فارس نوشت:

هفته‌ نامه فلسطینی "المنار" از تلاش‌های گروه شبه‌نظامیان وابسته به "سعد الحریری" برای جذب آوارگان فلسطینی مقیم اردوگاه‌های لبنان به منظور انجام فعالیت‌هایی علیه ملت سوریه خبر داد.
المنار نوشت که رهبران شبه‌نظامیان "المستقبل" به رهبری سعد الحریری که از حمایت‌های عربستان، آمریکا و اسرائیل برخوردار است برای جذب آوارگان فلسطینی مقیم اردوگاه‌های آوارگان در لبنان و الحاق آنها به گروه‌های تروریستی فعال در شمال لبنان علیه ملت سوریه تلاش می‌کنند.

بر اساس این گزارش برخی شیوخ عرب نیز در این تلاش‌ها سهیم هستند و از وزارت کشور عربستان سعودی حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

منابع آگاه در اردوگاه‌های آوارگان در لبنان اعلام کردند که رهبران المستقبل در تشویق جوانان این اردوگاه برای جذب آنها ناموفق بوده‌اند.

بنابر این گزارش گروه‌های وابسته به حریری برای این منظور دفاتری را در محله‌های مشخص بیروت، صیدا و طرابلس افتتاح کرده‌اند اما این تلاش‌های آنها ناکام مانده است و این سومین بار است که گروه‌ سعد حریری برای جذب فلسطینیان و وارد کردن آنها به بحران سوریه که علت آن آمریکا، اسرائیل، عربستان، قطر، فرانسه و ترکیه با حمایت مالی کشورهای حوزه خلیج فارس است، ناکام می‌ماند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =