فارس نوشت:

مهدی فرجی مدیر شبکه یک درباره توقف برنامه پارک ملت گفت: «ما نه با آقای شهیدی‌فر مشکلی داشتیم و نه با برنامه «پارک ملت». ایشان جزو مجریان خوب تلویزیون است و خود من پیش از این بار‌ها با ایشان کار کرده‌ام و امیدوارم «پارک ملت» دوباره راه‌اندازی شود.»


او افزود: «آقای شهیدی‌فر از جمله مجریانی است که حد و حدود خود را در کار اجرا می‌داند و هیچ وقت برای ما شرط تعیین نکرده است. ویژگی‌های رسانه را می‌داند و قبول دارد و امیدواریم که در دوره جدید هم با ایشان کار کنیم. فکر می‌کنم ما پس از ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم سال دوباره «پارک ملت» را داشته باشیم.»


مدیر شبکه یک گفت: «این نقد بر برنامه «پارک ملت» بود که تنوع مجری ندارد و همه بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... توسط یک نفر اجرا می‌شود. حرف خود ما با آقای شهیدی‌فر نیز این بود که گروهی برنامه «پارک ملت» را اجرا کنند، این اتفاق در برنامه‌های اول هم افتاد و ایشان وقتی می‌آمد برنامه را با 5 الی 6 مجری اداره می‌کرد. این موضوع جواب نداد و کسانی که ما فکر می‌کردیم می‌توانند در کنار آقای شهیدی فر باشند، خیلی موفق نبودند.»
 

او در ادامه گفت: «ضرورت هم داشت چون برخی گفت‌و‌گو‌ها حدود یک ساعت الی یک ساعت و ربع طول می‌کشید و همه این‌ها می‌توانست به برنامه صدمه بزند. ما هنوز مستندهایی که برای پخش از این برنامه ساخته شده داریم و امیدواریم سری جدید این برنامه با ارائه چهره‌های جدید و مدیریت و اجرای اصلی آقای شهیدی‌فر برگردد.»
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحيد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    50 1
    حيف شهيدي فر براي شما
  • آريايي IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    44 0
    سلام من به عنوان يكي از بيننده هاي هميشگي برنامه هايي كه آقاي شهيدي فر درش شركت دارند، فكر مي كنم اصلن ضعف برنامه در نبود مجريهاي متنوع نبود! اين اصلن قانع كننده نيست وقتي برنامه هايي داريم كه نه تنوع دارند و نه محتوا، توقف برنامه اي كه محتوا داشت و مخاطب خودش رو هم به خوبي جذب كرده بود بهانه گيري از پا گرفتن يك حركت خوب رسانه اي بود متاسفانه!
  • mohammad IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    52 3
    تنها برنامه حرفه ای و با کلاس تلویزیون بود که جلوش رو گرفتن ... پارک ملت با شهیدی فر پارک ملته
  • amir IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    29 1
    به نظر بنده اصلا به مجری مربوط نبوده است.چون مجری به درستی کار خودشو انجام میداد و بر نامه دارای تنوع مناسبی نسبت به زمان شروع برنامه در آن ساعت داشت.اینها حاشیه است و دلیل اصلی چیز دیگری است .مشکل ما این است که به هیچ عنوان دوست نداریم پیشرفت کنیم و تریبون های آزاد در تلویزیون خود داشته با شیم و اینها دلیل بر انتقاد ناپذیری مسئولین ماست که دوست ندارند کسی در کارهایشان نظر بدهد.
  • 1پارک ملتی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    40 1
    اینکه نشد دلیل (!) برای متوقف کردن 1برنامه پربیننده وقتی اکثر برنامه های تلویزیون باحداقل 2مجری اجرا میشه ولی نه محتوا دارن ونه تنوع ...من فقط به خاطر شخص "آقای شهیدی فرد " برنامه رو نگاه میکردم.
    • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      5 33
      غرور بیش از حد شهیدی فر باعث سقوط برنامه اش شد
  • معصومه GB ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 1
    آقای شهیدی التماس میکنم دوباره برگردید التماس میکنم