۰ نفر
۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۶

تیسیر الجاسم بازیکن شیعه تیم الأهلی عربستان در میان بازیکنانی چون یاسر القحطانی و ناصر الشمرانی توانست عنوان "بهترین بازیکن سال 2009 عربستان" را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت، تیسیر الجاسم بازیکن میانی تیم الأهلی عربستان و شهروند شیعه الأحساء، در نظرسنجی شبکه تلویزیونی mbc عربستان توانست با کسب حدود 45 درصد آراء عنوان بهتربن بازیکن سال را به دست بیاورد.

دیگر رقبای اصلی او در این نظرسنجی سعد الحارثی مهاجم التصر و أسامه هوساوی مدافع الهلال بودند که به ترتیب با کسب حدود 34 و 7 درصد آراء در رتبه های بعدی قرار گرفتند. همچنین عبدالله حارس بازیکن الاتحاد جده با کسب حدود 6 درصد آراء چهارم شد.

نام های فرادی چون یاسر القحطانی و محمد الدعیع از الهلال، ناصر الشمرانی از الشباب، نایف هزازی، محمد نور و سعود کریری از الاتحاد و مالک معاذ از الاهلی همگی در این نظر سنجی قرار داده شده بود اما تعداد آراء آنها بقدری پایین بود که از نظرسنجی کنار گذاشته شدند.

گفتنی است الجاسم 25 ساله در حالی این عنوان را کسب کرد که نظرسنجی اخیر شبکه mbc بزرگترین نظرسنجی در عربستان بوده و در بیش از 250هزار نفر در این شرکت کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 21993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =