۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲

فارس نوشت:

رئیس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از تشکیل بیش از 4 هزار پرونده برای کارچاق‌کن‌ها در طول مدت فعالیتش خبر داد.
جهانگیر رئیس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضائیه پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع‌اش با ارائه گزارش از 7 سال فعالیت خود در این سمت گفت: در حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تلاش شد از بدو ورود با الهام از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای منویات آیت الله آملی لاریجانی بار رعایت ضوابط و قوانین بتوانیم توسعه امنیت دستگاه قضایی را به ارمغان بیاوریم.

وی گفت: سیاست کلی‌مان در طول این هفت سال عبارتند بودند از حفاظت از حقیقت و حق قوه قضائیه که در این مقوله اولویت‌مان براصل پیشگیری به جای پیگیری بود.

تلاش کردیم تا ایجاد امیدواری در اربابان رجوع داشته باشیم که این مهم از طریق پیگیری سریع شکایات شهروندان بود.

جهانگیر با اعلام این مطلب که در برخورد قاطعانه با دلالان و کارچاق‌کن‌ها نیز اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داده‌ایم گفت: به همین منظور بیش از 4 هزار پرونده در رابطه با فعالیت کارچاق‌کن‌ها تشکیل شده و این افراد به دست عدالت سپرده شدند.

رئیس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضائیه به مسلح شدن بیش از 4 هزار و 163 نفر از قضات اشاره کرد و گفت: در راستای حفاظت از جان خود اقدام به این کار کردیم و در راستای ماموریت‌های خودمان برای این افراد مجوز حمل سلاح صادر کردیم.

جهانگیر به بازگشت 280 میلیارد تومان به بیت‌المال خبر داد و گفت: این بازگشت پول از طریق مبارزه با کارچاق‌کن‌ها میسر شد.

وی در خاتمه ارائه گزارش خود به برگزاری 20 دوره آموزش حفاظت اطلاعات عمومی و 6 دوره حفاظت و اطلاعات تخصصی برای کارمندان دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: همچنین موفق شدیم یک واحد درسی به نام حفاظت و اطلاعات در دوره کارآموزی قضات بگنجانیم.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =