میثم بائو در آستانه پیوستن به استقلال است.

 علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین ، تائید کرد میثم بائو بازیکن اسبق استقلال که بعد از این تیم در پرسپولیس و شهرداری تبریز بازی کرده بود باری دیگر با استقلال قرارداد بسته است. فتح الله زاده در این باره گفت:« به درخواست سرمربی تیم ، با این بازیکن مذاکرات انجام شده و به توافق رسیده ایم.» فتح الله زاده در مقام مدیر تیم امیدوار است با پیوستن بائو و بازیکنانی که بزودی به تیم اضافه می شوند ، بتواند تیمی قدرتمند را برای سال بعد استقلال ببندد.

این انتقال اما از جایی جنجالی می شود که علی اصغر مدیر روستا ، چند ماه قبل در مصاحبه ای جنجالی ادعا کرده بود ، بائو قبل از بازی با تراکتورسازی ، تعمدا 3 اخطاره شده بود. ادعایی که سبب شد تا همان زمان بائو بعد از تساوی تیمش با استقلال در تهران به شدت علیه سرمربی اخراجی تیمش موضع بگیرد و بگوید 3 سال است که قلعه نویی دنبالش می فرستد اما او حاضر نبوده به تیم هایش برود. بائو چنین اتهامی را با قدرت رد کرد و تاکید داشت برای این گفته ، مربی سابقش را به کمیته انضباطی می کشاند.

حالا انتقال بائو به عنوان نخستین خرید تیم جدید استقلال ، می تواند جنجالی باشد اگرچه این نکته غیر قابل کتمان است که قلعه نویی سالهاست علاقه ای ویژه به بازی بائو دارد و در شرایطی که استقلال قرار است مجتبی جباری را از دست بدهد ، این بازیکن می تواند جایگزین مجتبی باشد.  بائو اگرچه تیمش سال قبل به دسته پایین تر سقوط کرد اما بازیکنی شناخته شده در لیگ ایران است که نسبت فامیلی هم با یکی از مشاوران فنی سرمربی جدید استقلال دارد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =