آنها که تابستان گذشته نمایش موفق «زنی از گذشته» با بازی پانته​آ بهرام، رامبد جوان و همسرش را از دست دادند، حالا با تهیه دی​وی​دی می​توانند نمایش را به خانه خود ببرند.

 به گزارش خبرآنلاین، تماشاخانه ایرانشهر برای نخستین بار دی وی دی برخی نمایش های پرمخاطب خود را با کیفیت مناسب و کارگردانی تلویزیونی مجزا تولید و در اختیار علاقمندان این هنر جذاب قرار می دهد. بعد از انتشار کتاب نمایش «خشکسالی و دروغ» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی و دی وی دی نمایش، حالا «زنی از گذشته» به کارگردانی محمد عاقبتی به صورت دی وی دی برای علاقمندان هنر نمایش روانه بازار نشر شده است.

 

«زنی از گذشته» با حضور بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، رامبد جوان، سعید چنگیزیان، سحر دولت‌شاهی و الهام کردا مرداد و شهریور گذشته در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

 

داستان این نمایش درباره کسی به نام روی وکتلندا است که پس از 24 سال سراغ عشق دوران جوانی خود فرانک باز می گردد تا برای همیشه در کنار هم بمانند فرانک به همراه همسرش کلیودیا و پسرش اندی قصد دارند کشور را ترک کنند و رومی تلاش می کند فرانک را نگه دارد.

 

 

این دی وی دی با کارگردانی تلویزیونی مجتبی اسماعیل زاده و قیمت 8هزار تومان منتشر کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این لوح فشرده و لوح فشرده «خشکسالی و دروغ» می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    8 0
    بد نيست بدونيد در اين نمايش دو زوج واقعي که در دنياي خارج از هنر با هم زن و شوهر هستند بازي کردند. ممنون به خاطر نوستالوژي اين تئاتر.