ایسنا نوشت:

بايرن‌ مونيخ در صورت قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا پنج ميليون و 600 هزار يورو ضرر خواهد كرد.
تيم قهرمان اروپا مبلغ 9 ميليون يورو جايزه دريافت مي‌كند و تيم نايب قهرمان اين رقابت‌ها 5.6 ميليون يورو جايزه خواهد گرفت. با اين حال اگر بايرن‌ مونيخ قهرمان شود، بايد تمام 9 ميليون يورو خود را به شالكه و هوفنهايم بدهد.

زماني كه تابستان گذشته باشگاه شالكه مانوئل نوير را به بايرن‌ مونيخ داد در قرارداد منعقد شده شرط گذاشت كه در صورتي كه بايرن‌ مونيخ به كمك نوير به موفقيت برسد، بايد به اين تيم مبلغي را پرداخت كند.

بر اساس اين قرارداد حضور بايرن‌ مونيخ در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا موجب شده است كه اين تيم دو ميليون يورو به شالكه بدهكار شود و در صورتي كه در ديدار فينال مقابل چلسي به پيروزي برسد بايد چهار ميليون يورو ديگر به شالكه پرداخت كند.

علاوه بر اين، باشگاه هوفنهايم نيز كه در ژانويه 2011 لوئيس گوستاوو را در اختيار بايرن‌ مونيخ گذاشت، با حضور مونيخي‌ها در نيمه نهايي ليگ قهرمانان يك ميليون يورو دريافت خواهند كرد و در صورت قهرماني مونيخ دو ميليون يورو ديگر نيز از اين تيم طلبكار مي‌شوند.

به اين ترتيب بايرن‌ مونيخ در صورت قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا بايد تمام 9 ميليون يورويي را كه از يوفا دريافت مي‌كند در اختيار شالكه و هوفنهايم قرار دهد، اما در صورت نايب قهرماني مبلغ 5.6 ميليون يورو دريافت خواهد كرد و سه ميليون يورو را در اختيار اين دو تيم قرار مي‌دهد.
 

301301

کد خبر 212480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =