عضو جامعه روحانیت مبارز دلیل انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس موقت مجلس نهم را شجاعت او دانست.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره پیام هایی که انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس موقت مجلس نهم داشت تصریح کرد: لاریجانی در برخورد با خلاف قانون شجاعت دارد و شایسته بود که ایشان برای مدیریت مجلس نهم انتخاب شود و اینگونه نیز شد.
وی افزود: لاریجانی با همه فراز و نشیب ها مجلس هشتم را در درون و بیرون به خوبی مدیریت کرد و در رابطه با مسائل بین المللی نقش موثری به عنوان رئیس قوه مقننه داشت.
وی درباره تخریب ها و پیامک های سازماندهی شده ای که در چند روز اخیر علیه لاریجانی شکل گرفته بود گفت: باید بپذیریم که در کشورمان دموکراسی حاکم است و اظهارنظر امری طبیعی است اما باید در نظر داشت که برخی ممکن است برای ایجاد تشویش و تردید کاریهایی انجام دهند.
سید رضا اکرمی با اشاره به اینکه پیامک‌ها از دور هشتم باب شده است گفت: اگر مسائل اصلی کشور مورد توجه نمایندگان مردم قرار بگیرد و به دنبال رفع مساله اشتغال، تورم، فساد اداری و مقاومت در برابر فشارهای خارجی باشند این فضاساری ها تاثیری ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس هشتم درباره سخنان برخی نمایندگان مجلس که به نوعی انشقاق میان نمایندگان خانه ملت را مطرح می کنند تصریح کرد: در پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم خط و روش به تصویر کشیده شده است و بر همین اساس مشکلات موجود مملکت اجازه نمی دهد در درون مجلس انشقاق رخ دهد.
وی افزود: رسانه ها خیلی می توانند در شکل نگرفتن انشقاق در مجلس نهم موثر باشند چرا که اگر به مسائل توجه بی مورد کنیم و بهای اضافه بدهیم تبدیل به یک مشکل می شوند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =