دریافت تندیس ملی روز جهانی استاندارد توسط «انتخاب سرویس»

انتخاب سرویس تنها شرکت در حوزه خدمات پس از فروش کشور بود که موفق به دریافت تندیس ملی روز جهانی استاندارد شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در مراسم ملی بزرگداشت روز جهانی استاندارد؛ شرکت انتخاب سرویس به عنوان واحد خدماتی نمونه ملی استاندارد معرفی و هرمز طاهری، مدیر عامل این شرکت، تندیس واحد نمونه ملی استاندارد را از دستان فرزانه انصاری دریافت کرد.

نکته قابل توجه آن‌که انتخاب سرویس، تنها شرکت در حوزه خدمات پس از فروش کشور بود که موفق به دریافت تندیس روز جهانی استاندارد شد؛ افتخاری ملی که جایگاه این مجموعه را به‌عنوان پیشروترین نام در عرصه خدمات پس از فروش بیش از پیش تثبیت کرد.

هرمز طاهری مدیرعامل شرکت، این موفقیت را حاصل تلاش بی‌وقفه خانواده بزرگ انتخاب سرویس در مسیر ارتقای کیفیت و رضایت مشتری دانست و در سخنانی ضمن تشریح شاخص‌های کسب این افتخار ملی، بر اجرای دقیق نظام‌های استاندارد بین‌المللی در تمامی فرآیندهای خدمات پس از فروش تأکید و اظهار کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر رضایت مشتری، نظام‌مندی در جمع‌آوری بازخوردها و اجرای بهبود مستمر، ایجاد و توسعه واحد تحقیق و توسعه برای نوآوری در خدمات و پاسخ به نیازهای نوظهور مشتریان از مهم‌ترین محورهای عملکرد انتخاب سرویس است.

وی همچنین به اجرای استاندارد آموزشی ISO ۱۰۰۱۵ برای طراحی دوره‌های ساختاریافته و پایش اثربخشی آموزش‌ها اشاره کرد.

محمدمهدی دیانی که به عنوان قائم مقام مدیرعامل هلدینگ خدمات جامع انتخاب نیز در مراسم حضور داشت، نیز اضافه کرد: راه‌اندازی سیستم جامع رسیدگی به شکایات و نارضایتی‌ها، پاسخگویی سریع، تحلیل ریشه‌ای مسائل و تعهد به ضمانت‌های عملی، از جمله شش ماه ضمانت تعمیرات خارج از گارانتی و تا ۱۲۴ ماه ضمانت برای موتورهای اینورتر و کمپرسورهای برودتی، از نشانه‌های رویکرد حرفه‌ای ما در خدمت‌رسانی است.

شرکت انتخاب سرویس با تکیه بر شبکه‌ای متشکل از سه هزار تکنسین متخصص استخدامی در سراسر کشور، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۶۹۹ و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، به عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه خدمات پس از فروش در ایران شناخته می‌شود.

تعهد به شفافیت در هزینه‌ها، استفاده از قطعات استاندارد و اصل، ضمانت خدمات و قطعات، احترام به حریم خصوصی مشتریان و اعزام به‌موقع نیروهای فنی، از اصول بنیادین فعالیت انتخاب سرویس است؛ اصولی که این شرکت را به تنها دارنده نشان استاندارد ملی در خدمات پس از فروش کشور و نماد اعتماد و کیفیت در صنعت ایران بدل کرده است.

کد خبر 2129029

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین