ایسنا نوشت:

اولین خانه محیط زیست کشور در لرستان افتتاح شد.

در گرامیداشت هفته محیط زیست، امروز با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان، کارشناسان امور اجتماعی استانداری و محیط زیست، دبیران و اعضاء انجمن‌های زیست محیطی لرستان با همت اداره کل حفظت محیط زیست لرستان اولین خانه محیط زیست لرستان با هدف انسجام و هماهنگی و تقویت شورای هماهنگی سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی استان در جهت انجام امور محیط زیستی و تحق اهداف متعالی محیط زیستی افتتاح شد.

در این مراسم "مهندس بازگیر"، مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست از تلاشهای خالصانه سمن‌های زیست محیطی استان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مستندات قانونی آموزش همگانی محیط زیست و عمومی بودن آن و لزوم فرهنگ سازی عمومی توسط سایر دستگاههای اجرایی از جمله اصل پنجاهم قانون اساسی و بند الف ماده 189 برنامه پنجم توسعه خواستار همکاری جدی و بیشتر سمن‌ها جهت اجرای برنامه‌های موافقت‌نامه ارتقای شاخص‌های زیستی آموزشی و پژوهشی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست و عمومی سازی آن شد.

"وفایی پور"، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان نیز در این نشست ضمن تبریک هفته محیط زیست و تشکر از فعالیتهای زیست محیطی آمادگی دفتر امور اجتماعی استانداری را برای انجام و پیشبرد برنامه‌های آموزشی تدوین شده اعلام کرد.

در این نشست دبیران و اعضاء تشکل‌ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در راستای انجام بهتر امور و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی مطرح کردند.

301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =