چطور با هوش مصنوعی عکس خود را کنار خودروی کلاسیک رویایی‌مان بگذاریم؟

تصور کنید در یک پوستر تبلیغاتی دهه ۵۰ میلادی به خودرویی کلاسیک تکیه داده‌اید. هوش مصنوعی این رؤیای نوستالژیک را با چند دستور ساده ممکن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت، تبلیغات خودرو در دهه‌ی ۱۹۵۰ با رنگ‌های اشباع، کروم درخشان و صحنه‌هایی از زندگی راحت و امیدوارانه شناخته می‌شوند؛ دورانی که در آن، خودرو نماد تجمل، سرعت و آینده بود. اکنون با پیشرفت ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید با یک پرامپت خودتان را در همان قاب رؤیایی، کنار خودروی کلاسیکی در غروب آفتاب تصور کنید.

برای خلق این تصاویر، می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی مولد تصویر که قابلیت درک هم‌زمان متن و تصویر را دارند، مانند چت‌جی‌پی‌تی، پرپلکسیتی، PixVerse.AI یا جمنای گوگل استفاده کنید. برخی از این ابزارها ممکن است نیاز به اشتراک پولی داشته باشند. اگر می‌خواهید هوش مصنوعی از چهره‌ی واقعی شما یا مدل دقیق یک خودرو استفاده کند، کافی است تصاویری از خود و خودرو مورد نظر را آپلود کنید. برای آپلود تصاویر:

  • در رابط کاربری ابزار هوش مصنوعی مورد استفاده‌تان، به‌دنبال گزینه‌ی آپلود فایل یا تصویر بگردید (معمولاً با آیکون گیره‌ی کاغذ یا تصویر مشخص می‌شود).
  • تصویر یا تصاویر مورد نظر را انتخاب و آپلود کنید.

هوش مصنوعی جمنای گوگل درحال‌حاضر در بسیاری از مواقع از ساخت تصاویری که شامل افراد واقعی باشند، خودداری می‌کند.

نوشتن و شخصی‌سازی پرامپت اصلی

در کادر متن، دستور زیر را بنویسید. بخش‌های داخل آکولاد {} قابل تغییر هستند:

A dynamic, {photo_angle} photograph of {person_description} leaning on a perfectly polished {car_description}. The image is vibrant and glossy, with a slight over-saturation in the red and chrome elements. Crisp focus across the entire scene, strong leading lines, and a dramatic use of sun reflections off the car body. {background_setting}. {lighting_style}. Editorial magazine quality. {use_uploaded_face_command} {use_uploaded_car_command}

توضیح بخش‌های قابل تنظیم پرامپت

{car_description}: مدل و رنگ خودرو را مشخص کنید.

۱۹۵۷ Chevrolet Bel Air in turquoise blue یا red Ford Mustang convertible

{use_uploaded_car_command}: اگر عکس خودرو آپلود کرده‌اید، متن زیر را جایگزین کنید (در غیر این صورت، این بخش را حذف کنید):

Use the car model and color from the uploaded image.

{person_description}: توصیف فرد حاضر در تصویر.

a man in a leather jacket یا a woman in a vintage dress.

{use_uploaded_face_command}:اگر تصویر چهره آپلود کرده‌اید، جمله‌ی زیر را جایگزین کنید (اگر نه، حذفش کنید تا هوش مصنوعی چهره‌ای تصادفی بسازد):

Use the person from the uploaded image for the person in the final image.

{photo_angle}: زاویه‌ی دید تصویر. مثلاً:

low-angle یا eye-level

{background_setting}: پس‌زمینه‌ی دلخواه. مثلاً:

in front of a retro diner یا on a coastal highway at sunset

{lighting_style}: سبک نورپردازی. مثلاً:

soft golden-hour lighting

پس از تکمیل پرامپت، آن را ارسال کنید تا تصویر ساخته شود. اگر نتیجه با تصور شما تفاوت داشت، کافی است برخی جزئیات پرامپت را تغییر دهید. در این مرحله، آزمون و خطا بهترین روش برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب است.

چطور با هوش مصنوعی عکس خود را کنار خودروی کلاسیک رویایی‌مان بگذاریم؟
تصویر ایجادشده با هوش مصنوعی پرپلکسیتی/ Perpelexity.AI

پرامپت استفاده‌شده برای این تصویر (تصویر مرجع از خودرو و شخص درون تصویر نیز همراه پرامپت ارسال شدند):

A dynamic, low-angle photograph of a man leaning on a perfectly polished red car. The image is vibrant and glossy, with a slight over-saturation in the red and chrome elements. Crisp focus across the entire scene, strong leading lines, and a dramatic use of sun reflections off the car body. in front of a retro diner . soft golden-hour lighting. Editorial magazine quality. Use the person from the uploaded image. Use the car model and color from the uploaded image.

با تغییر پرامپت‌ها، ترکیب نور، زاویه و لباس‌ها می‌توانید هزاران نسخه‌ی منحصربه‌فرد از خودتان و خودروهای رؤیایی‌تان در آن دوره بسازید. 

۵۸۳۲۳

کد خبر 2134386

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار