ایرنا نوشت:

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کمک یدک کش امواج کارون 2 و شناور خدماتی SUB SEA 204، چهارسرنشین یک فروند موتورلنج صیادی که در آبهای خلیج فارس حوالی بندر عسلویه آتش گرفته بود، نجات یافتند.
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روزسه شنبه به نقل ازعلی ابراهیم زاده افزود: روز گذشته در پی اعلام اضطرار مرکز جست و جو و نجات دریایی دیر مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج صیادی فلزی در محدوده آبهای بندرعسلویه، هماهنگی لازم با مرکز جستجو و نجات دریایی این بندر انجام و یدک کش امواج کارون 2 از عسلویه به سمت موقعیت احتمالی شناور حادثه دیده اعزام شد.

وی اظهارداشت: علاوه بر این، پیام اضطرار برای امداد رسانی به موتور لنج حادثه دیده از طریقVHF پخش شد و با توجه به اعلام حضور شناور خدماتی SUB SEA 204 در منطقه، این شناور فوری به موقعیت احتمالی اعزام و به همراه یدک کش امواج کارون 2 ، اقدام به خاموش کردن آتش شناور حادثه دیده کردند.

ابراهیم زاده اضافه کرد: واحد دریایی مرزبانی منطقه عسلویه نیز با حضور در موقعیت، چهارنفر خدمه شناور حادثه دیده را که یکی از آنها مجروح شده بود، به بندر عسلویه منتقل کرد. وی اظهار داشت: پس از اتمام عملیات اطفای حریق، یدک کش امواج کارون 2، اقدام به یدک کشی شناور حادثه دیده به سمت بندر عسلویه کرد و همراه با این شناور دراسکله شماره 10 بندر پارس عسلویه پهلو گرفت. موتورلنج صیادی حادثه دیده از بندر دیر به سمت بندر لنگه در حرکت بود.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =