انتخاب نوشت:

درگیری دو مهماندار سوری مخالفت و موافق بشار اسد رئیس جمهور سوریه در هواپیمای وابسته به شرکت هواپیمایی سعودی، با دخالت پلیس پایان یافت.

 این درگیری در حالی روی داده که آرام نگاه داشتن مسافران، از جمله وظایف اصلی مهمانداران پروازهای هوایی به شمار می آید.

در پی وقوع درگیری، مسئولان شرکت خطوط هوایی سعودی، با مهمانداران سوری این شرکت هواپیمایی تشکیل جلسه دادند، و نا خورسندی خود را از افزایش درگیری های مشابه میان مهمانداران ابراز کردند. مسئولان این شرکت هواپیمایی از مهمانداران سوری خود خواستند در خصوص مسائل سیاسی به ویژه هنگام کار، با یکدیگر بحث نکنند.

به گزارش روزنامه " الوطن " به دلیل درگیری های مشابه، تا کنون 15 پرونده در مراکز پلیس سعودی، تشکیل شده است.

هشدار مسئولان شرکت هواپیمایی سعودی به مهمانداران سوری خود که خانم هستند به این دلیل داده شده است که درگیری پیاپی آن ها بر کار این شرکت تاثیر گذاشته است.

یک منبع مطلع در شرکت هواپیمایی سعودی به روزنامه "الوطن" گفته است" مشکل این است که این مهمانداران در سعودی کار می کنند و این کشور یکی از طرفهای پشتیبان مردم سوریه به شمار می آید. ما نمی خواهیم که این درگیری های بی فایده بر اعتبار شرکت و آسایش مسافران تاثیر بگذارد."

در خصوص پروازهای شرکت هواپیمایی سعودی به سوریه این منبع تاکید کرد که شرکت به دستور متوقف کردن پرواز به سوریه که 17 فوریه گذشته صادر شده، پایبند است.

او در این باره افزود: "تحریم ها علیه دولت سوریه است و نه مردم سوریه. ما به عنوان مسافرکش بین المللی تلاش می کنیم در حد توانایی خود خدمات خود را به هرکس که نیازمند آن است ارائه دهیم. اما نمی توانیم بر روی وظیفه خود به عنوان شرکتی ملی، در قبال جهت گیری های کشورمان چشم ببندیم."

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218729

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
    20 8
    ولکنید این بشار اسد رو از مشکلات ایران بنویسید