مشرق نوشت:

روز گذشته مرکز ملی رقابت با ارسال نمابری به رسانه ها از آنها خواست که با تلفن همراه رییس آن تماس نگیرند!
 روز گذشته نمابری با سربرگ "مرکز ملی رقابت" به رسانه ها ارسال شد که در آن نوشته شده است:" به اطلاع می رساند حسب نیاز، برای برقراری با رییس شورا و مرکز ملی رقابت جناب آقای دکتر پژویان، جهت هماهنگی های لازم و تنظیم وقت مصاحبه حضوری یا تلفنی، اکیدا با دفتر ایشان به شماره تلفن ..... یا بخش روابط عمومی با تلفن .... تماس حاصل فرموده و با تلفن همراه ایشان تماس برقرار نفرمایید."

این نامه در حالی به امضای "روابط عمومی شورا و مرکز ملی رقابت" رسیده که نام امضا کننده آن مشخص نیست! از سوی دیگر در حالی این نامه امروز به رسانه ها ارسال شده که تاریخ آن مربوط به چهار روز پیش است.

گذشته از این مشخص نیست که چرا رییس شورای رقابت از تماس های خبرنگاران خوشش نیامده و از آنها خواسته که دیگر با او تماس نگیرند، چرا که در حال حاضر افرادی در حد معاون وزیر نیز به تلفن خبرنگاران پاسخ می دهند.

از سوی دیگر در حالی که همه مسوولان از ارتباط با رسانه ها استقبال کرده و خبرنگاران را همکار خود می دانند، ظاهرا رییس شورای رقابت این روش را نمی پسندد.

بنابراین با این سند نحوه پاسخگویی مسئولی را فهمیدیم که کافی است سری به ساختمان جدید شورای رقابت در شهرک قدس(غرب) بزنید و دکوراسیون دفتر آن و تعداد کارمندان و نحوه رعایت پوشش اسلامی در آن دفتر ببینید تا قضاوت کنید که شورایی با این همه کارمند چه خروجی را برای اقتصاد کشور داشته است ؟

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =