عضو جبهه پایداری امیدوار است که در مجلس نهم فراکسیون اصولگرایان و زیر‌مجموعه آن شکل بگیرد.

علی‌اصغر زارعی عضو ارشد جبهه پایداری و نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در حاشیه جلسه علنی مجلس در پاسخ به اینکه جبهه پایداری چه برنامه‌‌‌ای برای تشکیل فراکسیون در مجلس نهم دارد، گفت: ما در مجلس نهم ان‌شا‌الله هم فراکسیون اصولگرایان همه مجموعه‌های آن را داریم.
زارعی که منتقد تشکیل فراکسیون رهروان ولایت است اظهار داشت: ما معتقد هستیم فراکسیون اصولگرایان باید کماکان در مجلس وجود داشته و فراکسیون‌های زیر‌مجموعه‌ای آن برای فعال کردن ایجاد شود و اینکه برخی هنوز مجلس آغاز نشده فراکسیون ایجاد می‌کنند باعث تعجب است.
به عقیده وی کسانی که در مجلس نهم فراکسیون اصولگرایان را منجمد کردند حالا به فکر تشکیل فراکسیون افتاده‌اند و این کار بیشتر عملیات روانی است. وی گفت: مجلس نهم تشکیل شود بعد آقایان فراکسیون تشکیل بدهند.
در مقابل این اظهارات اسد‌الله بادامچیان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین با بیان اینکه اینگونه اظهارات تعرض به نمایندگان است، اظهار داشت: نمایندگان می‌توانند دور هم جمع شوند و فراکسیون تشکیل دهند و کسانی هم که فراکسیون رهروان ولایت را تشکیل داده‌اند نمایندگان مجلس نهم هستند که حق فعالیت سیاسی دارند.
وی گفت: اگر آقای زارعی یادشان باشد قبل از مجلس هشتم هم فراکسیون اصولگرایان در سالن الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات جلسات خود را آغاز کرد و بنده و ایشان هم در این جلسات حضور داشتیم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اظهارات ایشان درباره اینکه نمایندگان مجلس نهم باید خودشان رئیس مجلس را انتخاب کنند سخنان مفیدی است، گفت: اما اینکه جبهه پایداری که از اصولگرایان تشکیل شده و به تخریب رئیس مجلس می‌پردازد رفتار صحیحی است؟
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    1 3
    مگر آقای بادامچیان به مجلس نهم راه پیدا کرده که در این مورد موضع گرفته ؟