سایت باشگاه خبرنگاران نوشت:

زمانی که علی فتح الله زاده پذیرفت تا بار دیگر به عنوان مدیر عامل استقلال را در فصل جدید همراهی کند، این موضوع را به وزیر ورزش انتقال داد که تیم با مشکلات مالی روبرو است.به همین دلیل او از عباسی درخواست کرد تا برای فصل جدید شرایط را با تغییرات روبرو سازد.
مدیر عامل استقلال همچنان به دنبال دریافت پول از منابع مختلف است و حتی عنوان شده که وزیر ورزش در آخرین تماسش با مدیریت استقلال اعلام کرده که مبلغی قابل توجه را برای شروع لیگ برای این تیم در نظر گرفته است.بنا به اعلام مسئولان در وزارت ورزش مبلغ در نظر گرفته شده 5/7 میلیارد تومان است و آبی ها برای آغاز فعالیت خود در لیگ این مبلغ را دریافت می کنند.پیش از این قرار بود مبلغ بودجه درنظر گرفته شده برای دو تیم استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش 12 میلیارد باشد که تا بحال با پرداخت این بودجه موافقت نشده است.
این اتفاق در حالی دارد می افتد که رقم پرداختی وزارت ورزش در لیگ برتر یازدهم به تیم آبی پوش پایتخت هشت میلیارد و صد میلیون تومان بوده است.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    95 4
    روز از نو روزی از نو ...... این دستان حالا حالاها ادامه دارد و بحث بورس و خصوصی سازی و اینها هم برای سرگرمی و تلطیف اوقات فراغت من و شماست .
  • اصغر IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    4 8
    پرداختها باید طبق رده بندی تیمها باشد.
  • 66666666666تایییییییییییی هاااااااااا IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    10 4
    از یه طرف پول می گیره از طرف دیگه پول نداریم... دیگه مونده برن گدایی کنن.... نگران نباشین به سردار می گیم بهتون کمک کنه. آخی بیچاره هااااااااااا.........
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    5 0
    اشكال نداره يك ماه آدامس نميخورن!