ایسنا نوشت:

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری مردی خبر داد که با سوءاستفاده از دختران و دستیابی به عکس‌های شخصی آنان در سایت‌های همسریابی از دختران تقاضای برقراری دوستی می‌کرد.

 سرهنگ مرتضویان درباره دستگیری عامل ارسال‌کننده ایمیل‌های تهدیدآمیز گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را آغاز کردند. بنا بر اظهارات شاکیه، وی چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی آشنایی تعدادی از عکس‌های شخصی خود را برای وی ارسال کرد.

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهم پس از دریافت عکس با ارسال ایمیلی تقاضای دوستی و ارتباط می‌کند که با مخالفت شاکیه روبرو می‌شود و متعاقب آن برای وی پیامی مبنی بر این که «اگر ارتباط برقرار نکنی عکسی دروغین از تو را در اینترنت پخش می‌کنم» به وی ارسال می‌کند. گفت: با دریافت این شکایت ﻤﺄموران اقدامات خود را آغاز و پس از انجام تحقیقات متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی در این مورد به کاربران توصیه کرد: به افرادی که در این‌گونه سایت‌ها یا تالارهای گفت‌وگو با آنان آشنا می‌شوید به هیچ عنوان اعتماد نکنید چرا که کلاهبرداران در فضای مجازی به راحتی می‌توانند تغییر چهره دهند و از شما سوء استفاده کنید و اقدام به کلاهبرداری و حتی تهدید به هتک حرمت و اخاذی کنند.
 

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =