۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲

مهر نوشت:

مجموعه نمایش خانگی «قلب یخی» که قرار بود هفته گذشته فصل سومش به کارگردانی سامان مقدم کلید بخورد به دلیل آماده نبودن فیلمنامه بطور کامل تعطیل شد و گروه تولید با عوامل پروژه تسویه حساب کردند. 
 

 دو فصل اول این مجموعه به‌عنون اولین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی توسط محمدحسین لطیفی به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی ساخته شد که فیلمنامه آن نیز متعلق به حامد عنقا بود. 


 اما در قسمت‌های پایانی فصل دوم این مجموعه حذفیاتی اعمال شد که به کلیت داستان لطمه زد و این موضوع یکی از دلایل کناره‌گیری لطیفی و عنقا از این پروژه بود. البته محمدحسن لطیفی بعد از «قلب یخی» بلافاصله کارگردانی «ساخت ایران» را برعهده گرفت و تاکنون هیچ صحبتی درباره کناره‌گیری خود از این پروژه نکرده است. 


 برای فصل سوم این‌بار طباطبایی سراغ سامان مقدم رفت و پس از بستن قرارداد کارگردانی با وی، قرار شد فیلمنامه فصل سوم تغییرات زیادی نسبت به دو فصل قبلی داشته باشد و درهمین راستا ترکیب بازیگران نیز عوض شد. در ابتدا قرار بود حامد عنقا کار با مقدم را ادامه دهد که این امر محقق نشد. 


 رضا عطاران، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مهران مدیری، هانیه توسلی، حسین یاری، الناز شاکردوست، سید مهرداد ضیائی از بازیگران این مجموعه بودند که قرار بود در فصل سوم در کنار مقدم همکاری کنند.
 گروه مدتی در حال ساخت دکور در لوکیشنی حوالی اتوبان همت بودند که به دلیل آماده نشدن فیلمنامه آغاز تصویربرداری مجموعه «قلب یخی» به تاخیر افتاد. 


 تاکنون بعد از حامد عنقا، زامیاد سعدوندیان، نوید توحیدی، احمد رفیع‌زاده و پیمان عباسی با این گروه برای نگارش فیلمنامه همکاری کرده‌اند اما هنوز فیلمنامه مورد نظر کارگردان و بازیگران مجموعه آماده نشده است. به همین دلیل ساخت مجموعه به مدت یک ماه تعطیل شد و گروه تولید با بازیگران و عوامل تسویه حساب کرده‌اند تا در صورت به نتیجه رسیدن فیلمنامه دوباره از آن‌ها دعوت به عمل آید. البته ممکن است در این مدت با پروژه دیگری قرارداد ببندند و حضور آن‌ها منتفی شود. 


 هم اکنون علیرضا بذرافشان نگارش فیلمنامه را برعهده گرفته و گویا قرار است عنوان مجموعه هم تغییر کند!

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    2 0
    خوب مردم را سر كار گذاشتند.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    3 0
    من واقعاً نمی دانم زمانی که مسئولان ما نمی توانند یک سری برنامه ها را پشتیبانی کنند پس چرا اجاره پخش و انتشار این گونه مجموعه ها را می دهند.کمی هم به فکر مردمی باشید که برای مثال تا امروز هزینه ای بالغ بر 50000 تومان بابت خرید این مجموعه ها پرداخت کرده اند و هیچ کس هم پاسخگو نیست خواهشمندم مسئولین لطف کنند و دیگر بابت این مجموعه ها مجوز صادر نفرمایند
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    8 0
    یه سوال! این همه پول دادیم که سریال نیمه تمام ببینیم؟ ساخت سریال هم باید ضابطه مند باشد که بیننده با اطمینان هزینه کند و مطمئن باشد که نتیجه داستان را خواهد دید!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    27 6
    خب یک دفعه سریال جدید بسازید دیگه اصل قلب یخی به لطیفی و عنقا بود
  • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    9 0
    اونوقت احترام به مردم تماشاچی چی میشه.مثل همیشه در ایران کمترین احترام به مردم گذاشته میشه..نمیگین مردمی که در حال تعقیب داستان بودن و تا حالا هزینه های شما رو تامین کردن چی میشن...
    • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
      4 0
      کاملا موافقم متاسفانه در این میان هیچ توجهی به مردم که مخاطبان اصلی هستند و ادعا میشه کار برای اونا ساخته شده و... نمیشه اون از این همه ادعا برای کار برای مردم واین که ما عاشق مردم هستیم و این هم از عمل این آقایان!! تصور کنید اگه دستمزد یکی از این عوامل پرداخت نشده بود الان چه غوغایی برپا کرده بودند هیچ کس هم نیست که به این آقایون بگه مردم مگه مسخره شما هستند که هر وقت عشقتون کشید کار کنید و هر وقت نخواستید تعطیل کنید معلوم نیست که کارگردان یا نویسنده هر وقت کم میاره میزنه زیر کارش و به بهانه های مختلف قهر می کنه اون از قهوه تلخ این هم از قلب یخی من که کلا اعتمادم رو به این سریال ها از دست دادم دریغ از یک عذر خواهی ساده از مخاطبان
  • بدون نام US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    8 1
    یه بار ایرانی ها فیلم قابل تقدیر ساختند اما باز آخرش خراب کردند!
  • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    3 0
    سه ریال ها هم 60-70 ریال شدند. فصل 1، 2 و 3 ، 5 دیگه چه مدلیه.