مهر نوشت:

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری 47 نفر عاملان فروش مواد مخدر و کشف حدود 13 کیلو انواع مواد مخدر در دو هفته اخیر در شهرستان خبر داد.
عبدالحسین بسطامی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی یگان امداد، کلانتری و پاسگاههای شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد و مقابله با فروشندگان و توزیع مواد مخدر را با قاطعیت و جدیت در سطح استان اجرا کردند. ماموران پر تلاش انتظامی شهرستان در اجرای این طرح ، در دو هفته گذشته 47 نفر از عوامل و عناصر تهیه ، توزیع و فروش مواد را شناسایی و دستگیر و سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر نیز توقیف و جمعاً قریب به 13 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس رویکرد پلیس در سال جاری را پاکسازی محلات بندرعباس از حیث وجود عناصر قانون شکن و مجرمان دانست و ضمن هشدار به کسانی که حتی فکر انجام اعمال مجرمانه هستند، از عموم شهروندان بندرعباس به دلیل حسن همکاری با پلیس در حوزه شناسایی و دستگیری مجرمان محلات از طریق تلفن فوریتهای پلیسی 110 تشکر و بر استمرار آن تأکید کردند.

کشف قریب به 38 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف سه دستگاه خودرو حامل سوخت و کشف 37 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اوایل بامداد امروز خبر داد.

بسطامی با اعلام خبر کشف سوخت قاچاق در شهرستان گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت، روز گذشته طرح تشدید مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی را در سطح شهرستان اجرا کردند. در اجرای این طرح ماموران پرتلاش شهرستان در سه مرحله ، سه دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروها جمعاً 37 هزار و 780 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 3 نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت را دستگیر کردند. خودروها به همراه سوخت مکشوفه توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =