۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸

مهر نوشت:

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: 30 درصد مدارس کشور را خیران ساخته‌اند.
رضا حافظی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش خیران مدرسه‌ساز در سالن خلیج‌فارس منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه آموزش و پرورش دارند و با حضور این قشر شاهد خدمات ارزنده‌ای به تعلیم و تربیت هستیم.

وی افزود: خیران تنها برای رضای خدا و برای خدمت‌رسانی در این امر مشارکت می‌کنند و امیدوار هستیم با همکاری دسته‌جمعی شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش دانش‌آموزان در سراسر کشور باشیم.

حافظی یادآور شد: برای ملت ایران افتخار بزرگی است که در دنیای جنگ و خونریزی جشنواره مدرسه‌سازی برگزار می‌کند و مردم اموال خود را در راه رفاه و آسایش همنوعان خود اهدا می‌کنند که این امری ماندگار و ارزشمند است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور از رشد روزافزون تعداد خیران در کشور خبر داد و بیان کرد: طی دو سال گذشته تعداد خیران مدرسه‌ساز از مرز 300 هزار نفر در کشور فراتر رفته که افتخاری برای کشور است.

حافظی بیان کرد: هم‌اکنون با تلاش خیران مدرسه‌ساز، مدارس چهارنوبته به دونوبته و تک‌نوبته تغییر یافته‌اند و دانش‌آموزان با کیفیت بهتری در کلاس درس حاضر می‌شوند و این افتخار بزرگی است.

وی گفت: بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیران مدرسه‌ساز احداث کرده‌اند که نشان دهنده اهتمام بالای مردم در این امر خیر است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور افزود: بیش از 12 میلیون دانش‌آموز به جمع خیرین اضافه می‌شوند و امیدوار هستیم با همکاری مردم شاهد کمبود کلاس درس در هیچ نقطه‌ای نباشیم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در 550 شهرستان و 31 استان کشور جشنواره خیران برگزار می‌شود.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =