ایسنا نوشت:

سریال «مهمانان ویژه» که قرار بود جایگزین سریال «دختری به نام آهو» باشد، پس از وقفه‌ای یک ماهه به دلیل مشکلات پخش، بیستم خرداد ماه در باکس شبکه تهران جای می‌گیرد.
سریال 14 قسمتی «مهمانان ویژه» قرار است روزهای زوج در ساعت 20 و 30 دقیقه و تکرار آن در روزهای فرد پخش شود.


سعید اردکانی پیش از این خاطرنشان کرده بود: «مهمانان ویژه» کاری متفاوت در حوزه طنز است و شخصیت‌هایی در آن ایفای نقش می‌کنند که در این حوزه کمتر دیده شده‌اند و این موضوع یکی از شاخص‌های ما در این سریال است.


داستان این مجموعه درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه (آقای کیهانی و رییس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجویی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آن‌ها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری می‌کند. آقای کیهانی از مجید می‌خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آن‌ها بروند و ماجرا از همین جا ادامه می‌یابد.


علیرضا خمسه (جعفر)، امیرحسین صدیق (مجید)، محسن کیایی (پارسا)، آشا محرابی (سارا)، بیتا سحرخیز (پریسا)، پوراندخت مهیمن (فخری)، ایمان صفا (سعید)، افشین سنگ چاپ (ابراهیم)، و داریوش عطارزاده (نادری) از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =