پول دولت برای کارمندان صدقه ای بیش نیست بااین پول پرداختی دولت این کاردوساعته هم ازسر دولت زیاده،الان کارگران ومشاغل آزادوضعشون خیلی بهترازکارمنداست،پس بیخودی شلوغش نکنیدبااین رویه پرداخت حقوق خیال دولت دیگه راحت باشه کسی طرف کارمندی وگرسنگی نمیره پس پیشنهاد رئیس جمهور خودبخودحل میشه الان سیگارفروشی بهترازکارمندی هست
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    وزارت نیرو را تعطیل کنید بگویید مردم چاه آب بکنند وپنل خورشیدی یا موتور برق تهیه کنند کلا دولت بی ثمر است تعطیل بشود
  • لطفی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام برای افرادی که شهر دیگری، یا روستا میاد باید فکر کنید برای نیم ساعت دیتر چند روز معطل ،یا چند بار رفت و آمد کنن ۸صبح تا ۲بعداز ظهر عالیه
  • فاطمه IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    خیر مخالف شدید
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله موافقیم
  • انشان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    باتوجه به حقوق زیر خط فقر باید ساعت کار هم کمتر شود ، زیرا کار باید با حقوق تناسب داشته باشد ،
  • ممد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با کاهش ساعت کار مخالفم...با اخراج کارمندان مازاد موافقم... یعنی چی تو خونه بنشینند حقوق بگیرند...
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله موافقم
  • ببژن IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    هم صرفه جویی در انرژی و وقت ، چرا که عملا هشت ساعت کار فقط در اسم است ، در عمل همان سه تا چهار ساعت کار مفید انجام میشه.
  • K IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بهترین تعریف ممکن رو از کارمندی داشته
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    منم کارمندم بیشتر کارمندها در ادارات ببکارن و‌گوشی بازی میکنن عصری هم میخوابم اضافه کاری مبگیرن
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کار واقعا درستیه.همه موافقن
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    موافقم. اما نه برای همه ادارات. بعضی از اداره ها کارمندان وقت هم کم می آوردند. بعضی دیگر کاری ندارند
  • رباب بایبوردی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر من کارمندان برای افزایش بازدهی کاری وسیعی به همسر وفرزندان وخانواده واستراحت وحتما نیاز به کاهش ساعت کاری دارد حتما دو روز تعطیل در هفته وشروع ساعت کاری از ۸ زودتر نباشد وپایان کار هم از یک ونیم بیشتر نباشد .ممنون
  • قاسم IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام در جاهایی مثل دانشگاه و بیمارستان چون مشغله شغلی سنگین است و ساعت کاری هم بعضی موقع به ۹ یا ۱۰ ساعت بطول می انجامد مثلا از ۷ صبح تا هفت شب دانشگاه باز است و باید جوابگوی سیستم و دانشجو بود یا بیمارستان ها لانگ یعنی طولانی است کارشان پس باید مدت زمان آنها واقعا کم شود دو برابر مدارس مدت زمانی کار می کنند ولی برابر حقوق می گیرند
  • منصور IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بیشتر سال که مملکت تعطیله اینهم روش آقای دکتر پزشکیان
  • زهرا IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    من کارمند درمانگاه دولتی هستم از ساعت ۷ صبح تا آخرین لحظه مریض میاد با روپوش کار میریم خونه، اونجا که باید کارمند بگیرن نمیگیرن چون کار سخته، اما تا دلتون بخواد نور چشمی میگیرن برای کارهای ستادی و نامه‌ بازی
  • علی سالاری IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بله
  • عبدالکريم منافی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اینکه بدنه دولت بی اندازه فربه و فرتوت و راندمان آن نیز به شدت نازل و حقوق برخی از آنان نیز نجومی می باشد؛نشان از بی کفایتی دولت بوده و کاهش ساعت کاری نیز چاره کار و رافع آن نیست.پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش های خالصانه و حد اکثری نیروهای کار کاردان و ماهر آن است و نه ریخت و پاش های مالی و گماردن افراد بی خاصیت و حقوق نجومی بگیر.
  • جلیل حکیمی خلیلآباد ۰۹۱۳۲۵۵۱۴۲۲ IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    با نظر رئیس جمهور کاملا موافقم
  • علیرضا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    من هم کارمند رسمی دولت هستم ،با کاهش ساعات کاری موافقم
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    تحلیل ایشان درست است. اما، آیا طبیعی است که چون کاری نیست یا کسی کاری نمی کند و کشور کلا نیمه تعطیل است پس کارمندها بروند خانه و درآمد بگیرند و کسی هم ریشه مسایل را حل کند؟
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام وعرض ادب منظوراقای ریئس جمهوراین است یک کارمنددرطول هشت ساعت کاردرروز چهارساعت کارمفیدانجام نمی دهد وبایدحقوقش نصف شود
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافقم
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
    1 0
    بعضی از سازمانها تا ۳۵ سال کارمندان را نگه می‌دارند رئیس جمهور بهتر است بجای کم کردن ساعت کاری کارمندان نگذارد بعد از اتمام سی سال تمام کار کارمند و بازنشستگی ادامه کار بدهد چون سوابق آنها بالاست لذا چندین برابر یک کارمند معمولی حقوق و مزایا و پاداش و وام می‌گیرند و بهره وری و بازده آنها هم بسیار ضعیف و کم است لطفا آقای رئیس جمهور رسیدگی کند
  • علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    خدمت بالای سی سال را ممنوع کنید چون شده کار کم و مزایای زیاد بازنشستگی سی سال تمام نه سی و پنج سال بعد سی سال خدمت بهره‌وری کم حقوق و مزایا بسیار زیاد لطفا رسیدگی شود
  • زارعی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    1 0
    من کارمند بانک هستم از صبح که میریم فرصت چایی خوردن هم بزور داریم . تازه الان که بخاطر برق ساعت ها رو کم کردن بایدبعد از ظهر هم بریم کارای عقب افتاده انجام بدیم
  • غلامحسین عامری IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    موافق نیستم. چون در آنصورت کارهای زیادی باقی می ماند . از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۳ بهترین بازه کار کارمندان است .
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بله
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    ابدا موافق نیستم اولا با تورم و گرانی موجود حقوق بدون اضافه کاری جوابگوی مخارج خانواده ها نیست دوما اگر کارمندان اضافه هستند چرا استخدام انجام شده و می‌شود سوما آقای رئیس جمهور بجای تعطیل کردن کشور ، اگر زحمتشان نمی‌شود فکری به حال گرانی بی بند و بار بازار بکنند یا شاید از قیمت‌ها خبر ندارد
  • علب IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    صد در 100موافقم
  • حسین IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    احسنت.
  • ناشناس IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بانظر رئیس جمهور برای کاهش ساعات کاری کارکنان موافقم.
  • مرتضی IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    نظرمن ادغام کردن نهادهاوسازمانهای موازی وچابک سازی وهمچنین برنامه ریزی درست ودقیق برای دورکاری کارمندان دولت میباشد
  • تریدر و مدیر IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کل کار اداری کشور باید یک روز درمیان و نهایتا هفته ای 3 روز باشه، ساعت کاری نهایتا از 8 صبح تا 1 ظهر باشه، خیلی هم زیاده ... شما بازار رو آزاد کن، و ارتباط بین الملل ایجاد کن، آخه اداره به چه درد یه کشور میخوره ... !؟ یه کشور قوی از یه بازار قوی قوت میگیره ...
  • سید کیوان حسینی IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    باسلام عرض ادب احترام بزرگواران باید ساعت کار روزانه باشد و در ماه فقط ۱۵ روز کار به شکل زوج و فرد بین کارکنان تقسیم شود به این شکل ساعت کاری ماهیان کم میشود و ساعت کار روزانه زیاد خواهد شد و دیگر تعطیلی وجود نخواهد داشت و تمام روزهای هفته بانکها و ادارات باز است به این شکل پیشرفت کشور صددرصد خواهد شد و همه مردم هم راضی خواهند بود
  • حامد IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کاملا درسته
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    باسلام به جای استفاده ازکارکنان بالای ۳۰سال باحقوق بالابهتراست یک نفر باتحصیلات بالاوتازه نفس استخدام شود که هم صرفه جوی درپرواخت حقوق ومزایا شودچون سطح حقوق ۳۰ساله تقریبا ۲برابریک جدیدالستخدام است ومعمولا کارکنان اخرخدمت جسم خسته وچشم وپای بیماردارن ونمی کشن وبعضی ها ول میگرون
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بعضی شغلها مثل مالی از۹تایک جمع نمی شود
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بسیار پیشنهاد هوشمندانه و معقولیه، نهایت مدت زمان کار مفید و واقعی هر کارمند در روز بین 2 تا 3 ساعت هست و بیشتر از این اتلاف بیت المال، اصراف در هزینه ها و انرژی است.یکبار برای همیشه یک قانون درست مصوب کنید.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    من کارمند دولت هستم کاملاموافقم هشت و نیم تا یک و نیم بهترین و پر بازده ترین زمان کاری است
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    صد در صد موافقم
  • ایران IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کم کردن ساعت کاری که باعث دردسر مردم میشه، حداقل 50 درصد کارمند های بخش دولتی نیازی به بودنشون نیست ، تعدیل نیرو
  • مجتبی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کاملا تصمیمی درست و عاقلانه . . .
  • محمد IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کاملا موافقم .
  • کورش IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    صفردرصد
  • غراوی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کاملاموافقم
  • بهزاد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    1 0
    بنظر من حرف ایشون کاملا کارشناسی هست من خودم کارمند هستم اوج کار ۹۹ درصد کارمندان پر مشغله ساعت ۹ تا ۱۲ هست بقیه اوقات بیمار و فاقد ارباب رجوع و پای اینترنت و خواندان اخبار و غیره هستند و این جز ضرر به انرژی و بیت المال نیست بنظرم ساعت ۷ تا ۱ بسیار معقول خواهد بود
  • امیری IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    1 0
    سلام من خودم کارمند هستم و از این ساعت کار عذاب وجدان دارم چون ساعت کار مفید اکثر کارمندان که ارباب رجوع دارند نهایت سه ساعت و بقیه که ارباب رجوع ندارند نهایت یک ساعت هست و کاهش ساعت کار بسیار مفید برای کاهش مصرف انرژی از برق و گاز و آب گرفته تا تلفن خواهد بود و تغییر ساعت کار کارمندان از ساعت ۸ تا ۱۳ بهترین روش برای حتی اونایی که ارباب رجوع فراوان دارند خواهد بود چون ساعت ۱۲ به بعد دیگه ارباب رجوع هم نیست
  • ایمان IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    2 0
    بسیار موافقم بنده کارمند هستم و کاملا شاهد هستم که اگر برخی کارمندان خجالت نکشند روز جمعه هم سر کار حاضر می شوند و البته صرفا برای اینترنت تلفن صرف چای و دوری از خانواده و صد البته اضافه کار
  • سعید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    1 0
    کارمندا کی تا حالا اومدن سرکار هفته ای دو سه بار تعطیلن پنجشنبه تا جمعه تعطیلن روزای گرم یا سرد یا خاکی هم تعطیلن نهایتا هفته دو بار میان سر کار حقوق سی چهل میلیونی هم بعلاوه مزایا میگیرن کارگر تولید شهرک های صنعتی یا ساختمانی کل شش روز هفته یا شاید کل هفته دوازده سینزده ساعت کار میکنن زیر گرما و داخل فضای سنگین سخت بهترین زندگی که تو ایران دارن فقط کارمندا هستن و بد ترین زندگی قطعا برای کارگراست
  • حسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    2 0
    موافق کاهش هستم انرژی هدر نمیرود
  • ایمان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    2 0
    بسیار موافقم بنده کارمند هستم و کاملا شاهد هستم که اگر برخی کارمندان خجالت نکشند روز جمعه هم سر کار حاضر می شوند و البته صرفا برای اینترنت تلفن صرف چای و دوری از خانواده و صد البته اضافه کار
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
    2 0
    کاملا موافقم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین