حسین حسینی با انتشار یک استوری جواب ساپینتو را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی دروازه بان سپاهان در پاسخ به ریکاردو ساپینتو که در مصاحبه‌ پس از پیروزی برابر سپاهان گفته بود «حسینی به من سلام نکرد»، با انتشار یک استوری جواب سرمربی استقلال را داد.

حمله حسینی به ساپینتو: من را از خونه‌ام جدا کردی/ فعلا خوشحال باش

251256

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =