دو روز پس از اشاره کوتاه نماینده مردم باغملک درباره ارسال پیامک های تخریب کننده در مرحله دوم انتخابات مجلس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک دستگیری فردی که در جریان مرحله دوم انتخابات در این شهرستان مزاحمت تلفنی ایجاد می کرد، خبر داد.<BR>

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد دانشور گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان باغملک مبنی بر دریافت پیامک های تهدیدآمیز و فحاشی که برای تعدادی از فعالان انتخاباتی در شهرستان باغملک ارسال می شد، دستور قضایی برای شناسایی متهم به مأموران انتظامی و اداره مخابرات شهرستان صادر شد.

به گفته او متهم از کارمندان یکی از ادارات دولتی این شهرستان است. او اکنون دستگیر و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

یکشنبه گذشته، علیرضا دهقانی، نماینده مردم ایذه و باغملک در نطق میان دستور گفت: رهبر معظم انقلاب انتخابات را آزمون بزرگ اخلاقی خواندند که خیلی از افراد در این آزمون خود را نشان می دهند. متأسفانه علی رغم اینکه من اعلام کرده بودم از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک در انتخابات مجلس نهم شرکت نمی کنم اما آماج برخی بداخلاقی ها، تخریب های ناعادلانه و بی مهری و بی محبتی افرادی قرار گرفتم که بسیار ناپسند، ناجوانمردانه و ناصواب است."
4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    1 3
    چه انسان کم خرد و بی تدبیری بود. مگر نمیدانی اس ام اس ات در کل سیستم مخابراتی کشور و دکل نزدیک محل ات و شماره تماس ات ضبط و قابل ردگیری هستی؟ حتی اگر گوشی ات در ماشین بماند و ماشینت دزدیده شود میتوانی به محل حضور ماشین و دزد دسترسی بیابی طی 5 دقیقه کنترل خط در مخابرات. در واقع مثل یک هدف متحرک هستی. حتی میشود با موشک کنترلی به محل حضورت شلیک کنند.و سایر موارد که کلا قابل شنود و کنترل هستی. حتی اگر سیم کارت دزدی و به اصطلاح بی نشان داشته باشی. هیچ راه فراری نیست. جز اینکه از سیستم ماهواره ای مستقل از مخابرات استفاده کنی.