۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲

منچستر یونایتد همچنان برای جذب ستاره های دورتموند تلاش می کند. پس از حضور الکس فرگوسن در ورزشگاه المپیک برلین برای تماشای بازی فینال حذفی ، حالا روبرت لواندوسکی مهاجم لهستانی دورتموند هدف اصلی یونایتد برای تقویت خط حمله است .

 
 به گزارش خبرآنلاین، یونایتد باید پیش از شروع بازیهای یورو 2012 این مهاجم آماده را شکار کند چون در صورت درخشش او در بازیهای یورو 2012 هزینه جذب او بالا خواهد رفت .با جدایی برباتف و اوون از یونایتد ، این باشگاه حداقل به یک مهاجم دیگر در کنار دنی ولبک و وین رونی نیاز دارد چرا که خاویر ارناندز بخش عمده ای از فصل را مصدوم بود. لواندوسکی که بهترین گلزن دورتموند در این فصل بوده در فینال حذفی مقابل بایرن مونیخ هت تریک کرد و عامل اصلی قهرمانی تیمش بود. فرانک ریبری هافبک بایرن پس از بازی فینال او را یک بازیکن فوق العاده توصیف کرد و گفت :«لواندوسکی مهاجم بزرگی است و وقتی به دورتموند نگاه می کنم بازیکنی که چشم را می گیرد لواندوسکی است.»
یونایتد می تواند برای جذب لواندوسکی 23 ساله برباتف را به عنوان بخشی از هزینه انتقال به دورتموند دهد هر چند که مهاجم بلغاری سخت مورد توجه گالاتاسرای است. بربافت که با رکورد 30 میلیون پوند در اگوست 2008 به یونایتد آمد اخیرا در گفتگویی عنوان کرد:«دوره من در یونایتد به سرآمده و دیگر خودم را بخشی از تیم اصلی نمی بینم. من از این نحوه برخورد کمی ناراحت شدم و فکر نمی کنم شایسته این برخورد بودم. به این خاطر تصمیم گرفتم یونایتد را ترک کنم و حالا به دنبال تیم تازه ای هستم چون فکر می کنم می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. »
از سوی دیگر یونایتد مذاکرات با لیتون بینس مدافع تیم ملی انگلستان و باشگاه اورتون را آغاز کرده است . دیوید گیل مدیر اجرایی باشگاه تصمیم دارد برای انتقال این مدافع گلزن 12 میلیون پوند به اورتون پرداخت کند. اما باشگاه اورتون اعلام کرده این بازیکن را کمتر از 15 میلیون پوند واگذار نخواهد کرد.بینس انتظار دارد پیش از بازیهای یورو 2012 سرنوشت قرارداد تازه اش مشخص شود . بینس در صورت انتقال به یونایتد جایگزین پاتریس اورا می شود که پس از مصدومیت ویدیچ کاپیتان یونایتد بود !
 41281
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    1 1
    تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ج ابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نشــــــــان