۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵

فارس نوشت:

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره اولین ساخته بلند خود گفت: «تلاش می‌کنم فیلمنامه‌ای به نام «اقبال» را ظرف یک ماه آینده جلوی دوربین ببرم. احتمالاً نام فیلم تغییر خواهد کرد.»
 
وی درباره چگونگی انتخاب فیلمنامه گفت: «نویسندگان فیلمنامه سه طرح به من ارائه دادند که از میان آن‌ها این طرح را انتخاب کردم که روی آن کار کردند. فیلمنامه درباره جوانی است که فکر می‌کند انسان بدشانسی‌ است و همه مشکلات به اطرافیان و شانس بازمی‌گردد، اما با نگاهی دقیق به زندگی خودش متوجه می‌شود تمام مشکلات به رفتارها و خود بازمی‌گردد.»
 
رویگری در ادامه گفت: «احساس کردم این فیلمنامه بیشتر می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، زیرا افرادی از جامعه هستند که با این مشکل مواجه‌اند و برای مخاطب قابل باور است.»
 
بازیگر نقش کیان سریال «مختارنامه» در ادامه گفت: «بعد از ساخت این فیلم تلاش می‌کنم فیلمنامه دیگری که قصه‌های نوجوانی خودم است را جلوی دوربین ببرم. فیلمنامه این کار را خودم نوشتم اما نیاز به بازنویسی دارد که پس از ساخت «اقبال» روی آن کار متمرکز می‌شوم که احتمالاً سه اپیزودی در قالب یک فیلم سینمایی خواهد بود.»
 
رویگری در ادامه به شخصیت‌های داستان اشاره کرد و گفت: «داستان دارای دو شخصیت اصلی است که دو جوان دختر و پسر آن را ایفا خواهند کرد. سعی می‌کنم از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون برای این دو نقش بهره ببرم.»
 
58246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شرفی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
    12 0
    وقتی به مهرجویی و بیضایی و ... اجازه فیلم ساختن نمیدهند باید هم ایشان فیلم بسازند دیگه
  • ناشناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
    5 0
    خدایا به داد برس!!!!!