حمله دشمن به بندرلنگه و کنگ ۶ شهید و ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت

معاون سیاسی استاندار هرمزگان گفت: در حملات هوایی رژیم جنایتکار آمریکا و اسرائیل، به شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ تا کنون ۶ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه را مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.

وی گفت: در شهر بندرکنگ و بندر لنگه، یک مکان عمومی غیر نظامی هدف قرار گرفت.

نفیسی با اشاره به حضور سریع دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان گفت: تا این لحظه ۶ نفر به شهادت رسیده‌اند و مجروحان نیز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

کد مطلب 2202212

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =