ایسنا نوشت:

در پی صدور مجوز نمایش مسابقات فوتبال یورو 2012 در سینما‌ها تنها برای آقایان، ‌پردیس «کیان»، شب گذشته ـ 21 خرداد‌ماه ـ بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا را برای آقایان پخش کرد. 


 تورانی ـ معاون مدیریت پردیس سینمایی «کیان» ضمن رد برخی شایعات مبنی بر نمایش بازی فوتبال شب گذشته برای آقایان و خانم‌ها، گفت: ‌ما شب گذشته با وزارت ارشاد و انجمن سینماداران هماهنگی کردیم و با اجازه آن‌ها بلیت فروشی بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا را انجام داده و بازی را نمایش دادیم. 


 او در ادامه گفت: بلیت فروشی تنها برای آقایان انجام شده است و ما براساس مجوز صادر شده از سوی اداره اماکن، اجازه ورود خانم‌ها را به سینما ندادیم. 


 معاون پردیس سینمایی «کیان» درباره استقبال علاقه‌مندان از نمایش فوتبال در این سینما نیز بیان کرد: دیشب، اولین شبی بود که فوتبال در این سینما به نمایش در می‌آمد و طبیعتاً بسیاری از علاقه‌مندان از چنین کاری اطلاع نداشتند، اما به هر صورت باز هم در روز اول ما بیش از 30 نفر مخاطب داشتیم. 


 پردیس «کیان»، قرار است امشب ـ دوشنبه 22 خردادماه ـ از ساعت 20 و 30بازی فرانسه و انگلستان و از ساعت 23 و 30 بازی اکراین و سوئد را در قالب مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) پخش کند.


قیمت بلیت بازی‌های فوتبال یورو 2012 در پردیس «کیان» واقع در ضلع جنوبی بوستان ولایت، 5 هزار تومان است. 


 روز گذشته در پی مجوز ادارهٔ اماکن برای پخش فوتبال فقط برای آقایان در سینما، پردیس‌های سینمای شهرداری از پخش فوتبال منصرف شدند و گفته می‌شود، پردیس «کیان» به دلیل اینکه تحت مدیریت بخش خصوصی است، فوتبال را پخش کرده و می‌کند.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    2 5
    اگر نزدیک تر بود میرفتم
    • یک دختر طرفدار فوتبال IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      8 0
      چون به خانوما مجوز ندادن نری بهتره تا بدونن جامعه ایران از مرد و زن تشکیل شده
  • امیرعطا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    1 0
    چراااا دروغ میگییییییین؟؟؟؟؟!! ما رفتیم،دختر هم راه میدادن!!! چرا واقعا باید با دروغ گفته بشه این موضوع؟؟ خیلی جالبه،اگه نرفته بودم،باور میکردم و میگفتم کی میره با این وضع!؟!